• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові віконні блоки

Торги відмінено

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період уточнення: 03.02.2022 11:20 - 09.02.2022 00:00
Відповідь надана

відповідність ДСТУ та ДБН

Номер: a2d2ffc0e6ed4d0d88e8f289bd2e6762
Дата опублікування: 08.02.2022 15:52
Опис: Добрий день шановний замовник. Є вимоги, щодо дотримання діючих норм ДБН при заміні вікон при закупівлі за державні кошти. Застосовувати системи профілів з монтажною глибиною не менше 70 мм. Кількість камер у профілі має бути 5 або більше. Профілі ПВХ мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови». армування 1,5мм. Тобто зі склом ви вказали все вірно, а ось з монтажною шириною профіля і армуванням ВАС не достатньо проконсультували.(так як їх вказали для ІІ температурної зони) Тому для чесної закупівлі, якісного товару, рекомендуємо внести зміни до оголошення, а саме профіль(не менше) 70мм, армування (не менше) 1,5мм.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник не позіціонує себе, як досконалого спеціаліста в сфері матеріалознавства і будівництва загалом, зокрема, у виготовленні металопластикових конструкцій! В вимогах до предмета закупівлі чітко вказано, що продукція має відповідати ДСТУ Б EN 1279-1:2013 Склопакети для будівництва однокамерні та двокамерні, ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для віконних та дверних блоків (з ущільнювачами або без). ДСТУ Б В.2.6-39:2008 Фурнітура, пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні марки ACCADO для віконних та балконних дверних блоків. Загальні технічні умови» з п’ятикамерним енергозберігаючим склопакетом 4і-10-4-10-4і або іншим національним стандартам України, за показниками не гірше, ніж у вищезазначених нормативах. Ви, як виробник чи/або дилер, повинні розумітися на цьому значно краще і тому маєте гарну нагоду, запропонувати Замовнику продукцію, яка відповідає чинним стандартам або нормам! Окрім цього, Замовник не є отримувачем чи розпорядником державних коштів і в данній закупівлі, виходить із суми затверджених на ці цілі видатків! Дякуємо за співпрацю!
Дата відповіді: 08.02.2022 16:52
Відповідь надана

висотні роботи

Номер: 665dbd5ab5c74eedb64b28479055da32
Дата опублікування: 07.02.2022 08:39
Опис: чи є обов'язковим наявність ліцензії на висотні роботи, бож встановлення конструкцій буде не на висоті а з пола і працівники мають свідоцтва монтажників-складальників та мають стаж роботи
Відповідь: Шановний Учасник! У складі своєї пропозиції, Учасник в обов'язковому порядку надає копію ліцензії (дозволу) на проведення робіт підвищеної небезпеки, до переліку яких, відносяться, у тому числі, висотні роботи. Окрім цього, Учасник має надати копії посвідчень (дозволів) своїх працівників, що вказані в довідці (таблиця 2 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), які мають допуск до проведення таких робіт. Дякуємо за співпрацю!
Дата відповіді: 07.02.2022 09:01
Відповідь надана

Сертифікат виробника

Номер: c80fe61ad3444e799ebc6dd5054daca1
Дата опублікування: 04.02.2022 12:05
Опис: Сертифікат відповідності виробника, мається на увазі паспорт виготовленої продукції з указанням характеристик усіх складових?
Відповідь: Добрий день! Мається на увазі відповідність готової продукції діючим стандартам - ДСТУ, ТУ У, ДБН тощо. Якщо це технічний паспорт на вироби, то він теж може мати місце!
Дата відповіді: 04.02.2022 13:59
Відповідь надана

Огляд об'єкту

Номер: cedb47ba7b2f48c993d493007c394821
Дата опублікування: 04.02.2022 10:19
Опис: Отже, прошу Замовника конкретизувати, при відсутності Акту огляду об'єкту у поданій документації, Учасника буде відхилено?
Відповідь: Шановний Учаксник! У змінах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оприлюднених Замовником 03.02.2022р. зазначено, що складання акту особистого огляду об'єкту з подальшим його оприлюдненням у складі пропозиції Учасника не є обов'язковою умовою, а носить рекомендаційний характер! Таким чином, відсутність такого акту, не буде підставою для відхилення пропозиції Учасника, у разі визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає усім іншим вимогам, викладеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі! Дякуємо за співпрацю!
Дата відповіді: 04.02.2022 10:40
Відповідь надана

по закупівлі

Номер: 1fb667fb0e81434eace76e7e7fa17814
Дата опублікування: 03.02.2022 13:45
Опис: Добрий день. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній пропозиції- Ви вимагаете,а саме :-Обов’язковим є особисте ознайомлення Учасника з об’єктом поставки товару, з підписанням з Замовником відповідного акту огляду. Зазначений акт, підписаний Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування предмету закупівлі, найменування Замовника, дата та час складання та підписання цього акту. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту та підписання двохстороннього акту учасника з замовником до аукціону перед подачею пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням двухсторонього акту огляду до аукціону.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену/допорогову закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту про контрольне зняття розмірів об'єкту до подадання пропозицій до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового проведення замірів в період уточнень,або подання пропозицій з підписанням у Замовника двухсторонього акту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! В умови проведення спрощеної закупівлі, викладені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в частині обов'язкового особистого ознайомлення Учасника з об’єктом поставки товару, з підписанням з Замовником відповідного акту огляду, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 03.02.2022 14:31
Відповідь надана

монтаж

Номер: a2b65a24ef544693b743ed90dea0c9f1
Дата опублікування: 03.02.2022 13:24
Опис: подскажите есть ли возможность (хостел, общежитие) разместить работников на время монтажа конструкций?
Відповідь: Шановний Учасник! На жаль, можливості розміщення працівників Учасника на час проведення монтажу металопласткових конструкцій, що є предметом закупівлі, училище не має!
Дата відповіді: 03.02.2022 14:23
Відповідь надана

Порушення вільної конкуренції

Номер: 837c9dc30b6f4761ae55eea4fd992e6e
Дата опублікування: 03.02.2022 12:25
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. Учасник повинен надати в складі пропозиції інформаційну довідку в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт (послуг). Довідка має бути підписана представником Замовника та уповноваженою особою Учасником (чи представником) після огляду.Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учасник! В умови проведення спрощеної закупівлі, в частині обов'язкового особистого ознайомлення Учасника з об’єктом поставки товару, з підписанням з Замовником відповідного акту огляду, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 03.02.2022 14:27
Відповідь надана

уточнення

Номер: 5c6826cda8074a5e85ee4080e8485a6d
Дата опублікування: 03.02.2022 12:06
Опис: передбачено закупівлею монтаж?
Відповідь: Шановний Учасник! У відповідності до умов викладених в п.26 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у вартість товару включається поставка, розвантаження, виконання демонтажу старих та встановлення нових віконних блоків, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки та встановлення віконних блоків. Згідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Технічна специфікація" постачальник повинен самостійно здійснити демонтаж старих дерев’яних віконних блоків та монтаж віконних блоків з металопластикових конструкцій. Дякуємо за співпрацю!
Дата відповіді: 03.02.2022 14:19