-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень у приміщенні четвертого поверху адміністративно-житлового будинку, за адресою:м.Одеса, вул. 1-ша Сортувальна, 38-А)
Завершена
295 149.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 475.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 475.75 UAH
Період уточнення:
08.02.2022 16:32 - 01.05.2022 00:00
Відповідь надана
Відгук
Номер:
e31b938839fe46a0b25ad0db7b533a3e
Дата опублікування:
11.02.2022 15:18
Опис:
Вимога:сканований оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента за договором (договорами), що зазначений/-і у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартість) договору та інформацію про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, строків та застосування штрафних санкцій.
Дана вимога є дискримінаційною, адже законодавством не передбачені вимоги до змісту та форми Відгуку, тому Замовникио формлюють Вігуки на власний розсуд, вказуючи ту інформацію, яку вважають необхідною. Саме тому вимога до змісту Відгуку є дискримінаційною. Замовники за аналогічними договарами не зобов'язані кожен раз надавати відгук з тою інформацією, яку бажає Замовники торгів.Видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Центром соціальних служб Одеської міської ради розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, замовником встановлена дану вимогу. Замовник вважає дану вимогу законною та такою, яка відповідає положенням чинного законодавства України, з огляду на наступне:
Вимога щодо надання оригіналу позитивного листа-відгуку від контрагента за договором (договорами), що зазначений/-і у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартість) договору та інформацію про суму та належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, строків та застосування штрафних санкцій дає можливість Замовнику ідентифікувати Учасника як такого, який виконував аналогічні договори з дотримання термінів надання послуг; в яких були відсутні факти виявлення недоліків в наданих послугах та відсутні з боку замовника претензії, випадки застосування штрафних санкцій. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які надають послуги неналежної якості та несвоєчасно.
Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою. Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документ або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації. Отже, тендерна документація за процедурою закупівлі розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
З огляду на вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, учасники не обмежені чинним законодавством у отриманні зазначеного документа.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
15.02.2022 13:46
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
362d7a8b74cd4b2abf6a4dc38577d302
Дата опублікування:
11.02.2022 14:42
Опис:
Вимоги:Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 (або ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT)) «Системи управління безпекою ланцюга постачання» виданий стосовно Учасника органом нотифікації – подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016 (або ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)) "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" з копією звіту по аудиту виданий стосовно Учасника органом нотифікації– подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності).
Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) з копією звіту про аудит, який підтверджує, що Учасник відповідає стандарту ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) "Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування" виданий стосовно Учасника органом з нотифікації/сертифікації систем менеджменту (вимоги ст.2, ст.13, ст.21 Закону України "Про охорону праці", ст.3 Закону України «Про запобігання корупції»);
Сертифікат ISO/PAS 45005:2020 з копією звіту про аудит, який підтверджує, що Учасник відповідає вимогам ISO/PAS 45005:2020 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Загальні рекомендації щодо організації безпечної роботи під час пандемії COVID - 19» виданий стосовно Учасника органом з сертифікації систем менеджменту (вимоги ст.2, ст.13, ст.21 Закону України "Про охорону праці»).
Дана вимога є дискримінаційно, по-перше, дані сертифікати видаються вдобровільному порядку, по-друче, чому дані сертифікати повинні бути виданні нотифікованим органом, тобто міжнародним органом?????Обгрунтуйте вашу вимогу з посиланням на норми законодавства.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Центром соціальних служб Одеської міської ради розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне.
Замовник зазначає, що самостійно формує умови тендерної документації, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та норм чинного законодавства. Документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1. ISO 28000:2007 це міжнародний стандарт, розроблений з метою впровадження засобів забезпечення безпеки вантажів, транспортних засобів та об'єктів транспортної інфраструктури, в тому числі, від загроз тероризму і розкрадань. Наявність в учасника відповідного сертифікату ISO 28000:2007 полягає в зміцненні транспортної безпеки та уніфікації вимог до систем менеджменту безпеки. Міжнародний стандарт ISO 28000 застосовується до будь-яких організацій, незалежно від їх виду діяльності, які тим чи іншим чином залучені в ланцюг поставок, з метою забезпечення адекватного рівня безпеки поставок такого обладнання (або її частини). Застосування учасниками у своїй діяльності такого стандарту гарантує для Замовника співпрацю з підприємством, діяльність якого в тому числі, спрямована на посилення поточного контролю, сприяє зниженню ризику не доставлення необхідного обладнання, яке використовується в процесі надання послуг тощо.
Таким чином, вимога не є дискримінаційною, тому що такий сертифікат може отримати будь-який суб'єкт господарювання. На ринку України існує велика кількість організацій, які видають такі сертифікати. Станом на сьогодні вже було висвітлено дане питання на засіданні в Антимонопольному комітеті України. Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Замовника, що висвітлена в рішенні № 3127-р/пк-пз від 19.02.2021 року.
2. На сьогоднішній день Україна займає 120 місце в світі по індексу сприяння корупції. Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає суб’єкту господарювання добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях.
Одним із нормативних документів, що регулює дане питання є ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що затверджено Наказом від 14.08.2017 № 223 Про прийняття національних нормативних документів, гармонізованих з європейськими та міжнародними нормативними документами було затвердженого.
Метою вищевказаного стандарту є забезпечення підтримки у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу. Запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Враховуючи, що Сертифікат системи менеджменту щодо протидії корупції є документом, що передбачається чинним законодавством України - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), то відповідна вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене вище, дана вимога не має правових підстав для задоволення.
3. Вимога щодо надання сертифікату ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) у зв’язку з тим, що виконання робіт з монтування систем пожежної сигналізації регламентовано Національним стандартом України ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) "Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування". Наявність зазначеного Сертифікату підтверджує те, що послуги, що надаються Учасником були перевірені компетентним органом сертифікації та відповідають вимогам Стандарту. Таким чином, вимога не є дискримінаційною, тому що такий сертифікат може отримати будь-який суб'єкт господарювання.
4. Зазначаємо, що на території Одеської області введено карантинні заходи для протидії поширенню COVID-19. Згідно ст.16 Конвенції 1981 року про безпеку та гігієну праці у виробничому середовищі (№155): "Роботодавці повинні забезпечувати, наскільки це обґрунтовано й практично здійснене, щоб робочі місця, механізми, устаткування і процеси були безпечними і не загрожували здоров’ю". Новий стандарт ISO/PAS 45005:2020 є відповіддю на пандемію COVID-19 і підвищений ризик, який це захворювання становить для здоров’я, безпеки та благополуччя людей в будь-яких умовах.
Тож, замовник вимагає від потенційних виконавців робіт вжиття заходів щодо мінімізації або усунення ризиків поширення COVID-19.
Даний стандарт передбачає дотримання суб’єктом господарювання рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії. А сертифікат є підтвердженням відповідності потенційного учасника вказаному стандарту. Пройти сертифікацію може будь-який суб’єкт господарювання, який відповідає вимогам стандарту.
Резюмуючи зазначене вище, Замовник зазначає, що впровадження на підприємстві учасника Стандарту ISO/PAS 45005:2020 «Менеджмент охорони здоров’я та безпеки праці. Загальні рекомендації щодо організації безпечної роботи під час пандемії COVID - 19» є вимогою сьогодення, адже зазначений стандарт розроблено експертами ISO у сфері охорони праці на допомогу роботодавцям щодо заходів з охорони праці в умовах пандемії, захисту працівників з одночасним продовженням і ефективним функціонуванням підприємства. Таким чином, вимога не є дискримінаційною, тому що такий сертифікат може отримати будь-який суб'єкт господарювання.
Крім того повідомляє Вам, що Замовник буде приймати до уваги сертифікати ISO видані органом сертифікації/нотифікації.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
15.02.2022 13:47
Відповідь надана
Атестація
Номер:
f90a26fdffe14904a2a5b8c009a85fc5
Дата опублікування:
11.02.2022 14:37
Опис:
Вимоги:Крім того, учасники мають надати копію/оригінал Акту вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці виданий щодо Учасника територіальним управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442).
Атестація проводиться на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працівників, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому (п. 1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою КМУ від 01.08.1992 р. № 442).Видаліть дану вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Центром соціальних служб Одеської міської ради розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, замовником встановлена дану вимогу. Замовник вважає дану вимогу законною та такою, яка відповідає положенням чинного законодавства України, з огляду на наступне:
Основними нормативними документами, що регулюють процес проведення атестації, є постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» від 1 серпня 1992 р. № 442, до якої внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2016 р. № 741, та Методичні рекомендації для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджені постановою Міністерства праці України від 1 вересня 1992 р. № 41.
Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442:
«Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Згідно з умовами тендерної документації вимагається наявність наступних працівників:
- Керівник робіт
- Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів).
- Налагоджувальних приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальних КВП та автоматики) не нижче 4-го розряду.
Згідно розділу 13 Списку № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість в яких повний робочий день дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 461 до таких працівників належать:
електромонтери з випробувань та вимірювань, зайняті на роботах у діючих (що перебувають під номінальною напругою) розподільних пристроях з напругою 330 кВ і більше;
електромонтери з ремонту та монтажу кабельних ліній, зайняті на роботах в кабельних тунелях, траншеях, розташованих у місцях встановлення котельного, турбінного устаткування, устаткування паливоподавання;
електрослюсарі, слюсарі, електромонтери, зайняті обслуговуванням, ремонтом та монтажем котельного, турбінного (парогазотурбінного) устаткування, устаткування подавання палива і пилоприготування, а також засобів вимірювання та автоматики, що забезпечують їх роботу;
Також при виконанні робіт згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 «Критерії оцінки умов праці» Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні монтажних робіт;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо; враховуючи те, що технічним завданням передбачене фарбування металевих погрунтованих поверхонь);
- впливом шуму (не постійний, імпульсний), інфразвуку під час виконання монтажних робіт;
- важкістю праці, що зумовлена такими параметрами:
фізичне навантаження (статичне, динамічне),
піднімання та перенесення обладнання, їх монтаж і інш;
- незручна, вимушена робоча поза; нахили тулуба;
- ризиком для життя та інш.
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
З огляду на вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, учасники не обмежені чинним законодавством у отриманні зазначеного документа.
Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
15.02.2022 13:48