• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Олива І-40, 10W40( для дизельних і бензинових двигунів)

Завершена

61 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
Період уточнення: 17.11.2017 15:25 - 23.11.2017 15:30
Відповідь надана

Коригування Договору

Номер: 8139a01e271d469d9d9f8f1f99b0fc28
Дата опублікування: 20.11.2017 15:06
Опис: Останнє питання.Наш юрист вніс корективи в договір,а саме п.5.1 та п.8.2? Чи зможети їх прийняти ?Дякую. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ (проект) Предмет договору: Олива моторна І – 40 А ( бочка200л) - кількість -5 бочок ; Олива моторна 10W40 (для дизельних і бензинових двигунів, бочка 200л) - кількість -5бочок ; (код до СРV: 09211000-1 – Мастильні оливи та мастильні матеріали ). Продавець:____________________________________________________________ в особі _________________________________________________,що діє на підставі ____________, з однієї сторони та Покупець: КП «Послуга» Прилуцької міської ради Чернігівської області, в особі директора Ніязова Р.Ю., діючого на підставі Статуту з другої сторони, надалі – Сторони, уклали цей Договір про наступне: 1.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Продавець зобов’язується поставити та передати у власність Покупця ____________________________________________________________________________________, а Покупець зобов’язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного Договору. 1.2. Продавець передає Покупцю Товар в асортименті, кількості та по цінам, який зазначений у видаткових накладних, що відповідає специфікації даного Договору та є його невід’ємною частино 1.3. Продавець гарантує, що Товар, який є предметом цього Договору, не обтяжено ніякими правами третіх осіб. 2. ЯКІСТЬ ТА КІЛЬКІСТЬ 2.1. Загальна кількість та асортимент Товару визначається згідно Специфікації до даного Договору. 2.2. Якість товару повинна відповідати діючим стандартам, а також відповідати опису, приведеному в Специфікації до даного Договору 2.3. Продавець гарантує що: якість товару буде відповідати усім технічним умовам договору. 3. УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ 3.1. Поставка Товару здійснюється власними силами та за власний рахунок Постачальника за адресою: м. Прилуки ,вул.Б-Носенка,7. 3.2. Товар повинен бути поставлений протягом 10 днів з дати підписання договору. 3.3. Поставка Товару здійснюється на основі Договору, видаткових накладних на Товар або товарно-транспортних накладних, акту прийому-передачі, в яких Покупець зобов’язаний відповідно до вимог законодавства України до ведення первинної документації відобразити факт прийому Товару і повернути Продавцю належним чином оформлені примірники первинних документів. 3.4. Доказом передачі Товару у власність Покупця є підписані уповноваженими представниками Сторін видаткові накладні та акт прийому-передачі на Товар, оформлені належним чином. 3.5. Датою поставки товару Покупцеві, вважається дата яка зазначена у видатковій накладній та в акті прийому-передачі. 3.6. Продавець разом з Товаром передає Покупцю наступні документи в належно-оформленому вигляді: видаткову накладну та/або акт прийому-передачі, сертифікат якості. 3.7. Товар відпускається у відповідній тарі. При постачанні товару проводиться еквівалентний обмін пустої тари на заповнену тару. 4. ЦІНА ДОГОВОРУ 4.1. Ціна договору становить _____ грн. (______ ) в т.ч. ПДВ _____ грн. 4.2. Кількість та ціна товару за одиницю зазначається в специфікації, видаткових накладних та в акті прийому-передачі, які є невід’ємними частинами цього Договору. 5. УМОВИ ОПЛАТИ 5.1. Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає Специфікації здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Продавця протягом 5 робочих днів з дати отримання товару, підтвердженням чого являється підписана сторонами видаткова накладна. 5.2. Покупець має право затримати оплату за товар, якщо товарні накладні чи податкові накладні не відповідають вимогам, передбачені законодавством, та цим Договором, або містять помилки, чи розбіжності. Покупець зобов’язаний попередити Постачальника про недоліки у одержаних товарних та податкових накладних протягом 3 робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватись тільки після виправлення помилок в первинних документах Постачальником. 6. ПРИЙНЯТТЯ ТОВАРУ 6.1. Товар вважається зданим Продавцем та прийнятим Покупцем по кількості та якості – з моменту підписання Сторонами видаткових накладних. 6.2. Прийом-передача товару відбувається в пункті доставки: м. Прилуки ,вул.Б-Носенка,7. 6.3. Право власності на товар переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання видаткових накладних. 7. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ 7.1. Сторони за Договором домовились, що у випадку виникнення форс-мажорних обставин (дія непереборної сили, яка не залежить від волі Сторін), а саме: військових дій, блокади, землетрусів, повені та інших природних аномалій, Сторони звільняються від відповідальності за повне чи часткове невиконання своїх зобов’язань по даному Договору на час дії вказаних обставин. 7.2. Сторони зобов’язані негайно повідомити за телефоном чи іншим способом про початок та закінчення дії форс-мажору, що заважає виконанню договору. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є документ, виданий Торгово-Промисловою палатою. 7.3. У випадку, коли дія вказаних обставин продовжується більше 30 днів, кожна із Сторін має право на розірвання Договору. При цьому ні одна із сторін не має права вимагати від іншої сторони відшкодування можливих збитків, за виключенням сплати грошових коштів за отриманий товар. 8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 8.1. За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків за даним Договором Сторони несуть відповідальність згідно чинному законодавству України. 8.2.У випадку порушення строків оплати Покупець оплачує Продавцеві пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення. 9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 9.1 При невиконанні чи неналежному виконанні Сторонами умов даного Договору, як окремих його частин, так і в цілому в межах діючих строків позовної давності, питання виноситься та обговорюється в установленому порядку в Господарському суді за місцем знаходження відповідача. 10. СТРОК ДІЇ ТА УМОВИ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ 10.1. Даний Договір вступає в дію з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення їх печатками та діє до “31”грудня 2017 р. але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх обов'язків. 10.2. Дострокове розірвання Договору можливе за ініціативою будь-якої Сторони, при цьому зацікавлена Сторона інформує протягом 10 к. д. про свої наміри та погоджує їх з іншою Стороною у письмовому вигляді. Дострокове розірвання Договору за угодою Сторін не відміняє проведення розрахунків за поставлений товар по Договору в повному обсязі на момент розгляду ініціативи однієї із сторін. 11.ІНШІ УМОВИ 11.1 Всі правовідносини, які виникають з даного Договору або пов’язані з ним, зокрема пов’язані з дійсністю, висновком, виконанням, зміною і припиненням даного Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також вживаними до таких право відносин звичаями ділового обороту на підставі принципів сумлінності і справедливості. 11.2 Після набуття чинності даного Договору попередні переговори по ньому, листування, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості Сторін по питаннях, які так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу, але можуть братися до уваги при тлумаченні умов даного Договору. 11.3 Кожна із Сторін несе повну відповідальність за правильність вказаних в цьому Договорі реквізитів та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, інакше вона несе ризик настання пов’язаних з ним несприятливих наслідків. 11.4 Всі зміни та доповнення до даного Договору оформляються в письмовому вигляді, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються їх печатками. 11.5 Даний Договір складено в двох оригінальних примірниках на українській мові, які мають однакову юридичну силу 12.ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПОШТОВІ ТА ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ПОСТАЧАЛЬНИК: ПОКУПЕЦЬ КП «Послуга» м.Прилуки Вул. Б-Носенко,7 КОД 36979569 Р/р 26005060705919 Чернігів. РУПАТКБ «Приватбанк» МФО 353586 ІПН 369795625256 Св №100287751 Тел.: (04637)5-31-61 E-Mail: kpposluga@ukr.net Директор КП “Послуга» ______________ Р. Ю. Ніязов
Відповідь: Так, погоджуємося
Дата відповіді: 20.11.2017 15:13
Відповідь надана

И-40

Номер: c2b29495546546dd8f1a3b2fd9ff90df
Дата опублікування: 20.11.2017 14:54
Опис: Дякую за відповідь,але ж у документації зазначено, що "Товар повинен бути новим, непошкодженим, сертифікованим, відповідної якості".Наливна олива(а це саме обмінна бочка) фасується у бочку б/у ,не пломбовану та не презенабельну на вигляд.То як бути?
Відповідь: Дякую за запитання, сам товар повинен бути новим, сертифікованим, тару приймемо і б/у, хоча тара буває і новою.
Дата відповіді: 20.11.2017 15:02
Відповідь надана

Фасування та вміст оливи

Номер: a50ebb942d2b4840a065545242d492cf
Дата опублікування: 20.11.2017 13:38
Опис: Доброго дня!Питання №1:Олива И-40 повинна бути в обмінній тарі чи ні ,а саме бочка буде повернена постачальнику(це суттєво впливає на ціну)?Питання №2:Олива 10W40 повинна бути мінеральна чи напівсинтетична?
Відповідь: Питання №1: тара буде на обмін, питання № 2 : олива напівсинтетична, універсальна
Дата відповіді: 20.11.2017 13:50