-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації, систем оповіщення людей про пожежу)
Завершена
347 775.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 738.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 738.88 UAH
Період уточнення:
03.02.2022 19:40 - 21.02.2022 00:00
Відповідь надана
про медичний огляд працівників
Номер:
0586b2dcd0894e228f7cd787141173da
Дата опублікування:
08.02.2022 13:35
Опис:
умовами закупівлі передбачено надання - чинний оригінал документа про медичний огляд працівника відповідно до Наказу МОЗ «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» № 246 від 21.07.2007 р. (зі змінами та доповненнями), необхідний для підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно надати послуги.
Просимо надати пояснення та визначити категорії працівників, що на думку Замовника, попадають під дію саме цього нормативного акту.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо про таке.
Категорії працівників, на які поширюється Наказ МОЗ «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» № 246 від 21.07.2007, визначений у Переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, що міститься у Додатку 5 до пункту 2.6. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОЗ № 246 від 21.07.2007 (далі – Перелік).
Відповідно до Переліку працівники, які виконують роботи на висоті, електротехнічний персонал, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму і 110 В постійного струму, а також монтажні та налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках, один раз на два роки мають проходити обов’язків попередній (періодичний) медичний огляд працівників.
З огляду на вищезазначене, учасники на виконавців робіт, які будуть залучені до робіт на висоті та робіт з електроустановками згідно з предметом закупівлі та технічними вимогами до нього, мають надати документи, що підтверджують проходження ними медичного огляду працівника.
Разом з тим, відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді:
11.02.2022 10:49
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
a630ed5a48014d14892c21d6055fca7d
Дата опублікування:
08.02.2022 11:54
Опис:
Шановний Замовник! Згідно вимоги Додатку 2 ТД вами встановлену вимогу, згідно якої учасник має надати:
1. «10. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації учаснику (копія або оригінал).
Дана вимога для нас, як для учасника є дискримінаційною, адже у нас, як в потенційного учасника впроваджено міжнародний стандарт ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю.
Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) прийнято ДП «УкрНДНЦ» наказом № 454 від 30.11.2018 методом підтвердження і текстом цього національного стандарту є англомовний текст міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Quality management systems - Requirements».
Отже, в основу національних стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) і ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), покладено вимоги міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Quality management systems — Requirements», ступінь відповідності - ідентичний або IDT.
Враховуючи викладене, просимо вас внести відповідні зміни, шляхом надання учаснику можливості надати іншу версію даного сертифікату, а саме «ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT)»
2. 14. Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», виданий органом сертифікації учаснику (копія або оригінал).»
Дана вимога для нас, як для учасника є дискримінаційною, адже у нас, як в потенційного учасника впроваджено міжнародний стандарт ISO 23932-1:2018, ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2018, IDT), про що отримано відповідний сертифікат та звіт про аудит системи від органу сертифікації, який пройшов відповідну нотифікацію. Так, вважаємо за потрібне зазначити, що стандарт ISO 23932:2009 зазнав певних змін, став більш розширеним та доповненим, назва якого також стала оновленою ISO 23932-1:2018. Сертифікація зі стандартів ISO є добровільною для суб’єктів господарювання та не обов’язковою, відповідно до чинного законодавства. Вважаємо за потрібне зазначити, що на офіційному сайті Міжнародної організації зі стандартизації ISO https://www.iso.org/ru/standard/63933.html опубліковано офіційну інформацію про відкликання стандарту ISO 23932:2009 та публікацію ISO 23932-1:2018.
Отже, маючи в себе впроваджений міжнародний стандарт ISO 23932-1:2018, ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2018, IDT), який є оновленою та доповненою версією, ми не можемо претендувати на перемогу в Закупівлі, адже вимога в тендерній документації є імперативною та не дає можливості учаснику надати підтверджуючі документи щодо оновленої версії такого стандарту.
Враховуючи викладене, просимо вас внести відповідні зміни, шляхом надання учаснику можливості надати іншу версію даного сертифікату, а саме «ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (ISO 23932:2018, IDT)».
Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику! Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015, IDT; ДСТУ ISO 9001:2015, IDT, ДСТУ EN ISO 9001:2018 – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціонує на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015. Учасники, які мають впроваджену СУЯ з ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), вимоги якої повністю відповідають ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - не будуть відхилені, якщо сертифікат є діючим та відповідає усім стандартам надання відповідного сертифікату.
Дата відповіді:
10.02.2022 14:03
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
d40d8d4ccbb94cfba2b09915029ad7bd
Дата опублікування:
08.02.2022 11:30
Опис:
Шановний Замовник! Згідно вимоги Додатку 1 ТД вами встановлену вимогу, згідно якої:
« - у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та, з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої короно вірусом SARS –CoV-2 на виконавців робіт надати внутрішній електронний або паперовий ковід-сертифікат.»
Вважаємо незаконною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав учасника цією вимогою пояснюється наступним. ПРАЦІВНИКИ учасника, що будуть залучатися до виконання робіт на об’єкті Замовника не мають ковід сертифікатів та надали заяви-відмови щодо вакцинування. Зважаючи на вказані дискримінаційні вимоги, потенційний учасник не зможе взяти участь у даній закупівлі відповідно до чинної тендерної документації. У той же час зазначаємо, що відповідно до статті 284 Цивільного кодексу України надання медичної допомоги фізичній особі, яка досягла чотирнадцяти років, провадиться за її згодою. Статтею 43 Основ законодавства про охорону здоров’я України визначено, що для застосування методів діагностики, профілактики та лікування необхідна згода інформованого відповідно до статті 39 цих Основ пацієнта. Частиною шостою статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» також передбачено, що повнолітнім дієздатним громадянам профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об’єктивної інформації про щеплення, наслідки відмови від них та можливі поствакцинальні ускладнення. Крім того, у пункті 3 своєї Резолюції 2361 (2021) Парламентська асамблея Ради Європи закликає та рекомендує інформувати громадян про те, що вакцинація не є обов’язковою і що ніхто не може зазнавати політичного, соціального чи іншого тиску для проходження вакцинації, а також забезпечити, щоб ніхто не піддавався дискримінації за те, що не пройшов вакцинацію. Відповідно до статті 2-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) будь-яка дискримінація у сфері праці, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно, зокрема від стану здоров’я, не допускається. Крім цього, Дорожньою картою з впровадження вакцини від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і проведення масової вакцинації у відповідь на пандемію COVID-19 в Україні у 2021 - 2022 роках, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я від 24.12.2020 № 3018 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України 09.02.2021 № 213), встановлено, що вакцинація від коронавірусної хвороби COVID-19 в Україні буде добровільною для усіх груп населення та професійних груп. Таким чином, враховуючи вищевикладене, не вбачається правових підстав у роботодавця примушувати працівників вакцинуватися від коронавірусної хвороби COVID-19. Вважаємо, що Оскаржувана вимога суперечить самій меті публічних закупівель, яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (преамбула Закону України «Про публічні закупівлі»). Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Внесіть необхідні зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
Разом з тим, наголошуємо, що Замовником встановлено дану вимогу так як управління освіти є державною установою, в якої штатний розпис не передбачає працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт по обслуговуванню автоматичної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу. З огляду на це та з врахуванням того, що для виконання вимог предмету закупівлі працівникам Учасника (у разі укладання договору) необхідно буде виконувати вище зазначені роботи в державній установі та з метою уникнення ризиків розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2” Учаснику закупівлі необхідно надати гарантійний лист та скановані копії паперового ковід-сертифікату (відповідно до встановлених вимог Постановою КМУ від 09.12.2020року №1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”) на відповідну категорію працівників, що будуть задіяні для виконання робіт на об’єкті, а також гарантію забезпечення робітників засобами індивідуального захисту.
Дата відповіді:
10.02.2022 14:37
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
1dc95412da9b4d5abf1779d07dcd1dba
Дата опублікування:
08.02.2022 11:21
Опис:
Шановний Замовник! Згідно вимог п. 5.4. розділу V ТД вами встановлену вимогу, що: «Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти, де передбачається надання послуг згідно цієї тендерної документації, а також отримати документацію, яка може бути йому необхідна для підготовки своєї тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об’єктів Учасник несе за власні кошти. У складі пропозиції учасник надає акти огляду об’єктів, підписаний уповноваженими представниками сторін. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення даної дискримінаційної вимоги. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашого питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту огляду об’єктів та ознайомлення з обсягом надання послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу) в закладах Управління освіти Южненської міської ради за підписом представника Замовника. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладів Управління освіти Южненської міської ради визначених Замовником. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників.
Дата відповіді:
10.02.2022 14:00