• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування автоматичної системи пожежної сигналізації (АПС) та системи оповіщення (СО) та управління евакуацією людей, технічне осблуговування системи пожежної безпеки

Торги відмінено

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2022 13:25 - 17.02.2022 13:30
Без відповіді

дискримінаційні вимоги

Номер: 4810c914860a4c76a556373bbac7063a
Дата опублікування: 17.02.2022 13:25
Опис: Шановний Замовнику, прошу надати пояснення, яким чином пов"язані предмет закупівлі і Сертифікат ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», сфера сертифікації: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема, але не виключно: ремонт та технічне обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, системи передвання тривожних сповіщень та систем управління евакуацію людей, систем пожежогасіння та димовиведення). Для виконання робіт за цим напрямком використовуються вимірювальні прилади та незначний електроінструмент, а цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації здійснюється взагалі за межами ваших об"єктів. Не є зрозумілим який екологічний вплив при цьому відбувається. Теж саме стосується і Сертифікату ISO45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування», сфера сертифікації: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема, але не виключно: ремонт та технічне обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, системи передвання тривожних сповіщень та систем управління евакуацію людей, систем пожежогасіння та димовиведення). Вимоги щодо надання "Сертифікату ISO 37001:2016 (ДСТУ ISO 37001:2018) «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», сфера сертифікації: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема, але не виключно: ремонт та технічне обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, системи передвання тривожних сповіщень та систем управління евакуацію людей, систем пожежогасіння та димовиведення) Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агентством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України)" також взагалі не зрозумілі при сумі закупівлі 100 000 грн. на рік. Лише один висновок можливо зробити з цих вимог, Замовник має домовленість заздалегіть з майбутнім Переможцем торгів, саме задля цього ці вимоги й внесені. Ніяку якість робіт/послуг не можуть забезпечити ці вимоги. З метою не дискримінації Учасників вимагаємо видалити дані вимоги.
Без відповіді

дискримінація

Номер: 2144385355e84149bf02e6096638c127
Дата опублікування: 17.02.2022 09:59
Опис: Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Без відповіді

уточнення

Номер: 54eec3cb2b7c457b83a97df49e5f8193
Дата опублікування: 17.02.2022 09:58
Опис: Доброго дня, в оголошенні наявна вимога "Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання умов договору та які мають необхідні знання, досвід та наявний кваліфікаційний сертифікат.", уточніть про який саме кваліфікаційний сертифікат йде мова?? чи може учасник на підтвердження кваліфікації надати кваліфікаційне посвідчення працівника?
Без відповіді

дискримінація

Номер: 853f436e872243fb9b56f3d0cb67eec2
Дата опублікування: 17.02.2022 09:57
Опис: В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.