-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги спостереження за системою пожежної сигналізації та технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, згідно ДК 021:2015 код 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб».
Завершена
112 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 120.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 120.00 UAH
Період уточнення:
03.02.2022 18:15 - 09.02.2022 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
d66cf589c9e4430ca2015841f02f53f8
Дата опублікування:
08.02.2022 16:14
Опис:
Доброго дня, в оголошенні зазначені вимоги "1) Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про наявність мобільної групи у селі Новоолександрівка. 2)негайний виїзд та дії ГР, а також дії оператора ПЦС у разі спрацювання УПА об`єкту, про що відповідний сигнал тривоги надходить на ПЦС", які є дискримінаційними, так як в Наказі МВС від 30.03.2015 № 349 чітко зазначено "Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів."!
Тому мова про негайний виїзд ГР та наявність мобільних груп у селі Новоолександрівка, є дискримінаційними!
У разі не видалення даних вимог, будемо звертатися в контролюючі органи!
Відповідь:
змінено тлумачення
Дата відповіді:
08.02.2022 17:03
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
7ec4955f21854a7cb452976177e992dc
Дата опублікування:
08.02.2022 16:11
Опис:
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
видалено
Дата відповіді:
08.02.2022 17:03
Відповідь надана
загальне запитання
Номер:
c4389880dfdf42f6b7cc3feec6e174f8
Дата опублікування:
07.02.2022 09:59
Опис:
Шановний Замовнику! Яке відношення ви маєте до Комунальної установи «Дніпровський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» Дніпровської міської ради? Приведіть тендерну документацію у відповідність до вимог закупівлі.
Відповідь:
дякую, будуть внесенні відповідні зміни
Дата відповіді:
07.02.2022 10:15
Відповідь надана
кількість послуг що закуповуються
Номер:
260d51aef5074ee793c8d4640f61b627
Дата опублікування:
04.02.2022 12:19
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо Вас визначитись з обсягом та кількістю послуг, що плануються до закупівлі!!! А саме: в додатку 1 та додатку 2 ви плануєте закупити по 30-ть послуг, в текстовому файлі Оголошення до закупівлі через систему електронних закупівель в пункті 3 ви плануєте закупити 18-ть послуг, а в оголошені про закупівлю вистевлену на електронному майданчику ви плануєте закупити 15-ть послуг! Просимо Вас привести у відповідність кількість послуг, що плануються до закупівлі!
Відповідь:
дякую, будуть внесенні відповідні зміни
Дата відповіді:
07.02.2022 10:15
Відповідь надана
група реагування
Номер:
92f3e1580edc49889c3862a0cb4fb886
Дата опублікування:
04.02.2022 10:45
Опис:
Добрий день! Якими нормативними актами керується Замовник, коли вимагає для закупівлі послуг зі спостереження за системою пожежної сигналізації та технічного обслуговування наявність мобільної групи у селі Новоолександрівка та негайний виїзд ГР уразі спрацювання сигналізації?
Відповідь:
дане питання регуляється необхідністю швидко реагувати на сповіщення та буде позитивно впливати на зупинення можливої загрози для здоров'я дітей
Дата відповіді:
04.02.2022 10:50