-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
15510000-6 Молоко та вершки
Торги відмінено
102 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 514.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 514.80 UAH
Період уточнення:
26.01.2022 13:36 - 01.02.2022 13:30
Без відповіді
Щодо ПЕВНИХ КВЕД
Номер:
d6294224d6854f199b907d088d5cb345
Дата опублікування:
01.02.2022 13:00
Опис:
Шановний замовник, детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даній закупівлі (торгах) згідно встановленого законом порядку, а саме в документації файл назва
«оголошення молоко 2022 (1)», вами вимагається наступне,-
« Підтвердження наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про здійснення Учасником таких видів діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 52.10 Складське господарство,82.92 Пакування)».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень за видами економічної діяльності. Дана вимога в оголошенні містить обмеження щодо видів діяльності для можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають досвід роботи за іншими відповідними видами економічної діяльності.
Встановлення вищевказаної вимоги в оголошенні є незаконним, дискримінаційним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів та порушує принципи за якими здійснюються публічні закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вами становлено дискримінаційні вимоги, чим порушено частини 1- 4 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Такі дії необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі, що у подальшому може призвести до надмірного витрачання бюджетних коштів.
Сподіваємось, що зазначення дискримінаційних вимог в даній закупівлі є прикрою помилкою, на усунення якої ще є час. Відповідно вимагаємо: усунути порушення, шляхом внесення змін в Оголошення .
Без відповіді
Щодо реєстрації потужності
Номер:
acd3f9dfbaa048d487f39f3d8e57915c
Дата опублікування:
01.02.2022 12:49
Опис:
Вами вимагається "Наказ про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів " що це за документ,який ми повинні надати? Ви маєте на увазі оригіналу листа про реєстрацію потужності?
Без відповіді
Щодо договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів
Номер:
94d822ea43e34062a83c0ccdaaa310d3
Дата опублікування:
01.02.2022 12:46
Опис:
Шановний , замовнику просимо надати роз’яснення щодо « Скан-копія оригіналу договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, діючий на весь період постачання 2022 р.»
Якщо , ми як потенційний учасник орендуємо складське приміщення, договором оренди передбачено , що вивезення твердих побутових відходів здійснює Орендар, та в нього укладено з відповідною організацією договір надання послуг з вивезення твердих побутових відходів.
Відповідно, як ми можемо виконати вимогу оголошення,якщо Орендодавець не зобов’язаний надавати нам копію зазначеного договору.
Яким чином (документом, листом) нам підтвердити відповідність до вимог Оголошення?
Яке відношення має надання цього договору до предмету закупівлі?
Без відповіді
Внесення змін в тендерну документацію (виключити додаткові та безпідставні вимоги, щодо надання документів)
Номер:
332617255ff2431e9c4e0780e2538c1f
Дата опублікування:
01.02.2022 12:37
Опис:
Шановний замовник, детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даній закупівлі (торгах) згідно встановленого законом порядку, а саме в документації файл назва
«оголошення молоко 2022 (1)», ДОДАТОК №3 до оголошення (стор. 5-7 ) вами вимагається наступне,-
«Витяг за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (іншого документу) з інформацією про підтримувану температуру у холодильному, морозильному обладнанні складських приміщень та автотранспорту (якщо предмет закупівлі тваринного походження та/або повинен зберігатися в охолодженому/замороженому стані).
Витяг/копії за друге півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про облік медичних оглядів працівників, задіяних у роботі з предметом закупівлі.
Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я водіїв автотранспортних засобів, задіяних у роботі з предметом закупівлі.
Витяг/копії за будь-які три місяці другого півріччя 2021 р. з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про стан зодоров’я персоналу складських приміщень, задіяних у роботі з предметом закупівлі».
По-перше згідно до листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 за № 162/06/187/07 , та п.3 ст. 64 Господарського кодексу України наприклад фізична особа підприємець може здійснювати підприємницьку діяльність самостійно, без використання найманої праці,відповідно яким чином ми,як потенційний учасник можемо виконати вимоги зазначених вище пунктів тендерної документації.
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які здійснюють підприємницьку діяльність самостійно, без використання найманої праці та /або за договорами (наприклад надання послуг з перевезення). Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, та повинна бути виключена із тексту Тендерної документації.
По-друге просимо надати відповідь, яка підстава надавати всі вищеперераховані Витяги , якщо вами вимагається акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, ЯКИЙ МИ, ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК НАДАМО.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО під час Аудиту Держпродспоживслужбою (аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP) здійснюється перевірка:документації, В Т.Ч. І ВСІХ ПЕРЕРАХОВАНИХ ВАМИ ЖУРНАЛІВ , ведення записів (журналів, відповідність засобів вимірювання ваги, повірка вагів), процесів, що впливають на безпечність харчових продуктів; системи внутрішнього контролю оператора ринку; коригувальних дій, вжитих оператором ринку внаслідок аналізу виявлених невідповідностей; кваліфікації персоналу), навіщо потенційному учаснику надавати всі запитувані вами документи, ви не є контролюючим органом, а ми, як потенційний учасник пройшли аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP.
Виходячи з вищевикладеного, просимо, - усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію (виключити додаткові та безпідставні вимоги, щодо надання документів), розглянути це звернення (вимогу) та надати відповідь у встановлені законом строки.
Без відповіді
Щодо сертифікації
Номер:
eeac961666314fc2b60a6b443c1d7537
Дата опублікування:
01.02.2022 12:28
Опис:
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про закупівлю, в якому міститься наступні дискримінаційні та безпідставні вимоги, в документації файл назва «оголошення молоко 2022 (1)», ДОДАТОК №3 до оголошення (стор. 5-7 ) вами вимагається наступне,-
« Документ, виданий не раніше 01.11.2021 р. акредитованим органом або установою сертифікації про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018), ДСТУ ISO 22000:2007 (ДСТУ ISO 22000:2019), ДСТУ ISO 14001:2015 автомобілів (не менше двох) Учасника, які будуть використовуватись у перевезенні предмету закупівлі.
Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT),у тому числі щодо провадження діяльності з торгівлі (постачання), складування, зберігання, відвантаження, транспортування.Документ повинен бути виданий на ім'я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону. У разі необхідності підтвердити звітом за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів, що підтверджує дотримання учасником норм та вживання заходів, які учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), згідно із вимогами діючого законодавства.
Скан-копія сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону.
1. Скан-копії документів, що підтверджують виконання програм сертифікаційного аудиту відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданих на ім’я учасника, а саме:
- Програма аудиту;
- Висновок за результатами першого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015;
- ЗВІТ про проведення другого етапу первинного сертифікаційного аудиту відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015.
- План наглядового аудиту за сертифікаційною системою управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015)
- Звіт про проведення наглядового аудиту за сертифікованою системою управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Скан-копія сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника»
Скан-копію оригіналу сертифікату щодо успішного опанування програми Внутрішнього аудиту згідно ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT)."Настанови щодо проведення аудитів систем управління" виданого Учаснику (уповноваженій особі).
Скан-копію оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником (уповноваженої особи) навчання з питань внутрішніх аудитів систем екологічного управління згідно з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Скан-копію оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником (уповноваженою особою) навчання з питань «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» згідно з вимогами ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
Скан-копію оригіналу сертифікату, виданий акредитованим органом сертифікації про проходження Учасником (уповноваженою особою) навчання з питань внутрішніх аудитів систем управляння безпечністю харчових продуктів у харчовому ланцюгу, що засновано на принципах НАССР у відповідності з вимогами ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу».
Повідомляємо Вам, що така вимога (щодо надання всих вищеперахованих сертифікатів ISO) є дискримінаційною та обмежує конкуренцію з наведених нижче причин.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон 922) замовники під час здійснення закупівель зобов`язані керуватися принципами добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, максимальної економії та ефективності. Також частини 2 та 4 цієї статті Закону 922 встановлюють правила, що забезпечують недискримінацію учасників, а саме: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, а також заборона замовнику встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Зокрема частиною 4 статті 22 Закону 922 заборонено встановлювати у документації до закупівлі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаючи надання вказаного в оголошенні сертифікату (сертифікатів), наявність якого не є обов`язковою згідно чинного законодавства України, на наше переконання, Ви встановили надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Такі дії необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі, що у подальшому може призвести до надмірного витрачання бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (далі – Закон 771). Підзаконним нормативно- правовим актом є Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 №590 (зі змінами) (далі – Вимоги 590).
Згідно із Законом 771, система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) – це система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів.
Так статтею 20 Закону 771 визначено виключний перелік обов`язків операторів ринку, серед яких зокрема: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Відповідно до частини 4 статті 21 Закону 771, вимоги щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, допускають застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів.
При цьому, з метою виконання процедур, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, оператори ринку гарантують, що документи, у яких наводиться опис процедур, містять достовірну інформацію, а також забезпечують зберігання документів і записів щодо виконання принципів системи протягом трьох місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників.
Водночас Вимоги 590 закріплюють відповідальність за виконання процедур, ведення відповідного документообігу та збереження документів за керівниками операторів ринку. Відповідні перевірки операторів ринку на предмет дотримання ними законодавства здійснює Держпродспоживслужба, що підтверджується відповідними актами.
Таким чином, запровадження системи НАССР є обов’язком усіх операторів ринку з 20.09.2019. ПРОТЕ ЧАСТИНА 7 СТАТТІ 21 ЗАКОНУ 771 НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО: «7. СЕРТИФІКАЦІЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ФАКТОРІВ ТА КОНТРОЛЮ У КРИТИЧНИХ ТОЧКАХ, НЕ Є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ».
Зазначаємо, що частина 1 статті 19 Конституції України наголошує на тому, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
При цьому за порушення вимог, установлених Законом 922, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ЗАЗНАЧЕНЕ ВИЩЕ, ПРОСИМО ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ З ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, А САМЕ ВИЛУЧИТИ ВИМОГУ ЩОДО ОБОВ`ЯЗКОВОГО НАДАННЯ ЗАЯВЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ (СЕРТИФІКАТІВ), ЯК ТАКУ ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, ПОРУШУЄ ВИМОГИ ЗАКОНУ 922 ТА ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ» від 11.01.2001 №2210-III (зі змінами).
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, просимо, - усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, розглянути це звернення (вимогу) та надати відповідь у встановлені законом строки.
Без відповіді
Усунення порушення, шляхом приведення документації закупівлі у відповідність виходячи з вимог законодавства про закупівлю.
Номер:
3bdee3b76c5f4573aea7c3a69650615e
Дата опублікування:
01.02.2022 12:02
Опис:
Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення, шляхом приведення документації закупівлі у відповідність виходячи з вимог законодавства про закупівлю.
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про закупівлю, в якому міститься наступні дискримінаційні та безпідставні вимоги, в документації файл назва «оголошення молоко 2022 (1)», ДОДАТОК №3 до оголошення (п.16) вами вимагається наступне,-
«Виданий Державною лабораторією Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, експертні висновки, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички (БГКП) у змивах, взятих у виробничих або складських приміщеннях, а також не менше ніж у двох автомобілях, які будуть використовуватись у виробництві та/або зберіганні, а також перевезенні предмету закупівлі. Змиви повинні бути взяті не менше двох разів у другому півріччі 2021 р. Зазначені приміщення та автомобілі, у яких взяті змиви, мають бути вказані у наданому учасником Акті, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447».
Нами як потенційним учасником , згідно вимог законодавства (МОЗ України) санітарна обробка (дезінфекція) транспорту проводитися кожні 10 діб, знезараження складського приміщення проводиться не менше одного разу на місяць , що підтверджується відповідними довідками та актами виконаних робіт.
Яким ще документом ми повинні підтвердити свою відповідність вимогам ?
Звертаємо вашу увагу, що саме результати дослідження, які підтверджують відсутність бактерій групи кишкової палички у змивах не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції, ця вимога стосується безпосередньо виробників.
Ми як потенційний учасник не займаємось «повторним первинним пакуванням та перепакуванням» відповідно яким документом ми повинні підтвердити свою відповідність вимогам ?
Вами становлено дискримінаційні вимоги, чим порушено частини 1- 4 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Такі дії необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі, що у подальшому може призвести до надмірного витрачання бюджетних коштів.
Відповідно така вимога (вимоги) є безпідставною та дискримінаційною з наведених причин, та відповідно підлягає виключенню.
Зазначаємо, що Тендерна документація (оголошення), складена не відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб ст. 164-14 КУпАП).
Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення, шляхом приведення документації закупівлі у відповідність виходячи з вимог законодавства про закупівлю.