-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єктів сторонніми організаціями)
Послуги з охорони об’єктів сторонніми організаціями
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
20.10.2017 16:23 - 28.10.2017 11:00
Відповідь надана
кількість постів охорони
Номер:
0648a84e0e6e4e0faa95632915c8e075
Дата опублікування:
23.10.2017 12:44
Опис:
В Додатку 4 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ( ТС )Технічне завдання" до Тендерної документації вказано, що послуги з охорони повинні надаватися цілодобово і вказана кількість годин за 1 місяць надання послуг по кожному об'єкту. Наприклад, на обєкті за адресою вул. Привокзальна,22, м. Лиман, Донецька обл. кількість годин надання послуг з охорони становить 1440 годин. Тобто, розуміємо, що дана кількість годин вирахувана так: 2 пости охорони цілодобових * 30 календарних днів = 2*24*30=1440 годин. Чому Вами в розрахунок взято 30 калндарних днів надання послуг, якщо, по-перше, в Тендерній документації вказаний строк надання послуг "до 31 грудня 2017 року", що вже показує на неточність Вашого розрахунку в годинах надання послуг, так як в грудня 31 календарний день. По-друге, подача пропозицій до 07 листопада 2017 року, тобто аукціон відбудеться 08 листопада 2017 року. Якщо взяти мінімально можливі строки для підписання договору відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", послуги (як і підписання договору) можливі з 20 листопада 2017 року, тобто, це ще 9 додаткових календарних днів надання послуг. Тобто, кількість надання послуг з охорони стає значно більша, ніж зазначена вами у Тендерній документації, що і призводить до неправильного розуміння учасниками кількості необхідних вам послуг з охорони. Тому, вкажіть, будь ласка, конкретну кількість постів, які вам необхідні та конкретний період надання послуг. Це дозволить учасникам правильно порахувати свої пропозиції для можливості участі у даній процедурі закупівлі.
Відповідь:
Так, як закупівля має складний характер - ціна визначається разом з інишими крітеріями оцінки,
повідомляємо Вам, що відповідно до розпорядження № Ц-2-2/1161-16 від 24.06.16р. ПАТ "Укрзалізниця" під час формування технічних вимог до тендерної документації на виконання робіт та надання послуг, повинні буди влучені три або більше критерієв оцінки відповідно складної закупівлі, а також повідомляємо що для охорони будівель регіональної філі "Донецька залізниця" необхідно 3 пости охорони .
Дата відповіді:
26.10.2017 17:21
Відповідь надана
критерії оцінки
Номер:
0989d97da7e9497e977c18984e0c148f
Дата опублікування:
23.10.2017 12:30
Опис:
В пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції торгів із зазначенням питомої ваги критерію " Розділу IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця Тендерної документації вказано, що Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі чотирьох критеріїв - ціна тендерної пропозиції (питома вага цінового критерію становитиме 70 відсотків), гарантійне обслуговування лінійного обладанання, термін виконання робіт, розрахунки за виконані роботи (загальна питома вага не цінових критеріїв становитиме 30 відсотків). Змушені зауважити, що даний пункт Документації не відповідає вимогам Закону, зокрема статті 28:
«Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як:
умови оплати;
строк виконання;
гарантійне обслуговування;
експлуатаційні витрати;
передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів».
Оскільки, послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони обєктів) не відносяться до послуг, які мають складний або спеціалізований характер та надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) – критерієм оцінки може бути виключно ціна.
Вимагаємо, на підставі статті 28 Закону привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства, оскільки предметом закупівлі є: «із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони обєктів)», що ніяк не підпадає під складний та спеціалізований характер, і тому, критерієм оцінки, у Вашому випадку, може були виключно – ціна.
Крім того, повідомляємо Вас про те, що оскаржувалася Документація конкурсних торгів, де були й інші критерії, ніж ціна. Рішенням Антимонопольного комітету визнано, що такий предмет закупівлі як послуги з охорони не має складного та спеціалізованого характеру. Таким чином, встановивши у документації конкурсних торгів інший критерій оцінки, окрім ціни, Замовником порушено один із принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме – об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. (Рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року).
Відповідь:
Так, як закупівля має складний характер - ціна визначається разом з інишими крітеріями оцінки,
повідомляємо Вам, що відповідно до розпорядження № Ц-2-2/1161-16 від 24.06.16р. ПАТ "Укрзалізниця" під час формування технічних вимог до тендерної документації на виконання робіт та надання послуг, повинні буди влучені три або більше критерієв оцінки відповідно складної закупівлі, а також повідомляємо що для охорони будівель регіональної філі "Донецька залізниця" необхідно 3 пости охорони .
Дата відповіді:
26.10.2017 17:21