-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
1 364 092.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 820.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 820.46 UAH
Період уточнення:
03.02.2022 16:13 - 09.02.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4176871c84324bf38fa47795b64c5b73
Дата опублікування:
04.02.2022 15:52
Опис:
Ми всеукраїнська компанія, у штаті якої є близько 1000 працівників у всіх регіонах України.
Скажіть, будь ласка, яким чином і НАВІЩО ми маємо надавати інформацію про ВСІХ працівників в довідці? Навіщо вам 1000 листів-згод персональних даних? Яким чином можливо зібрати 1000 листів-згод з працівників, які знаходяться у близька сотні міст у різних куточках України спеціально для вашого тендеру? Це і є дискримінаційні вимоги, які завідомо НЕМОЖЛИВО виконати. Вимагаємо виключити їх з тендерної документації.
Відповідь:
Уповноважена особа Любашівської селищної ради діє на засадах колегіальності та неупередженості. Всі рішення приймаються колегіально та прозоро у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та останній рекомендацій і роз’яснень відповідних державних органів по застосуванню законодавства про публічні закупівлі.
Згідно ч.3ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі», встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів про ведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель.
Законодавець зобов’язує замовника при проведенні процедури закупівлі обрати та встановити в тендерній документації один будь-який критерій. Однак який сам має бути критерій з переліку, закріпленого в Законі, у тій чи іншій закупівлі — це вже виключна компетенція кожного окремого замовника.
Встановлення замовником способу документального підтвердження відповідності установленим критеріям — це також особиста компетенція замовника.
Тому, вимога Замовника щодо наявності всіх працівників не є дискримінаційною.
Отже у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді:
07.02.2022 08:37
Відповідь надана
Довідка про всіх працівників
Номер:
01a7924ede2a478bb68cd8d007206fc6
Дата опублікування:
04.02.2022 12:09
Опис:
Доброго дня! На підтвердження кваліфікаційного критерію, передбаченого п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ви вимагаєте надати довідку про ВСІХ працівників Учасника. Дана вимога про надання інформації саме усіх працівників учасника, а не тільки тих, яких достатньо для виконання договору за предметом закупівлі та які будуть залучені до його виконання, є дискримінаційною вимогою.
Пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Таким чином, Законом визначено, що критерієм є наявність саме працівників відповідної кваліфікації, тобто таких, які необхідні для виконання умов закупівлі з визначеною специфікою, а не усіх працівників, у т. ч. тих, що не мають жодного відношення до виконання умов закупівлі.
Наявність вищезазначених вимог тендерної документації є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо вилучити усі ці незаконні вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
2. Уповноважена особа Любашівської селищної ради діє на засадах колегіальності та неупередженості. Всі рішення приймаються колегіально та прозоро у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та останній рекомендацій і роз’яснень відповідних державних органів по застосуванню законодавства про публічні закупівлі.
Згідно ч.3ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі», встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів про ведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель.
Законодавець зобов’язує замовника при проведенні процедури закупівлі обрати та встановити в тендерній документації один будь-який критерій. Однак який сам має бути критерій з переліку, закріпленого в Законі, у тій чи іншій закупівлі — це вже виключна компетенція кожного окремого замовника.
Встановлення замовником способу документального підтвердження відповідності установленим критеріям — це також особиста компетенція замовника.
Тому, вимога Замовника щодо наявності всіх працівників не є дискримінаційною.
Отже у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді:
04.02.2022 15:05
Відповідь надана
Листи-згоди про персональні дані від сторонніх осіб
Номер:
bdbd55432d9949dbb2697f812e5da162
Дата опублікування:
04.02.2022 12:08
Опис:
Шановний Замовнику! У п. 2 розділу V тендерної документації міститься вимога: «При подачі Тендерної пропозиції Учасник надає від ВСІХ працівників учасника чиї персональні дані містяться у складі пропозиції , згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VІ на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних, що надаються в складі тендерної пропозиції, відомостей для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.».
Дана вимога є неправомірною та такою, яка завідомо дискримінаційною. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, ПОСАДОВИХ або СЛУЖБОВИХ повноважень. Таким чином, інформація з персональними даними посадових/службових осіб, які підписали будь-які документи, що надані у складі тендерної пропозиції не є конфіденційною та не потребує окремих погоджень посадових/службових осіб, які є її підписантами відповідно до покладених на них повноважень. До того ж, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» персональними даними є навіть прізвище, ім’я, по-батькові. Документи тендерної пропозиції містять велику кількість персональних даних осіб, які підписували їх внаслідок виконання покладених на них посадових/службових повноважень. Вимога про надання всіма цими особами «листів-згод» є безглуздою за своєю суттю та незаконною за змістом, оскільки надання таких згод від службових/посадових осіб як третіх осіб так і від осіб (працівників) Учасників, прямо суперечить ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж деякі співробітники вже можуть не працювати у підприємстві, тому отримання листів-згод від них є неможливим.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» «Підставами для обробки персональних даних є:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних; АБО
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; АБО
3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних; АБО
4) захист життєво важливих інтересів суб’єкта персональних даних; АБО
5) необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом…»
Прочитайте уважно наведені цитати з Закону. Будь ласка, змінить формулювання вашої вимоги про надання листів-згод від всіх працівників учасника на: «осіб які уповноважені підписувати тендерну пропозицію / договір про закупівлю».
Відповідь:
Шановний Учаснику на ваше звернення керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо тендерної документації, яке полягає у наступному. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції «При подачі Тендерної пропозиції Учасник надає від всіх працівників учасника чиї персональні дані містяться у складі пропозиції , згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VІ на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, персональних даних, що надаються в складі тендерної пропозиції, відомостей для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах». Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297–VI (далі - Закон № 2297). Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ч. 5 ст. 6 встановлено, що Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством». Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому учасника переможцем торгів, згідно вимогам Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання « Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних підписаний кожною особою чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, у довільній формі». Згідно ст.2 Закону 2297 пе рсональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Згідно ч. 6 ст. 6 Закону 2297 не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Дана норма не суперечить Закону №2297, а саме Зазначена вимога у тендерній документації не є дискримінаційною. Не зрозуміло, яким саме чином порушуються права Учасника. З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Дата відповіді:
04.02.2022 15:04