Номер:
16d8541a4bce491d9654b109ca7fb944
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
03.02.2022 12:29
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник закупівлі! В Додатку 3 до ТД , вами вимагається наступне,-
6.6. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначені згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику НЕ БІЛЬШЕ МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО ПОЧАТКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. Акт має бути без виявлених порушень;
6.9. Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначені згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику НЕ БІЛЬШЕ МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО ПОЧАТКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. Акт має бути без виявлених порушень;
Звертаємо вашу увагу, що пунктом 8 «ПОРЯДОКу визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896, встановлено наступне:
«8. Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю:
з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік;
з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки;
з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.»
Ми як потенційний учасник , відносимося до підприємств із середнім ступенем ризику, тому діючим законодавством для нас передбачено отримання Акту за пунктом 6.6 Додатку 3 - не більше двох разів на рік, а Акту за пунктом 6.9 - Додатку 3 - - не більше одного разу на рік.
Таким чином зазначена у наведених пунктах 6.6 та 6.9 Додатку 3 вимога щодо надання цих Актів із датою «НЕ БІЛЬШЕ МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО ПОЧАТКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які отримали ці Акти до ПОЧАТКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного обмеження щодо дати отримання Актів є незаконним, дискримінаційним та обмежує конкуренцію з наведених вище причин, а також порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, та повинна бути виключена із тексту Тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно форми Додатку №3 до цієї тендерної документації. Додаток №3 до тендерної документації «ТЕХІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа пшенична ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа перлова ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа ячнева ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа гречана ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа вівсяна(геркулес) ДК 021:2015: 15613100-9; Крупа кукурудзяна ДК 021:2015: 15613311-1; Рис ДК 021:2015: 15614000-5; Пшоно ДК 021:2015: 15613000-8; Борошно пшеничне цільнозернове ДК 021:2015: 15612110-5; Борошно кукурудзяне ДК 021:2015: 15612210-6; Борошно пшеничне в\г ДК 021:2015: 15612100-2; Сочевиця – ДК 021:2015: 15613000-8; Булгур ДК 021:2015: 15613000-8; Кус-кус ДК 021:2015: 15613000-8) наводить інформацію про якісні, кількісні та технічні характеристики предмета закупівлі. Крім того, умовами додатку №3 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи: Оригінал або копію договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту (що зазначені згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації) діючий до 31.12.2022 року; Оригінали або копії документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів; Оригінал або копію договору про надання послуг з санітарної обробки складського(их) приміщення(ь) (що зазначене(і) згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації) діючий до 31.12.2022 року; Оригінали або копії документів, які підтверджують проходження санітарної обробки складського(их) приміщення(ь); Оригінал експлуатаційного дозволу; Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначені згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не більше місячної давнини відносно початку процедури закупівлі. Акт має бути без виявлених порушень; Оригінал або копію документу, що посвідчує якість запропонованого Товару підтверджується учасником шляхом надання наступних документів: копію декларації виробника та(або) посвідчення про якість на продукцію, яку учасник пропонує постачати (завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника); копію етикетки (бирки, ярлика) та (або) упаковки (пачки), що підтверджують технічні вимоги по предметам закупівлі та вимоги щодо маркування харчових продуктів (відповідно до чинного законодавства України). Учасник надає оригінал гарантійного листи (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності)) виданого на ім’я Замовника, у якому гарантується можливість поставки якісного товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, які визначені Замовником у Тендерній документації, датоване не раніше дати початку процедури закупівлі. Відповідно до Закону України № 771/97-ВР від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» учасником має бути впроваджено систему НАССР на його потужності, як оператора ринку. На підтвердження учасник повинен надати: Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначені згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не більше місячної давнини відносно початку процедури закупівлі. Акт має бути без виявлених порушень; Діючий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий акредитованим органом сертифікації; Оригінал або копію наказу про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів (дійсний на момент подачі тендерної пропозиції); Оригінали або копії документів, які підтверджують, що учасник забезпечив належну підготовку осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів; Довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи передбачені статтею 21 Закону України № 771/97-ВР від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». На підтвердження учасник має надати документи про проведення учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками; Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються учасником, як оператором ринку харчових продуктів, по встановленню інших операторів ринку, що постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед". На підтвердження учасник має надати витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених Законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини. На підтвердження учасник має надати документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих заходів; Довідку у довільній формі, що містить пояснення щодо виконання учасником положень частини 2 статті 20 Закону України № 771/97-ВР від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Пропозиція, що не відповідає технічній частині, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника. Встановлені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних документів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких документів в чинному законодавстві не міститься. Серед іншого, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
07.02.2022 11:55