• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єкті: Комунальний заклад «Новгородківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області, яка знаходиться за адресою: вул. Нестеренко, 92 с. Новгородківка, Мелітопольський район, Запорізька обл. (код ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Торги відмінено

324 540.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 245.40 UAH
Період уточнення: 05.02.2022 22:47 - 11.02.2022 00:00
Відповідь надана

Відстрочка платежу до 180 календарних днів!!!!!!!!!!????????

Номер: 8d798213ba0c4188ba693e259f3155d1
Дата опублікування: 08.02.2022 13:17
Опис: Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен погодитись на відстрочку платежу до 180 календарних днів після підписання актів надання послуг (виконаних робіт) згідно договору. Вимагаємо докладно аргументувати дану вимогу, адже Ви ж самі пишите, що розрахунок здійснюється на підставі підписаних актів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Цілком зрозуміло, що як тільки кошти надходять Вам на рахунок, Ви зобов'язані розрахуватись із Підрядником. Яка ціль відстрочення виплати коштів аж на 180 календарних днів? Привід зменшити коло потенційних учасників???
Відповідь: Замовник є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Згідно п 5.5,7.3 умовами договору (додаток 9 до тендерної документації передбачений порядок Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти ) робочих днів на підставі Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту, Акту здачі-приймання наданих послуг / Акту(ів) за Фороюа КБ-2в) і Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних Робіт та витрати за формою КБ-3, щодо готовності Об’єкта до експлуатації та передбачена відповідальність замовника при несвоєчасній оплаті наданих Виконавцем послуг, Замовник сплачує пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості неоплачених вчасно послуг за Договором за кожний день прострочення. З метою уникнення непорозумінь при розрахунках за надані послуги між сторонами договору , а також враховуючи передбачені до Замовника штрафні санкції за несвоєчасну оплату за надані послу, враховуючи вищенаведені підстави та керуючись діючим законодавством України умовами договору передбачений п 5.3 Зобов’язання Замовника щодо здійснення розрахунків виникають за умови наявності відповідного бюджетного призначення в межах обсягів фактичних надходжень. Строк відстрочення платежу встановлений в межах строку дії договору. Цілью Замовника, щодо надання Гарантійного листа спрямована на звернення уваги учасників про можливість відстрочки платежу після підписання актів надання послуг (виконаних робіт), згідно договору в зв’язку з чим відповідні зміни будуть внесені в тому числі й до проєкту договору
Дата відповіді: 10.02.2022 13:50
Відповідь надана

Накладання кваліфікованої електронної печатки учасника

Номер: b2aa1d2c5edd470b8c7a269dd8486800
Дата опублікування: 08.02.2022 13:06
Опис: В примітка до п.1 розділу 3 тендерної документації зазначається, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням кваліфікованої електронної ПЕЧАТКИ учасника. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.1 ст.58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено ПІДПИС уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця (ч.2 ст.58-1 ГКУ). Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків (ч.3 ст.58-1 ГКУ). Вимагаємо видалити дану вимогу як таку, що суперечить чинному законодавству України або ж додати позначку "у разі наявності".
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 10.02.2022 08:47
Відповідь надана

Затверджена проектна документація

Номер: 275815da6b4c4c97a8afb566e331a0cb
Дата опублікування: 08.02.2022 12:56
Опис: В Додатку 8 до тендерної документації зазначається, що послуги монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей виконуються відповідно до затвердженої проектної документації з якою рекомендовано ознайомитися учаснику для участі у процедурі закупівлі відповідно норм діючого законодавства на виконання таких послуг/робіт. Звертаємо увагу на те, що Вам як Замовнику, нічим не заборонено опублікувати наряду із тендерною документацією затверджену проектну документацію, з якою матиме можливість ознайомитись кожний потенційний учасник даної закупівлі. Крім цього, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація ПОВИННА МІСТИТИ опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). З метою ознайомлення з затвердженою проектною документацією, просимо опублікувати її наряду із тендерною документацією.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що Тендерна документація містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики
Дата відповіді: 10.02.2022 08:40
Відповідь надана

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно відомості ресурсів

Номер: 17e0bd79502145f18deca6ad4176167b
Дата опублікування: 08.02.2022 12:45
Опис: Відповідно до пункту 1 Приміток Додатку 3 до тендерної документації зазначається, що у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно вказати ВСЕ обладнання, будівельні машини, механізми, устаткування, яке вказано у відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника. Просимо звернути увагу на те, що саме розділ ІІ відомості ресурсів містить інформацію про будівельні машини і механізми, що залучатимуться при наданні послуг згідно предмету закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та конкретизувати вимоги щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме пункт 1 Приміток Додатку 3 до тендерної документації викласти в наступній редакції: "1. У довідці необхідно вказати все обладнання, будівельні машини, механізми, устаткування, яке вказано у розділі ІІ відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника".
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 10.02.2022 08:21
Відповідь надана

Адреса

Номер: 53d1f6f1f53e4c48b07eee473457b16b
Дата опублікування: 07.02.2022 16:29
Опис: Шановний Замовнику, тендерною документацією передбачається наступне: "В підтвердження можливості належного виконання вищезазначеного, Учасник має надати лист в складі пропозиції про те, що адреса Учасника, яка зазначена у довідці згідно п.7 розділу 2 додатку 2 до тендерної документації, є достовірною та відповідає дійсності." Тут невідповідність посилання на Додаток 2. У п.7 розділу 2 додатку2 до тендерної документації зазаначено "Оригінал або копія статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу, або огирінал або копія опису за підписом державного реєстратора, або нотаріусом за допомогою коду якого є можливим перевірити останню редакцію такого установчого документу через офіційний веб-сайт (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. Положення статуту, що подається учасником з організаційно-правовою формою господарювання: товариство з обмеженою відповідальністю та товариство з додатковою відповідальністю, повинні відповідати вимогам Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Тобто цей п. 7 не містить вимог щодо надання довідки з адресою. Можливо помилково Замовник послався на п.7, а треба було на п. 6. Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 10.02.2022 08:19
Відповідь надана

Рекомендовано ознайомитися учаснику для участі у процедурі закупівлі

Номер: 115ee5e5dc7b4f86bf012fba0ceaa7ee
Дата опублікування: 07.02.2022 15:27
Опис: Шановний Замовнику, просимо роз'яснити наступну вимогу тендерної документації: "Послуги монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей виконуються відповідно до затвердженої проектної документації з якою рекомендовано ознайомитися учаснику для участі у процедурі закупівлі відповідно норм діючого законодавства на виконання таких послуг/робіт" Яким чином Учасники мають ознайомитись із проектною документацією? Відповідно до яких норм чинного законодавства рекомендовано ознайомитись з проектом? Тендерною документацією не передбачено надання Акту огляду, чи мають учасники додатково підтвердити факт ознайомлення з проектною документацією?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що дана вимога носить виключно рекомендаційний характер та не є обов’язковою
Дата відповіді: 10.02.2022 08:53
Відповідь надана

Строк виконання

Номер: c23e0d0a38dd4aff9a2f3f79f94db217
Дата опублікування: 07.02.2022 14:09
Опис: У пункті 4,4 тендерної документації зазначається строк надання послуг: до 31.03.2022 року. При цьому аукціон очікується 22.02.2022 року. У скасованому Вашому тендері зазначався строк до 30.06.2022 року. Питання: чи зміните Ви строк виконання на реально можливий?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що строк надання послу змінюватись не буде
Дата відповіді: 10.02.2022 14:02
Відповідь надана

Питання

Номер: 023a83470e0e4537893a4df3b0960d44
Дата опублікування: 07.02.2022 14:00
Опис: Додатком 3 вимагається: 1. У довідці необхідно вказати все обладнання, будівельні машини, механізми, устаткування, яке вказано у відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника. Тобто Ви вимагаєте проведення закупівлі обладнання, яке буде встановлене у школі, та є частиною розрахунку договірної ціни, до того, як учасник переміг у закупівлі. Питання: Ви розумієте, що вимагаєте, чи ця вимога випадкова?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за звернення, та повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді: 10.02.2022 13:36
Відповідь надана

Лист погодження від органу ГУ ДСНС України в Запорізькій області

Номер: dfbecdb3a15646bd9adfd702482db801
Дата опублікування: 07.02.2022 12:08
Опис: Тендерною документацією вимагається надання: «Учасник повинен надати лист погодження від органу ГУ ДСНС України в Запорізькій області про включення до складу комісії з метою здійснення контролю та огляду наданих послуг зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об'єкті: Комунальний заклад «Новгородківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Семенівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області, який знаходиться за адресою: вул. Нестеренко,92 с. Новгородківка, Мелітопольський район, Запорізька області, представників ГУ ДСНС України в Запорізькій області для перевірки про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту ,техногенної та пожежної безпеки .». Згідно п. 45 Постанови КМУ від 16.12.2015 р. № 1052 "Про затвердження Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій" ДСНС розглядає у разі звернення фізичних чи юридичних осіб: проектну документацію щодо влаштування засобів протипожежного захисту (систем пожежогасіння, пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією населення, протидимного захисту, пожежного спостереження, вогнезахисної обробки будівельних конструкцій (виробів, матеріалів), автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення), а також бере участь у прийманні проведених робіт із влаштування зазначених засобів; технічні завдання і робочі проекти на автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення та ін. Таким чиномвключення до складу комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті представників територіального органу ДСНС України та відповідного інспектування здійснюється в рамках основних повноважень ДСНС на підставі звернення, тобто ДСНС зобов’язане надати відповідні послуги незалежно від надання чи ненадання у складі пропозиції письмової згоди від ДСНС. При цьому звернення можливе лише у разі укладання договору, що передбачає необхідність створення такої комісії та здійснення такого інспектування, але аж ніяк під час підготовки пропозиції до участі у закупівлі. Таким чином робота комісії для здійснення контролю та огляду наданих послуг на об’єкті, згідно предмету закупівлі, не потребують такої згоди взагалі, оскільки можуть здійснюватись і без наявності відповідної згоди. Вимога щодо надання листа погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною, оскільки необхідність отримання такого листа ставить учасника в залежність від сторонньої організації, незалежної від учасника, яка не зобов’язана давати таку згоду. При цьому навіть відсутність попередньої згоди не надасть ДСНС права відмовити в включенні до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті представників територіального органу ДСНС України в межах компетенції. Таким чином Замовник обмежує потенційне коло Учасників, вказавши дискримінаційну умову в тендерній документації. Дане твердження підтверджується практикою АМКУ (Рішення № 6017-р/пк-пз від 25.03.2021). Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційної вимоги. У разі відсутності належного реагування будемо вимушені звернутись до органу оскарження з метою з метою захисту порушених прав, як потенційного учасника закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник, стосовно Вашої вимоги надаємо пояснення. Підставою цієї вимоги є розгляд Запорізьким окружним адміністративним судом справи № 280/2075/20 за адміністративним позовом ГУ ДСНС у Запорізькій області до КЗ «Новгородківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» про застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації будівель та приміщень Замовника до повного усунення цих порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту , техногенної та пожежної безпеки, що повинно бути встановлено на підставі перевірки ГУ ДСНС в Запорізькій області. З метою виконання позовних вимог ГУ ДСНС в Запорізькій області , які зазначені у адміністративному позові, щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту ,техногенної та пожежної безпеки, що повинно бути встановлено на підставі перевірки ГУ ДСНС в Запорізькій області , Замовником було прийняте рішення та подане клопотання, щодо залучення ГУ ДСНС в Запорізькій області, як представника третьої сторони та як контролюючий орган , що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) в межах яких здійснює перевірку у сфері цивільного захисту , техногенної та пожежної безпеки та безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування систем протипожежного захисту, пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Таким чином, погодження від органу ГУ ДСНС України в Запорізькій області про включення до складу комісії, з метою здійснення контролю та огляду наданих послуг, передбачено істотними умовами договору про закупівлю , а саме: п 4.1 , п 5.5 Додатку № 9 до тендерної документації, які встановлюють порядок передачі наданих послуг уповноваженими особами Сторін договору та представником ГУ ДСНС України в Запорізькій області та оплату за надані послуги, що здійснюється Замовником після підписання уповноваженими представниками Замовника, ГУ ДСНС України та Виконавця (учасника) відповідного Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту, Акту здачі-приймання наданих послуг, контролю, щодо проведення дій замовником спрямованих на виконання позовних вимог, щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, що повинно бути встановлено на підставі перевірки ГУ ДСНС в Запорізькій області та є доказом у судовому засіданні. Підтвердження виконання позовних вимог ГУ ДСНС України в Запорізькій області можливе лише на підставі встановлення представниками Позивача відсутності порушень; таким чином і викладені позовні вимоги. Враховуючи, той факт, що розгляд справи призначено на 21.02.2022 р., за відсутності вказаного погодження та без участі представників Позивача (ГУ ДСНС України в Запорізькій області) підчас здійснення заходів по усуненню порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки неможливим стане мирне врегулювання судового спору. У наслідок, не буде досягнуто головної мети закупівлі, а саме недопущення повного зупинення експлуатації Закладу Освіти.
Дата відповіді: 10.02.2022 15:08