-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з планового технічного обслуговування устаткувань автоматичної пожежної сигналізації в закладах освіти Металургійного району
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.
Торги відмінено
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період уточнення:
07.02.2022 17:03 - 11.02.2022 17:08
Без відповіді
до Додатку №1 Оголошення
Номер:
60b525cedb0f4fe4b82368bccabf61db
Дата опублікування:
11.02.2022 16:57
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику просимо пояснити що саме мається на увазі: Гарантійний лист щодо ознайомлення та погодження Учасником з умовами технічних вимог до предмету закупівлі та надання документального підтвердження відповідності кожній вимогі технічного завдання. Яке "документальне підтвердження відповідності кожній вимогі технічного завдання" мається на увазі? Дякуємо.
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
502b8e100142430785b29c98cc744243
Дата опублікування:
10.02.2022 19:17
Опис:
Шановний Замовнику у оголошенні наявна наступна вимога: Лист-відгук щодо виконання Учасником аналогічних договорів з зазначенням коду предмету закупівлі за ДК 021:2015, номеру та дати договору, терміну дії, суми..
Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом, тим більше з ДК. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою та ДК, хоча в нас вже є від нього відгук, проте за відсутності ДК? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте за відсутності ДК?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМК.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякую за запитання, однак наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" належить до кваліфікацйних критеріїв процедури закупівлі, які можуть бути застосовані замовником під час проведення спрощеної закупівлі, що не порушує принципів здійснення публічних закупівель, викладених у ст.5 Закону, зокрема пункту 4 - недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З повагою, УО
Дата відповіді:
11.02.2022 15:24
Відповідь надана
уточнення
Номер:
decc7ea69139423e9e10eaffe92aa7a5
Дата опублікування:
10.02.2022 19:14
Опис:
Доброго дня, в оголошенні встановлена вимога "Ліцензія ДСНС або виписка з Наказу ДСНС на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852.", уточніть, дана постанова має 7 послуг і робіт, а саме:
1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту.
4. Спостерігання за системами протипожежного захисту.
5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники).
6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Уточніть, Ви хочете ліцензію на всі ці роботи/послуги?
Якщо так, то просимо обгрунтувати чому та на якій підставі??так як технічним завданням всі ці послуги не передбачені!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Зазначену вимогу в Оголошенні до предмету закупівлі встановлено відповідно до статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в якій зазначено, що переможець під час укладення договору про закупівлю повинен надати - копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
З повагою, УО
Дата відповіді:
11.02.2022 15:20
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
0e6af850518c4ed4b377ef1bda6918ba
Дата опублікування:
10.02.2022 19:12
Опис:
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання. Повідомляємо, що відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Акт обстеження систем АПС закладів освіти, що перебувають на балансі відділу освіти є важливою складовою вимог, що зазначені в Оголошенні, оскільки лише ознайомившись з обсягами закупівлі, найменуванням обладнання, яке підлягає технічному обслуговуванню і знаходиться у закладах освіти, учасник може скласти відповідну цінову пропозицію до закупівлі. Дискримінаційною відповідно до норм чинного законодавства України є вимога, яка обмежує конкуренцію. Зазначена вимога не призводить до обмеження конкуренції. Тауож повідомляємо, що АМКУ виносить рішення по кожній справі окремо, а практика прецедентного права в Україні не розповюджена. Заклади, що підлягають огляду знаходяться у пішій доступнності, і звязку з чим використання автотранспортних засобів не вимагається.
З повагою, УО
Дата відповіді:
11.02.2022 15:39