• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання постільної білизни

Завершена

171 675.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 858.38 UAH
Період уточнення: 09.02.2022 13:01 - 15.02.2022 00:00
Відповідь надана

про внесення змін до вимог через їх невідповідність

Номер: 52b9748182f74eb29b403abd3e7db441
Дата опублікування: 14.02.2022 16:30
Опис: Прошу виключити з вимог до закупівлі необхідність надання сертифікату відповідності для хімічної машини. Обгрунтування: предметом закупівлі є ПОСЛУГИ З ПРАННЯ ПОСТІЛЬНОЇ БІЛИЗНИ. Цей вид послуг взагалі не передбачає хімічне чищення, а тому немає необхідності для надання послуг хімічного чищення та не має потреби мати обладнання для хімічного чищення!!!!! Також інсують помилки у проєкті договору, що відрізняється від предмету закупівлі, а саме у пункті 5.10 визначено, що за результатами наданих послуг повертає Замовнику постільну білизну, покривала, пледи, килими та штори за адресою: м. Суми, вулиця Лісна, будинок 10 - це не відповідає предмету закупівлі. Прошу внести зміни до оголошення: 1) виключити необхідність надання сертифікату відповідності для хімічної машини, так як для прання постільної білизни хімічне чищення не застосовується; 2) внести зміни до пункту 5.10 проєкту договору через невідповідність предмету закупівлі.
Відповідь: Внесені зміни до вимог про закупівлю та до проєкту договору
Дата відповіді: 14.02.2022 21:17
Відповідь надана

пояснення

Номер: 657198c980614a729eb69a7ced21d97e
Дата опублікування: 12.02.2022 13:21
Опис: Прохання пояснити необхідність надання витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника - такі відомості Замовник може сам перевірити за допомогою відкритого, безкоштовного реєстру? До того ж Замовник відповідно до законодавства у сфері публічних закіпівель ПОВИНЕН самостійно перевірятти такі відомості. Та Законом України "Про публічні закупівлі" ЗАБОРОНЕНО вимагати інформацію, яка міститься у відкритих державних реєстрах. Прошу внести зміни до оголошення та виключити таку вимогу.
Відповідь: Внесено зміни до оголошення та виключити вимогу про надання витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Дата відповіді: 13.02.2022 21:42
Відповідь надана

роз'яснення вимоги

Номер: a2ec4e64c86f43faa9768eab7c0bdb2b
Дата опублікування: 12.02.2022 13:14
Опис: Шановний Замовнику, чи буде підставою для відхилення наявність договорів цивільно-правового характеру з особами, замість наказів на призначення працівників?
Відповідь: Наявність договорів цивільно-правового характеру з особами, замість наказів на призначення працівників підставою для відхилення не буде. Але наявність інших документів зокрема щодо чисельності працівників, їхніх посад, ПІП, досвіду роботи, кваліфікації та особистих медичних книжок є обов'язковими.
Дата відповіді: 13.02.2022 11:16
Відповідь надана

щодо вимог до учасника

Номер: c7b245f41ff544a3af19d5d473b2794c
Дата опублікування: 12.02.2022 12:55
Опис: Шановний замовник, вимогами оголошення встановлено надання інформаційної довідки у довільній формі про виконання аналогічного договору згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, виконувався у 2019-2021 роках. Зі змісту вимоги розуміється надання ОДНОГО договору, що виконувався у 2019-2021 роках. Ця вимога є дискимінаційною та не знозумілою. Не всі учасники, уа в свою чергу саме Замовники укладають договори (по даному виду послуг) терміном дії у три роки - тому з цієї точки зору дана вимога є дискримінаційною. Або Замовник мав на увазі інший зміст цієї норми. Прошу внести зміни до оголошення. Або пояснити чи не буде причиною відхилення пропозиції, якщо у довідці міститиметься інформація щодо ОДНОГО аналогічного договвору, який, наприклад, виконувався лише у 2021 році.
Відповідь: Мається на увазі виконання як мінімум одного аналогічного договору, який виконувався у 2019, у 2020, або у 2021 році.
Дата відповіді: 13.02.2022 10:50