• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015 - 50410000-2 – послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контольних приладів (Технічне обслуговування усіх змонтованих та працездатних установок систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу).

Послуги повинні здійснюватися у відповідності із з вимогами Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2009 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування.

Торги відмінено

197 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 985.00 UAH
Період уточнення: 03.02.2022 23:35 - 09.02.2022 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога!

Номер: ded85b024ba04b728d3b0ab045a97c4c
Дата опублікування: 08.02.2022 16:11
Опис: В Оголошенні міститься вимога: "При позаплановому обслуговуванні прибуття спеціаліста на виклик Замовника має відбутися протягом 3 (трьох) годин в робочий час та 6 (шести) годин у неробочий час з моменту подання заявки." Як вже вказали інші учасники, Правила з пожежного спостерігання затверджені Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015р. № 349 і зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365. регламентують, що Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів. Тобто обслуговуючим організаціям надано право на прибуття на об'єкт ремонтної групи з моменту виклику протягом 12 годин - для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 годин – для інших населених пунктів. Не зрозуміло, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та зменшує час визначений у нормативно-правовому акті? Просимо виключити дискримінаційну вимогу з Оголошення!
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за приділену увагу до Закупівлі. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.Вимогу встановлену Замовником щодо «При позаплановому обслуговуванні прибуття спеціаліста на виклик Замовника має відбутися протягом 3 (трьох) годин в робочий час та 6 (шести) годин у неробочий час з моменту подання заявки» здатні виконати безліч учасників .Тому ваші зауваження вважаємо безпідставними
Дата відповіді: 08.02.2022 21:52
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 2fb2876265a84327805a389fbc058ccc
Дата опублікування: 07.02.2022 14:13
Опис: Шановний замовнику! Ми як потенційний учасник чітко вказуємо Вам на норму правового Акту та пункт котру ви порушуєте - Правила з пожежного спостерігання затверджені Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015р. № 349 і зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365. Наголошуємо що доний нормативно правовий Акт розділом VI п.4 регламентує, що Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів. До інших населих пунктів ВІДНОСИТЕСЬ і ви Просимо вас привести вимоги тендорної документації у відповідність до вимог нормативно-правових Актів України. Просимо Вас не діяти в індересах третіх осіб
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, наші дії направленні не на підтримку інтересів третіх осіб та не суперечать нормам правових актів вказаних Вами ,так як в наших вимогах не передбачено прибуття ремонтної групи на виклик більше чим через 24год з моменту виклику .
Дата відповіді: 07.02.2022 15:33
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 8af0f0a49cde47dd8c7713f3998aabf7
Дата опублікування: 04.02.2022 15:16
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ч. 7. ст 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось до Вас за роз'ясненням, щодо інформації зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у відповідності до Додатку 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Технічне обслуговування систем пожежної сигналізації (надалі – система) включає: Вимоги до надання послуг з позапланового технічного обслуговування пожежної сигналізації, абзац другий - При позаплановому обслуговуванні прибуття спеціаліста на виклик Замовника має відбутися протягом 3 (трьох) годин в робочий час та 6 (шести) годин у неробочий час з моменту подання заявки. Де ви берете ці години??? 3години, 6-ть годин?:) Потенційні виконавці послуг відповідно до вашої закупівлі керуються Законами та нормативно-правовими Актами. Відповідно до Вашої закупівлі для потенційного виконавця робіт – Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 та Правила з пожежного спостерігання затверджені Наказ Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015р. № 349 і зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365. Останні в свою чергу розділом VI п.4 регламентують, що Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів. Просимо вас привести вимоги тендорної документації у відповідність до вимог нормативно-правових актів України, або законодавчо обгрунтувати вашу вимогу. З повагою до ВАС!!!
Відповідь: Добрий день! Замовник самостійно формує умови та вимоги до оголошення про закупівлю, враховуючи ЗУ «Про публічні закупівлі» та норми чинного законодавства України. Керуючись п.14 Закону Про публічні закупівлі, ми маємо право включати до оголошення ті вимоги, які вважаємо за необхідні для отримання якісних послуг.Така умова не може вважатися дискримінаційною, та такою, що порушує права Учасників. Замовник створює рівні умови для всіх потенційних Учасників закупівлі.
Дата відповіді: 07.02.2022 13:35