-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочуваня деревини (Вогнезахисне оброблення шляхів евакуації коридорів будівлі за адресою: Гуляйпільський РЕМ (вул. Соборна,101); Мелітопольський МРРЕМ (вул.Покровська,106; вул.Сагайдачного,15); Якимівський РЕМ (адмінбудівля вул. Пушкіна,23а); Кам'янка-Дніпровський РЕМ (вул.Чкалова,8))
Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочуваня деревини. Джерело фінансування - кошти підприємства. Загальна площа, яка підлягає обробленню: 685,50 м2
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період уточнення:
27.01.2022 12:58 - 04.02.2022 10:00
Відповідь надана
Гарантійний лист
Номер:
d5de69b5726b4ab292eb6ab6b883c467
Дата опублікування:
04.02.2022 09:31
Опис:
Шановний Замовнику! Для запезпечення якісного виконання робіт з виконання вогнезахисного оброблення, пропонуємо Вам додати до переліку документів для учасників Гарантійний лист від виробника вогнезахисного складу про поставку товару в необхідній квлькості та в установлені строки, згідно тендерній документації.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Ваша пропозиція прийнята до уваги.
Дата відповіді:
04.02.2022 09:58
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
12bf51b1171e4efd9e3eea59905493e4
Дата опублікування:
31.01.2022 16:54
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"
Встановлено імперативну норму щодо зазначення виразу "або еквівалент" у разі необхідного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідь на схожі за змістом питання розглянуто в запитах № 766/2017 та № 579/2018, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=47c6732b-d7f3-40ac-9fbb-11ce7bc8577b&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ff32e293-67cd-4c60-a725-bbf2031e9743&lang=uk-UA
Також, коли проводите відкриті закупівлю, потрібно пам’ятати, що згідно зі статтею 5 Закону встановлено принципи, за якими повинні здійснюватися закупівлі. Якщо не встановити еквівалент та не дозволити подати еквівалент, ка, то замовник цим порушує такі принципи:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовнику, впевненні що Ви прагнете дотримання чинного законодавства й принципів публічних закупівель й просимо Вас внести зміни в закупівлю й добавити в специфікацію вираз "або еквівалент.
Відповідь:
«Доброго дня!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо,що згідно ч.4 ст. 14 ЗУ “про публічні закупівлі”, яка регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, вказано: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Виходячи з вищенаведеного, замовник має право, а не обов’язок вказувати аналоги або еквіваленти товару.
Крім того, згідно Правил з вогнезахисту від 26.12.2018 № 1064 роботи з вогнезахисту виконуються на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту. Посилаючись на чинне законодавство та враховуючи вимоги Регламенту, даний вид послуг (робіт) проводиться тільки після розробки робочого проекту (розділ V, пункт 1).
Для перевірки відповідності вогнезахисту замовник послуг (робіт) створює комісію та визначає її склад. Під час проведення перевірки відповідності вогнезахисту перевіряються відповідність вогнезахисту вимогам проектної документації, Регламенту, нормативно-технічним документам та якість наданих послуг (виконаних робіт). До акта додаються копія проектної документації.... (розділ ІХ, п.2,3,4).
Відповідно, для надання послуг (виконання робіт) за Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Вогнезахисне оброблення шляхів евакуації коридорів будівлі за адресою: Гуляйпільський РЕМ (вул. Соборна,101); Мелітопольський МРРЕМ (вул. Покровська,106; вул. Сагайдачного,15); Якимівський РЕМ (адмінбудівля вул. Пушкіна,23а); Кам'янка-Дніпровський РЕМ (вул. Чкалова,8), ТОВ «СПІЛЬНІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПРОЕКТИ» був розроблений робочий проект «Вогнезахисне просочування шляхів евакуації коридорів будівель за адресами: Гуляйпільський РЕМ (вул. Соборна,101); Мелітопольський МРРЕМ (вул. Покровська,106; вул. Сагайдачного,15); Якимівський РЕМ (адмінбудівля вул. Пушкіна,23а); Кам'янка-Дніпровський РЕМ (вул. Чкалова,8) із зазначенням необхідного переліку заходів та матеріалів для забезпечення вогнезахисного покриття.
Розроблені заходи та матеріали визнані як доцільні до застосування у відповідності до зазначених в ньому протипожежних заходів, що підтверджують листи ГУ ДСНС України у Запорізький області від 30.11.2021р. №53004-6819/5302-3; №53004-6820/5302-3; №53004-6821/5302-3; №53004-6822/5302-3; №53004-6823/5302-3.
В умовах закупівлі відсутня дискримінація учасників. Спрощена закупівля проводиться Товариством у цілковитій відповідності вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Технічні характеристики предмета закупівлі визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Спираючись на чинне законодавство, вимоги Регламенту та вищенаведене, наполягаємо на виконанні послуг (робіт), зазначених в Технічному завданні, на підставі робочого проекту, який був наданий у рамках зазначеної закупівлі”.
З огляду на викладене, відсутні підстави для внесення змін до оголошення, та/або вимог до предмета закупівлі.
Дата відповіді:
01.02.2022 16:50