• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)

Завершена

199 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.40 UAH
Період уточнення: 09.02.2022 15:00 - 15.02.2022 00:00
Відповідь надана

дискримінація

Номер: ce8eba933d3c4c008d033bee0fa4988d
Дата опублікування: 14.02.2022 16:55
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Відстань перевезення грузів (матеріалів) складає не більше 30 км. (Додаток 17 до Настанови (пункт 4.12)"?? про які матеріали йде мова?? Додаток 17 до Настанови (пункт 4.12) на який Ви посилаєтеся, НЕ містить чітко встановленого кілометражу! Замовник навмисно встановлює дискримінаційні вимоги! В разі не видалення даної вимоги, будемо звертатися в АМКУ!
Відповідь: Будь-ласка, перш ніж ставити питання, просимо УВАЖНО ознайомитися з Настановою з визначення вартості будівництва. "4.12. Витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом, або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезень в конкретному населеному пункті (місто, селище міського типу, сільська місцевість), в якому передбачається будівництво, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. За відсутності таких даних середні відстані перевезень залежно від місця розташування об’єкта будівництва можливо приймати за даними, наведеними в додатку 17 цієї Настанови. При розрахунку загальновиробничих, адміністративних витрат та кошторисного прибутку, якщо замовник визначає вартість перевезення будівельних вантажів калькуляційним методом, нормативно-розрахункова трудомісткість робіт, що передбачаються в прямих витратах, обчислюється з урахуванням таких робіт.
Дата відповіді: 14.02.2022 18:04
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 2746a18f44694a6db9bbf4e8a016c3c1
Дата опублікування: 14.02.2022 16:53
Опис: В ТД встановлена вимога "Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою Учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору/договорів щодо виконання робіт чи надання послуг з монтажу, ремонту або встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на генеруючих електричних установках, з підтверджуючими документами (копія договору, або копія акту наданих послуг/робіт).", яка є дискримінаційною, так як порушує Ліцензійні вимоги та Постанову КМУ №852, встановлюючи аналогічний досвід на генеруючих електричних установках! Дана вимога є неправомірною! Вимагаємо видалити її з ТД!
Відповідь: Доброго вечора! Враховуючи специфіку надання послуг, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічного договору Учасник має надати не лише копію договору, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином та відповідність умовам виконання відповідних послуг.
Дата відповіді: 14.02.2022 19:39
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 55b24c9655d7465db960bf5e603b04d0
Дата опублікування: 14.02.2022 16:51
Опис: Шановний Замовнику! Згідно поданої Вами тендерної документації Ви вимагаєте в Учасників Наявність працівників відповідної кваліфікації, із досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 років; Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень по досвіду роботи працівників. Встановивши вимогу про досвід працівників в Учасника не менше 3-х років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Встановивши дану вимогу Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України!
Відповідь: Доброго вечора, Учаснику! Відповідні послуги, будуть надаватися на висоті не менше 5,8 м. та над обладнанням високої небезпеки, тому відповідна кваліфікація працівників не є дискримінайційною, а є необхідною.
Дата відповіді: 14.02.2022 19:05
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 0eba69f903fe42c2aab0d33e4ba526b5
Дата опублікування: 14.02.2022 16:48
Опис: В ТД встановлена вимога "Копія дозволу на газонебезпечні роботи та роботи у вибухонебезпечних зонах (або аналог);", яка є неправомірною! Вкажіть та чітко зазначте згідно яких пунктів в технічному завданні передбачено виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухонебезпечноих зонах?? Ви навмисно дискримінуєте учасників тому що вже маєте на меті майбутнього переможця?? Вимагаємо видалити дану вимогу!
Відповідь: Додаток №3 до Тендерної документації: Технічне обслуговування автоматичної системи пожежної сигналізації. Приміщення акумуляторних №1 та №2 (інв.006). Вимога щодо надання відповідного дозволу - не має дискримінаційного характеру.
Дата відповіді: 14.02.2022 20:12
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 085d3e78ab74483d82c7e7f01cca6606
Дата опублікування: 14.02.2022 16:46
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику, у ТД наявна вимога щодо надання - Копія дозволу на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (або аналог)Зазначена вимога є незаконною та дискримінаційною, з огляду на наступне. Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг згідно закупівлі не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку Крім того, виконувати роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (до 10 кВ включно) та в зонах дії струму високою частоти можна пройшовши відповідне навчання та отримавши 4 групу електробезпеки. І це ще не говорячи про те, що відповідно пп. 3.2.7. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів — НПАОП 40.1-1.21-98 тільки керівник робіт повинен мати групу з електробезпеки IV під час виконання робіт в електроустановках понад 1000 В і групу. Тому вимагаємо видалити дану вимогу!
Відповідь: Доброго вечора! Шановний Учаснику, щодо Вашого запитання. Об'єкти, які наведені у тендерній документації розташовані в розподільчій установці напругою 6 кВ, а виконання будь-яких видів послуг будуть виконуватися за нарядом без відключення струмоведучих частин, а на об'єктах приміщень акумуляторних утворюється водень, тому відповідні дозволи необхідні для виконання послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації.
Дата відповіді: 14.02.2022 18:57
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 0c10d26148e14693bc59f7649256ba60
Дата опублікування: 14.02.2022 16:40
Опис: В тендерній документації зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Відповідно до Тендерної документації (Додаток 3):З метою ознайомлення та повного розуміння специфіки та об’ємів предмету закупівлі, учасникам надається можливість обстежити об’єкт (системи автоматичної пожежної сигналізації виробничих, складських та адміністративних приміщень), які знаходяться за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Заводська 2, АТ «Дніпровська ТЕЦ». На підтвердження чого Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи замовника та відбитком печатки (За наявності).
Дата відповіді: 14.02.2022 16:44
Відповідь надана

ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013

Номер: d1a1a321e66c441185f0e2b1fc782e99
Дата опублікування: 13.02.2022 21:51
Опис: 15. Загальновиробничі витрати мають бути розраховані відповідно до усереднених показників Додатка Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013. Оскільки зазначене ДСТУ втратило чинність і в дію введені Кошторисні норми - уточнюємо, чи дійсно розрахунки повинні проводитись за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3-2013?
Відповідь: Добрий ранок! Дякуємо за звернення. Кошторисна документація на виконання будівельних робіт має бути складена відповідно до нормативних документів у сфері ціноутворення в будівництві: КОШТОРИСНІ НОРМИ УКРАЇНИ «НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва», або до нормативних документів які є обов’язкові до застосування для енергетичних компаній і державних підприємств. Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.02.2022 08:04
Відповідь надана

Змініть пластинку

Номер: bfbcbaf4df404565a1e7519e741e55ce
Дата опублікування: 10.02.2022 15:45
Опис: Вас заїло?
Відповідь: Вимога замовника щодо надання дозволів, не має дискримінаційного характеру.
Дата відповіді: 10.02.2022 16:29
Відповідь надана

До відома

Номер: 2960b361103745fc94306625ce3da35a
Дата опублікування: 10.02.2022 15:26
Опис: Держпраця вже не видає половину робіт, які вказані у вас в дозволах! ХАЧА ПЕВНІ, ЩО ВИ ПРО ЦЕ ЗНАЄТЕ! Для технічного осблуговування систем пожежної сигналізації ВСЕ ЦЕ ТРЕБА! ЦЕ ПОВНИЙ ПИНДЕЦЬ!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. Враховуючи специфіку виробничого процесу АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» (високовольтне устаткування). Вимога замовника щодо надання дозволів, по-перше, не має дискримінаційного характеру, а по-друге – сформована з урахуванням критерію публічності та доступності.
Дата відповіді: 10.02.2022 15:37
Відповідь надана

Щодо космосу

Номер: e435875936b847e5b9b53e599a33838c
Дата опублікування: 10.02.2022 15:22
Опис: Ага! Саме так! Особливо газонебезпечны роботи!!! Краще не відповідайте! Цю вашу ахінею мрже впарювати повним дятлам, а нам не треба. Умови кажете? Згідно законодавства кажете? Не є дискримінацію кажете? НУ-НУ
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. Враховуючи специфіку виробничого процесу АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» (високовольтне устаткування). Вимога замовника щодо надання дозволів, по-перше, не має дискримінаційного характеру, а по-друге – сформована з урахуванням критерію публічності та доступності.
Дата відповіді: 10.02.2022 15:37