• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) – Персональні комп’ютери

Торги не відбулися

910 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2022 13:45 - 18.02.2022 00:00
Відповідь надана

1

Номер: ba0cf88059cc4fb7811333ee488b790a
Дата опублікування: 16.02.2022 14:51
Опис: Roman, [16.02.2022 14:11] Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Roman, [16.02.2022 14:11] У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Відповідь: Ваше звернення розглянуто Замовником та, з врахуванням вимог, встановлених 253 Цивільного кодексу України, інформуємо про наступне. Вимогами додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасниками у складі тендерної пропозиції надається документальне підтвердження у вигляді авторизаційного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-их) представництва виробника в Україні щодо партнерських відносин та наявності необхідних повноважень для продажу обладнання, що є предметом для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення торгів та дати оприлюднення. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представництва,дистриб’ютора необхідно надати підтвердження його повноважень (скан-копії діючих партнерських сертифікатів, договорів тощо, повинні бути завантажені у складі тендерної пропозиції). Таким чином, умова документації передбачає можливість надання авторизаційного листа як від виробника, так і від його офіційного представництва ,дистриб’ютора. Перш за все, Замовник повинен бути впевненим у тому, що все обладнання, яке закуповується, має високу якість та належний рівень сервісної підтримки на території України саме від виробника товару, а не компанії, яка зацікавлена продати товар сьогодні. Лист від виробника або його офіційного представництва дистриб’ютора із зазначенням найменування моделі є гарантією того, що товар буде в оригінальній (заводський) комплектації, без втручання у конструктив обладнання. У випадку, якщо учасник змінить якийсь з компонентів самовільно, гарантійний строк на обладнання не буде розповсюджуватись. Вищевказаний документ також є свідченням того, що при гарантійному ремонті будуть встановлені якісні матеріали, які слугуватимуть гарантією якісної роботи обладнання. Враховуючи вищевикладене, авторизаційний лист від виробника, або його офіційного представника дистриб’ютора, із зазначенням вищенаведених вимог не містить специфічних форм та не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних та технічних характеристик товару та підтвердженням гарантійного терміну обслуговування. Також позицію щодо відсутності дискримінації у зазначених умовах підтримує і Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ, зокрема, у своїх рішеннях від 08.06.2018 № 5498-р/пк-пз, від 13.08.2020 № 15536-р/пк-пз та інших. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді: 16.02.2022 15:47
Відповідь надана

Монітор

Номер: 71ed0f28830c4066ad94475a29e6855c
Дата опублікування: 14.02.2022 15:35
Опис: Шановний Замовник. Чи буде відповідати вимогам до монітора пропозиція моніторів з фактичною діагоналлю 21,5"? ( фактична діагональ моніторів виробника Philips саме така, наприклад)
Відповідь: Доброго дня! В технічних вимогах зазначено діагональ не менше 22" .Тому все що менше, не відповідатиме вимогам, а все що більше не суперечитиме вимогам..
Дата відповіді: 16.02.2022 11:24
Відповідь надана

1

Номер: faa5397f144f4fa1ae21e38c882e78ea
Дата опублікування: 13.02.2022 14:45
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) ? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Щодо легальної та ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідь: Доброго дня! Щодо питання встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) повідомляємо про наступне: Замовником допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера. Із обов’язковою наявністю оригінальної наліпкою з наявним захисним шаром на номері.) З Приводу вимоги надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне: - З метою попередження поставки фальсифікатів та не якісного товару Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника або офіційного представника виробника на території України. Дана вимога Замовника на даний час не може вважатись дискримінаційною, адже з огляду практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Учаснику необхідно довести та документально підтвердити необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально підтвердити неможливість виконання вказаної умови Документації.
Дата відповіді: 14.02.2022 14:39
Відповідь надана

1

Номер: 5a0f019752c342f7b71d01799c5eae91
Дата опублікування: 13.02.2022 14:44
Опис: Доброго дня! Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні. Що в понятті замовника представництво виробника в Україні? Надайте форму авторизаційного листа.
Відповідь: Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора товару) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Форму листа запитуйте в виробника , офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора.
Дата відповіді: 16.02.2022 11:20
Відповідь надана

ДСТУ ISO 45001:2019

Номер: 7700b1e294b8476199a7d8b754c5aeb7
Дата опублікування: 11.02.2022 16:30
Опис: Шановний замовник! Як сертифікат ISO 45001:2019, який ви вимагаєте в тендерній документації відноситься до системних блоків? З 1 січня 2021 р. набув чинності ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ». Згідно з офіційною статистикою Міжнародної організації праці – понад 7 600 людей гинуть кожного дня через нещасні випадки на роботі чи професійні хвороби, що в сумі складає понад 2,78 мільйонів людей кожного року. Для боротьби з цією проблемою створений ДСТУ ISO 45001, який допоможе підприємствам при вирішенні цих питань, створюючи основу для підвищення рівня безпеки працівників, зниження ризиків на робочих місцях та створення кращих та безпечніших умов праці.
Відповідь: Доброго дня! Частиною 5 статті 23 Закону України " Про публічні закупівлі" ( далі-Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі , і сертифікати, які підтверджують відрповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації . Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасника сертифікати та не забороняє вимагати саме сертифікати ISO.
Дата відповіді: 16.02.2022 12:23