• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг з консультування щодо окремих питань діяльності підприємства

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період уточнення: 10.11.2017 10:39 - 14.11.2017 11:00
Відповідь надана

забезпечення закупівлі

Номер: abd50048e78d44d6bed977aa20f40939
Дата опублікування: 13.11.2017 10:43
Опис: В тендерній документації зазначено: документ що підтверджує надання забезпеченням участі у закупівлі у вигляді договору поруки на суму 1800,00 грн. Учасник повинен погодити поручителя із замовником до подання пропозиції, але не пізніше дати проведення аукціону. Виникає запитання:Поручителем може виступати будь -яка особа: юридична чи фізична, чи лише банк і не визначено строк для відбовіді замовника щодо погодження поручителя.
Відповідь: Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув запитання учасника до процедури закупівлі: «Консультаційні послуги з питань оподаткування (Надання послуг з консультування щодо окремих питань діяльності підприємства)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-10-000256-a зареєстроване в електронній системі закупівель13 листопада 2017 10:43 год та за результатом розгляду повідомляє наступне. Відповідно до вимог порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 Замовник самостійно визначає порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Поручителем може виступати будь -яка особа: юридична чи фізична особа, за погодженням із Замовником. Для отримання погодження, Ви маєте можливість звернутись до замовника направивши відповідний запит на адресу підприємства або за факсом 044 541 18 11, або відіславши скановану копію запиту на електронну адресу: на an_zh@ukr.net
Дата відповіді: 13.11.2017 18:23
Відповідь надана

Об'єм послуг

Номер: dd3afdb7793e4bb9a640b69e432cb654
Дата опублікування: 11.11.2017 09:47
Опис: Будь ласка вкажить об'єм запланованих послуг та одиницю їх виміру, за якими слід подавати тендерну пропозицію. Надіні відомості щодо питань за якими здійснюється закупівля послуг не відповідають на поставлине запитання.
Відповідь: Комітет по роботі з допороговими закупівлями Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянув запитання учасника до процедури закупівлі: «Консультаційні послуги з питань оподаткування (Надання послуг з консультування щодо окремих питань діяльності підприємства)», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-10-000256-a зареєстроване в електронній системі закупівель11 листопада 2017 09:47год та за результатом розгляду повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель», затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок). Відповідно до вимог Порядку Замовник самостійно визначає порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Об'єм запланованих послуг та одиниці їх виміру, за якими слід подавати тендерну пропозицію зазначені в оголошеннідля проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: 1. Консультації щодо податкового обліку. 2. Консультації щодо нарахування та виплати заробітної плати підприємством. 3. Консультації щодо обліку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів. 4. Консультації щодо аналізу оформлення первинних документів, відображення їх в зведених регістрах обліку та фінансовій звітності. 5. Консультації щодо аналізу договірної роботи та ведення кадрового обліку. 6. Консультації з питань переходу на міжнародні стандарти бухгалтерського обліку щодо представлення активів та зобов’язань з фінансової звітності у відповідності з МСБО. 7. Інші консультації з питань діяльності підприємства. Кількість консультації за людино/годинами буде визначена відповідно до потреб Замовника.
Дата відповіді: 13.11.2017 18:22