• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

КОД ДК 021:2015 – 50110000-9 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ МОТОТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І СУПУТНЬОГО ОБЛАДНАННЯ (послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних транспортних засобів (МАЗ, MAN TGA) та навісного обладнання)

послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних транспортних засобів (МАЗ, MAN TGA) та навісного обладнання (включаючи запасні частини та витратні матеріали)

Торги не відбулися

2 691 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 458.00 UAH
Період уточнення: 08.02.2022 13:35 - 30.04.2022 00:00
Відповідь надана

щодо дискримінаційних вимог до учасників

Номер: b3f2dcbc19944a0eb0775565ed965669
Дата опублікування: 10.02.2022 15:34
Опис: Шановний Замовнику, питання було не якою нормою закону ви керуєтесь, а було прохання внести зміни в ТД, а саме видалити вимогу з відстанню 7 км, яку ми вважаємо дискримінаційною по відношенню до Учасників, яки знаходяться поза межами вказаної відстані. А що до кількості СТО в радіусі 7 км, то ви помиляєтеся, тому що СТО по ремонту в м. Києві всього не більше 10. Приберить, будь ласка, вимогу.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! З метою економії та уникнення додаткових витрат коштів, Замовником брались до уваги витрати на паливо-мастильні матеріали, послуги евакуатора, трала, тощо. Також для Замовника важливо уникнути виникнення дорожньо-транспортних пригод при пересуванні несправної техніки містом, чим менша відстань до СТО тим більша вірогідність безпечного транспортування/буксирування автомобілів, які планується ремонтувати. При умові знаходження СТО на більшій відстані, у Замовника виникають незаплановані витрати коштів що є недоцільним та збитковим для нашого підприємства. Кількість СТО яка знаходиться на відстані не більше 7км від бази Замовника достатньо велика, що перевірено Замовником у вільному доступі мережі Інтернет, тому конкуренція досить розширена.
Дата відповіді: 14.02.2022 13:39
Відповідь надана

щодо дискримінаційних вимог до учасників

Номер: 3c5bb69b80a04cde900022ec7d1adf03
Дата опублікування: 08.02.2022 13:53
Опис: Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : Вимогу тендерної документації "Станція технічного обслуговування Учасника повинна бути розміщена в м. Києві на відстані не більше 7-и км від фактичної адреси Замовника (м.Київ, пров. Куренівський 15а)." як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! ШЕУ Оболонського району розглянуло Ваше звернення з вимогою роз’яснення якою нормою Закону Замовник керується, при висуванні вимоги на якій максимальній відстані повинна бути розміщена станція технічного обслуговування від Замовника, та прибрати вимоги стосовно відстані від Замовника до СТО та повідомляємо наступне: - згідно п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі – «Закону») - принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників здійснюються за принципами максималньої економії, ефективністі та пропорційністі для підприємства. - згідно п.3. ч.2 Ст21. Закону - оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. - згідно ч.2 п.6 Ст.22 Закону - у тендерній документації зазначаються і такі відомості як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги та згідно абзацу 1 ч.3 ст.22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи із вищевикладеного, та із огляду того, що у вказаній в тендерній документації відстані від Замовника до СТО, знаходиться достатня кількість, до двадцяти станцій по обслуговуванню автомобілів, що можна перевірити у вільному доступі мережі Інтернет і як наслідок конкуренція досить розширена. Вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо відстані - економічно вигідна для нашого підприємства та законна ( оскільки, на відміну від постачання товару, яке Учасник робить за свій рахунок в оговорений строк, транспортування/буксирування на СТО автомобілів, які планується ремонтувати, Замовник виконує за власний кошт, а також, буксируючи аварійні автомобілі на якомога меншу відстань зменшується вірогідність виникнення дорожньо- транспортних пригод). Також наголошуємо, що в тендерній документації відсутні посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Дата відповіді: 10.02.2022 13:59