• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті: Комунальний заклад «Трудівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області, який знаходиться за адресою: вул. Шкільна,9 с. Трудове, Мелітопольський район, Запорізька обл.

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 922 робочих дні

315 898.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 158.98 UAH
Період уточнення: 07.02.2022 15:35 - 13.02.2022 00:00
Відповідь надана

Декларація відповідності

Номер: b0feae00f35b472bae9da35efa080a53
Дата опублікування: 10.02.2022 13:08
Опис: Тендерною документацією передбачено: «Завірена копія або скан-копія з оригіналу чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо робіт, зазначених у додатку 8 до тендерної документації (а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри, роботи верхолазні та скелелазні), виданих на ім'я Учасника та/або субпідрядної організації та/або співвиконавця.» По –перше , умовами технічного завдання не передбачені СКЕЛЕЛАЗНІ роботи. З огляду на предмет закупівлі – «Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті», не передбачається жодних сходжень на скелі або зовнішніх робіт, що передбачають промисловий альпінізм. З огляду на норми чинного законодавства, а саме Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 в останній редакції від 10.03.2021 року, скелелазні роботи виключені із переліку робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Тобто учасники, що мають видану Декларацію у 2021 році не мають та не повинні мати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо робіт – а саме роботи скелелазні. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання декларації саме щодо скелелаз них робіт. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 11.02.2022 08:05
Відповідь надана

Відстрочка платежу до 180 календарних днів!!!!!!!!!!????????

Номер: c4bd7087c26644c69c8036dc95855942
Дата опублікування: 10.02.2022 13:08
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен погодитись на відстрочку платежу до 180 календарних днів після підписання актів надання послуг (виконаних робіт) згідно договору. Вимагаємо докладно аргументувати дану вимогу, адже Ви ж самі пишите, що розрахунок здійснюється на підставі підписаних актів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Цілком зрозуміло, що як тільки кошти надходять Вам на рахунок, Ви зобов'язані розрахуватись із Підрядником. Яка ціль відстрочення виплати коштів аж на 180 календарних днів? Привід зменшити коло потенційних учасників???
Відповідь: Замовник є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Згідно п 5.5,7.3 умовами договору (додаток 9 до тендерної документації передбачений порядок Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти ) робочих днів на підставі Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту, Акту здачі-приймання наданих послуг / Акту(ів) за Фороюа КБ-2в) і Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати за формою КБ-3, щодо готовності Об’єкта до експлуатації та передбачена відповідальність замовника при несвоєчасній оплаті наданих Виконавцем послуг, Замовник сплачує пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості неоплачених вчасно послуг за Договором за кожний день прострочення. З метою уникнення непорозумінь при розрахунках за надані послуги між сторонами договору , а також враховуючи передбачені до Замовника штрафні санкції за несвоєчасну оплату за надані послу, враховуючи вищенаведені підстави та керуючись діючим законодавством України умовами договору передбачений п 5.3 Зобов’язання Замовника щодо здійснення розрахунків виникають за умови наявності відповідного бюджетного призначення в межах обсягів фактичних надходжень. Строк відстрочення платежу встановлений в межах строку дії договору. Цілью Замовника, щодо надання Гарантійного листа спрямована на звернення уваги учасників про можливість відстрочки платежу після підписання актів надання послуг (виконаних робіт), згідно договору в зв’язку з чим відповідні зміни будуть внесені в тому числі й до проєкту договору
Дата відповіді: 11.02.2022 08:04
Відповідь надана

Накладання кваліфікованої електронної печатки учасника

Номер: 65df30881c00495fb6ba40158f68ce70
Дата опублікування: 10.02.2022 13:07
Опис: В примітка до п.1 розділу 3 тендерної документації зазначається, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням кваліфікованої електронної ПЕЧАТКИ учасника. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.1 ст.58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено ПІДПИС уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця (ч.2 ст.58-1 ГКУ). Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків (ч.3 ст.58-1 ГКУ). Вимагаємо видалити дану вимогу як таку, що суперечить чинному законодавству України або ж додати позначку "у разі наявності".
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 11.02.2022 08:03
Відповідь надана

Затверджена проектна документація

Номер: 525c1c74e9a6432abc23d04c357c77ee
Дата опублікування: 10.02.2022 13:07
Опис: В Додатку 8 до тендерної документації зазначається, що послуги монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей виконуються відповідно до затвердженої проектної документації з якою рекомендовано ознайомитися учаснику для участі у процедурі закупівлі відповідно норм діючого законодавства на виконання таких послуг/робіт. Звертаємо увагу на те, що Вам як Замовнику, нічим не заборонено опублікувати наряду із тендерною документацією затверджену проектну документацію, з якою матиме можливість ознайомитись кожний потенційний учасник даної закупівлі. Крім цього, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація ПОВИННА МІСТИТИ опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). З метою ознайомлення з затвердженою проектною документацією, просимо опублікувати її наряду із тендерною документацією.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що Тендерна документація містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики
Дата відповіді: 11.02.2022 07:46
Відповідь надана

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно відомості ресурсів

Номер: 2a4a5aa425a8483ab75dc81b80314d5b
Дата опублікування: 10.02.2022 13:06
Опис: Відповідно до пункту 1 Приміток Додатку 3 до тендерної документації зазначається, що у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно вказати ВСЕ обладнання, будівельні машини, механізми, устаткування, яке вказано у відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника. Просимо звернути увагу на те, що саме розділ ІІ відомості ресурсів містить інформацію про будівельні машини і механізми, що залучатимуться при наданні послуг згідно предмету закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та конкретизувати вимоги щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме пункт 1 Приміток Додатку 3 до тендерної документації викласти в наступній редакції: "1. У довідці необхідно вказати все обладнання, будівельні машини, механізми, устаткування, яке вказано у розділі ІІ відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника".
Відповідь: Доброго дня! внесені зміни
Дата відповіді: 10.02.2022 14:59
Відповідь надана

Адреса

Номер: a7d1dc66460848dfa87b0d1cc00bc3de
Дата опублікування: 10.02.2022 13:06
Опис: Шановний Замовнику, тендерною документацією передбачається наступне: "В підтвердження можливості належного виконання вищезазначеного, Учасник має надати лист в складі пропозиції про те, що адреса Учасника, яка зазначена у довідці згідно п.7 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації, є достовірною та відповідає дійсності." Тут невідповідність посилання на Додаток 2. У п.7 розділу 2 додатку2 до тендерної документації зазаначено "Оригінал або копія статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу, або огирінал або копія опису за підписом державного реєстратора, або нотаріусом за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Положення статуту, що подається учасником з організаційно-правовою формою господарювання: товариство з обмеженою відповідальністю та товариство з додатковою відповідальністю, повинні відповідати вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Тобто цей п. 7 не містить вимог щодо надання довідки з адресою. Можливо помилково Замовник послався на п.7, а треба було на п. 6. Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь: Доброго дня! До пункту п’ятого Розділу 6. Тендерної документації були внесені зміни
Дата відповіді: 10.02.2022 13:56
Відповідь надана

ЯВНА ДИСКРИМІНАЦІЯ!!!

Номер: 4d79de3f800b4e5698f5f1c169d5fa53
Дата опублікування: 09.02.2022 21:15
Опис: Тендерною документацією вимагається надання: «Учасник повинен надати лист погодження від органу ГУ ДСНС України в Запорізькій області про включення до складу комісії з метою здійснення контролю та огляду наданих послуг зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: Комунальний заклад «Новгородківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області, який знаходиться за адресою: вул. Нестеренко,92 с. Новгородківка, Мелітопольський район, Запорізька області, представників ГУ ДСНС України в Запорізькій області для перевірки про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту ,техногенної та пожежної безпеки .». Згідно п. 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 р. № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій" ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін. Таким чиномвключення до складу комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті представників територіального органу ДСНС України та відповідного інспектування здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення, тобто ДСНС зобов’язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції письмової згоди від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність створення такої комісії та здійснення такого інспектування, але аж ніяк під час підготовки пропозиції до участі у закупівлі. Таким чином робота комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті, згідно предмету закупівлі, не потребують такої згоди взагалі, оскільки можуть здійснюватись і без наявності відповідної згоди. Вимога щодо надання листа погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною, оскільки необхідність отримання такого листа ставить учасника в залежність від сторонньої організації, незалежної від учасника, яка не зобов’язана давати таку згоду. При цьому навіть відсутність попередньої згоди не надасть ДСНС права відмовити в включенні до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті представників територіального органу ДСНС України в межах компетенції. Таким чином Замовник обмежує потенційне коло Учасників, вказавши дискримінаційну умову в тендерній документації. Дане твердження підтверджується практикою АМКУ (Рішення № 6017-р/пк-пз від 25.03.2021). Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги. У разі відсутності належного реагування будемо вимушені звернутись до органу оскарження з метою з метою захисту порушених прав, як потенційного учасника закупівлі. ПРИВЕДІТЬ ТД в належний стан і не прописуйте ті умови, при яких ви думаєте обмежити велике коло УЧАСНИКІВ!!!
Відповідь: Доброго дня! 08.02.2022 були внесені зміни.
Дата відповіді: 10.02.2022 07:51