-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Подарункові наручні годинники
Торги відмінено
197 120.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 971.20 UAH
мін. крок: 1% або 1 971.20 UAH
Період уточнення:
28.01.2022 09:48 - 03.02.2022 09:12
Без відповіді
Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Номер:
c9f25804d34d427d8eb8f9f4a2e07696
Дата опублікування:
03.02.2022 01:27
Опис:
просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 197 120,00 всього за 107 годинників посередньої комплектації (що складає аж 1620,00 грн. за годинник найпростішого типу з японським механізмом та 5 000,00 грн. за годинник з механізмом Ronda) та порядку її формування
3. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних загрозою повномасштабних військових дій та пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр-міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за БІЛЬШ НІЖ ВДВІЧІ-ВТРИЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 3 до Оголошення про закупівлю
4. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
5. На якій підставі 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» було таємно внесено зміни до Оголошення навіть БЕЗ належного висвітлення зазначених змін, які є істотними для учасників ринку, оскільки ВИКЛЮЧАЮТЬ участь у зазначеній спрощеній закупівлі всіх постачальників за виключенням ТОВ «Київський годинниковий завод»
6. Пояснення відсутності обґрунтування внесених за власною ініціативою 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» змін до Оголошення
7. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретних торгових марок “time-R” (конкретних моделей 319-523, 431-523) та «кleynod» (конкретних моделей «кleynod» K 114-513 та K 138-523) конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» при існуванні на ринку більш конкурентної альтернативи
8. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “time-R” та «кleynod» ТОВ «Київський годинниковий завод»
9. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей “time-R” 319-523 та 431-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
10. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «кleynod» K 114-513 та K 138-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
11. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей “time-R” 319-523 й 431-523 та «кleynod» K 114-513 й K 138-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
12. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого - 36 мм відповідно
13. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
14. Надати обґрунтування найдешевшого японського (а не, наприклад, швейцарського) механізму для годинників з встановленою очікуваної вартістю на рівні 1600 грн.
15. Надати обґрунтування вимоги посереднього механізму конкретної торгової марки Ronda, конкретних калібрів 705 (для чоловічого) та 763 (для жіночого)
16. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів (у тому числі типу та кольору індикації), стрілок та інших вимог до предмету закупівлі та яким чином вони можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
17. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
18. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках “time-R” 319-523, 431-523 та «kleynod» K 114-513, K 134-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
19. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи «ГІЛЬОШИРОВАНИЙ» циферблат, відсутній у годиннику «Kleynod» K 114-513
20. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від голови адміністрації вартістю 5 000 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників встановити покриття позолота IPG, встановити сапфірове скло, встановити водозахист хоча б 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду. Також пропонуємо передбачити ШВЕЙЦАРСЬКИЙ механізм з додатковим функціоналом. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі.
21. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від голови адміністрації вартістю 1 620 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників замінити найпростіші японські механізми на ШВЕЙЦАРСЬКІ, встановити покриття позолота IPG, також встановити водозахист хоча 5 АТМ. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі.
22. Або для заявленої Замовником комплектації пропонуємо ВДВІЧІ знизити очікувану вартість закупівлі хоча б до 98 560,00 за 107 годинників посередньої комплектації, ВДВІЧІ ЗЕКОНОМІВШИ КОШТИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ та прибрати надмірну конкретизацію, щоб забезпечити максимальну конкуренцію шляхом участі всіх зацікавлених учасників
23. надати публічну позицію голови та депутатів Львівської обласної ради з приводу неодноразового протиправного підлаштування Оголошень під конкретний товар та в інтересах конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод» та нанесення збитків обласному бюджету через регулярну закупівлю за завищеними цінами, а також стосовно даної закупівлі та допущених фальсифікацій – як у протиправній й безпідставній зміні даних Оголошення, так і зазначенні в Оголошенні завідомо неправдивої інформації відносно технічних характеристик товару, яких він не має
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України. В протилежному випадку зазначенні порушення будуть спрямовані до всіх уповноважених установ з метою надання відповідної оцінки та вжиття належних заходів для їх усунення
Без відповіді
Просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
Номер:
5824e86761a24ee3b1cd4fd20e474e8e
Дата опублікування:
02.02.2022 22:33
Опис:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 197 120,00 всього за 107 годинників посередньої комплектації (що складає аж 1620,00 грн. за годинник найпростішого типу з японським механізмом та 5 000,00 грн. за годинник з механізмом Ronda) та порядку її формування
3. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних загрозою повномасштабних військових дій та пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр-міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за БІЛЬШ НІЖ ВДВІЧІ-ВТРИЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 3 до Оголошення про закупівлю
4. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
5. На якій підставі 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» було таємно внесено зміни до Оголошення навіть БЕЗ належного висвітлення зазначених змін, які є істотними для учасників ринку, оскільки ВИКЛЮЧАЮТЬ участь у зазначеній спрощеній закупівлі всіх постачальників за виключенням ТОВ «Київський годинниковий завод»
6. Пояснення відсутності обґрунтування внесених за власною ініціативою 31.01.2022р. уповноваженою особою Замовника в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» змін до Оголошення
7. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретних торгових марок “time-R” (конкретних моделей 319-523, 431-523) та «кleynod» (конкретних моделей «кleynod» K 114-513 та K 138-523) конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» при існуванні на ринку більш конкурентної альтернативи
8. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “time-R” та «кleynod» ТОВ «Київський годинниковий завод»
9. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей “time-R” 319-523 та 431-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
10. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей «кleynod» K 114-513 та K 138-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
11. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей “time-R” 319-523 й 431-523 та «кleynod» K 114-513 й K 138-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
12. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника саме 42 мм та жіночого - 36 мм відповідно
13. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
14. Надати обґрунтування найдешевшого японського (а не, наприклад, швейцарського) механізму для годинників з встановленою очікуваної вартістю на рівні 1600 грн.
15. Надати обґрунтування вимоги посереднього механізму конкретної торгової марки Ronda, конкретних калібрів 705 (для чоловічого) та 763 (для жіночого)
16. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів (у тому числі типу та кольору індикації), стрілок та інших вимог до предмету закупівлі та яким чином вони можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
17. Надати належене роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природної структури (цільна, не пресована)», а саме ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
18. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи ремені, які ВІДСУТНІ у годинниках “time-R” 319-523, 431-523 та «kleynod» K 114-513, K 134-523 ТОВ «Київський годинниковий завод»
19. Пояснити на якій підставі Замовник прописує оголошення під товар ТОВ «Київський годинниковий завод», вимагаючи «ГІЛЬОШИРОВАНИЙ» циферблат, відсутній у годиннику «Kleynod» K 114-513
20. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від голови адміністрації вартістю 5 000 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників встановити покриття позолота IPG, встановити сапфірове скло, встановити водозахист хоча б 5 АТМ, оскільки встановлений Замовником мінімальний рівень 3 АТМ взагалі НЕ Є ВОДОЗАХИСТОМ та виконує виключно бризко відштовхувальну функцію(максимум може протистояти випадковим краплям) й властива навіть дешевим китайським годинникам, при тому годинники з водозахистом 5 АТМ (50м) стійко витримують миття рук, дощ, душ та навіть занурення у воду. Також пропонуємо передбачити ШВЕЙЦАРСЬКИЙ механізм з додатковим функціоналом. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі.
21. В цілях підвищення якості предмета закупівлі (подарунок від голови адміністрації вартістю 1 620 грн. аж ніяк не може мати заявлену примітивну комплектацію) пропонуємо для чоловічих та жіночих годинників замінити найпростіші японські механізми на ШВЕЙЦАРСЬКІ, встановити покриття позолота IPG, також встановити водозахист хоча 5 АТМ. Встановлена Замовником очікувана вартість предмету закупівлі цілком дозволяє виконати запропоновані поліпшення предмета закупівлі.
22. Або для заявленої Замовником комплектації пропонуємо ВДВІЧІ знизити очікувану вартість закупівлі хоча б до 98 560,00 за 107 годинників посередньої комплектації, ВДВІЧІ ЗЕКОНОМІВШИ КОШТИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ та прибрати надмірну конкретизацію, щоб забезпечити максимальну конкуренцію шляхом участі всіх зацікавлених учасників
23. надати публічну позицію голови та депутатів Львівської обласної державної адміністрації з приводу неодноразового протиправного підлаштування Оголошень під конкретний товар та в інтересах конкретного постачальника – ТОВ «Київський годинниковий завод» та нанесення збитків обласному бюджету через регулярну закупівлю за завищеними цінами, а також стосовно даної закупівлі та допущених фальсифікацій – як у протиправній й безпідставній зміні даних Оголошення, так і зазначенні в Оголошенні завідомо неправдивої інформації відносно технічних характеристик товару, яких він не має
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України. В протилежному випадку зазначенні порушення будуть спрямовані до всіх уповноважених установ з метою надання відповідної оцінки та вжиття належних заходів для їх усунення