-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування для учнів пільгової категорії загальноосвітніх шкіл)
Торги відмінено
18 181 179.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 695.20 UAH
мін. крок: 0% або 695.20 UAH
Період уточнення:
27.01.2022 13:04 - 02.03.2022 00:00
Відповідь надана
Щодо вимог замовника
Номер:
08b693cc87fa4b9a884ac6033c6a3131
Дата опублікування:
09.02.2022 20:50
Опис:
Шановний Замовнику, читайте, будь ласка, питання. Я не цікавлюсь вимогами до операторів ринку, які здійснюють збір врожаю. Суть питання була наступною: Якщо Учасник не володіє та не орендує транспортні засоби, чи є ця вимога обов'язковою. Чи буде пропозиція учасника відхилена, якщо він не має транспортних засобів?
Відповідь:
Шановний Учаснику, відповідно до розділу 1 п. 1 Додатку 3 тендерної документації документами, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору, (зокрема вимога щодо автотранспорту) є : 1)свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином;
2)договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником;
3)акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу, завірені належним чином таким учасником;
4)документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо учасником процедури закупівлі отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу;
5)договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування, завірені належним чином таким учасником.
6) договори надання транспортних послуг або договори доставки продуктів харчування.
Дата відповіді:
10.02.2022 15:39
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
977148c0003b4d3baf11a2968327fabd
Дата опублікування:
09.02.2022 20:37
Опис:
Відповідно до технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 тендерної документації) Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам: Вимогам спільного наказу Міністерства охорони здоровя України та Міністерства освіти та науки України 242/329 від 01.06.2005 "Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах". Цей наказ втратив чинність. Замовник вимагає щоб послуги надавались згідно з даним наказом?
Відповідь:
Шановний Учаснику, надання послуг згідно Додатку 2 тендерної документації мають відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Вимогам Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V
Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами).
Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації
проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»
Дата відповіді:
10.02.2022 15:30
Відповідь надана
Щодо вимоги замовника
Номер:
cd0fb37a28fc478383e94b7b3e02cfd0
Дата опублікування:
08.02.2022 09:40
Опис:
В розділі3 п.1 Тендерної документації Замовник вимагає: Учасник надає гарантійний лист про те, що ціна яка ним пропонується під час торгів Замовнику є актуальною та об’єктивно відповідає ринковим цінам відповідно до чинного законодавства. Прошу надати роз'яснення із посиланням на чинне законодавство (прошу зазначити нормативний документ), про те, яким чином вартість послуг з організації харчування пільгових категорій дітей в закладах освіти повинна відповідати ринковим цінам.
Відповідь:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник (в даному випадку Департаменту) установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник САМОСТІЙНО визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Крім того частина третя статті 22 ЗУ зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку ЗАМОВНИК вважає за необхідне до неї включити окрм інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дата відповіді:
10.02.2022 15:06
Відповідь надана
Щодо вимоги замовника
Номер:
3e0b17fef95f40248d0cebc8d0b606ca
Дата опублікування:
08.02.2022 09:34
Опис:
В розділі 3 п.5 Тендерної документації Замовник вимагає:
5.2 Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
Прошу зазначити перелік, оскільки він відсутній!
Відповідь:
Шановний Учаснику, згідно п. 5.2 розділу 3 Тендерної документації Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Крім того, в Додатку 3 зазначені Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
Дата відповіді:
10.02.2022 14:49
Відповідь надана
Щодо вимоги замовника
Номер:
d519717554d44115ae6246e115676e36
Дата опублікування:
07.02.2022 20:13
Опис:
У Додатку 1 "тендерна пропозиція" Замовник вимагає: У тендерній пропозиції, на підставі розробленого Замовником меню подається калькуляція цін одноденного харчування учнів і розраховується вартість харчування для всіх учнів (без урахування ПДВ). Просимо уточнити, в якому форматі Замовник вимагає подати калькуляцію ціни одноденного харчування учнів. Адже згідно ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції не розкривається. А на підставі калькуляції ціни одноденного харчування розраховується загальна ціна пропозиції. Вимагаємо скасувати дану вимогу, внести зміни до тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний учаснику, на підставі поданої калькуляції цін одноденного харчування учнів розраховується вартість харчування для всіх учнів (без урахування ПДВ) . Тому відповідно до ч. 2 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" даний документ може бути визначений учасником конфіденційним
Дата відповіді:
09.02.2022 20:56
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
a55f4c45115a4ef7bb030d83d4796c85
Дата опублікування:
07.02.2022 20:03
Опис:
Згідно технічного завдання Замовником вимагається надати сканкопію оригіналу сертифікату щодо успішного опанування програми внутрішнього аудити згідно ДСТУ ISO 19011:2019 "Настанови щодо проведення аудитів систем управліня". Шановний Замовнику, хто уповноважений видавати такий сертифікат та яке відношення це має до організації шкільного харчування?
Відповідь:
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник (в даному випадку Департаменту) установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник САМОСТІЙНО визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Крім того частина третя статті 22 ЗУ зазначає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку ЗАМОВНИК вважає за необхідне до неї включити окрм інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Станда́рт — нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості. Стандарт як нормативно-технічний документ встановлює комплекс норм, правил, вимог. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації.
Дата відповіді:
10.02.2022 16:04
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
1dc103335f88477f94605fee78a7ec6b
Дата опублікування:
07.02.2022 19:52
Опис:
У технічних вимогах до предмету закупівлі (додаток 2 тендерної документації) Замовник вимагає: Договір (и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на транспортні засоби, що перебувають у користуванні Учасника, чинні до кінця 2022 року та/або акти виконаних робіт з дератизації, дезінсекції, дезінфекції, Замовником яких є Учасник, на транспортні засоби видані не раніше IV кварталу 2021 року. Якщо Учасник не володіє та не орендує транспортні засоби, чи є ця вимога обов'язковою. Чи буде пропозиція учасника відхилена, якщо він не має транспортних засобів.
Відповідь:
Згідно з пунктами 3 та 8 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Отже, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником. Навчальні заклади, на підставі нормативно-правових актів Міністерства охорони здоров’я України (далі-МОЗ України), є об’єктами підвищеної епідемічної небезпеки, тому. Враховуючи, що санітарна обробка транспорту (дезінфекція транспортних засобів) – є одним із важливих дезінфекційних заходів, з метою безпеки та захисту від особливих небезпечних мікроорганізмів та збудників інфекційних захворювань при транспортуванні вантажів, тому надання копії договору надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на транспортні засоби та/або акти виконаних робіт з дератизації, дезінсекції, дезінфекції Замовником яких є Учасник надається учасником для підтвердження дотримання Учасником вимог ст.44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, а саме використання транспортних засобів та/або контейнерів, що використовуються для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. Крім того, згідно ч.3 ст. 40 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР оператори ринку, які займаються збором врожаю, або виробництвом продуктів рослинного походження зобов’язані підтримувати обладнання, інвентар та транспортні засоби у чистоті шляхом чищення, миття та дезінфекції.
Дата відповіді:
09.02.2022 19:50
Відповідь надана
Щодо вимоги замовника
Номер:
60d82ef05c144c4f8ff30211fe5e96ae
Дата опублікування:
05.02.2022 17:34
Опис:
В розділі 3 п1 Тендерної документації Замовник вимагає: Учасник визначає ціни на товари(послуги), які він пропонує поставити за Договором, з врахуванням витрат на транспортування (в вартість товару включається вартість транспортування до точки розподілу).
Прошу надати роз'яснення, що таке транспортування до точки розподілу. Де знаходиться точка розподілу?
Відповідь:
Учасник визначає ціни на товари(послуги), які він пропонує поставити за Договором, з врахуванням витрат на транспортування (в вартість товару включається вартість транспортування до місця надання послуг), податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат
Дата відповіді:
07.02.2022 16:47
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
e9a1777905254577a3f9ae4a8cc0daed
Дата опублікування:
03.02.2022 21:56
Опис:
Тендер оголошено за ДК 021:2015:5552000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування для учнів пільгової категорії загальноосвітніх шкіл). В технічному завданні (додаток 2 тендерної документації) зазначено, що послуги їдалень, а також приготування їжі будуть здійснюватися виключно у приміщеннях їдалень та харчоблоків навчальних закладів. А проєктом договору, що є частиною тендерної документації, передбачено доставку готових страв до дислокації закладу освіти. Прошу уточнити, послуги будуть надаватися у приміщеннях шкіл, чи вимога Замовника - доставка готових страв у школи?
Відповідь:
Шановний учаснику. Предметом закупівлі є ДК 021-2015 (CPV) - 55520000-1 - Кейтерингові послуги
(Послуги з організації шкільного харчування для учнів пільгової категорії загальноосвітніх шкіл)
Дата відповіді:
07.02.2022 15:34