• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи

Поточний ремонт по встановленню протипожежних дверей, з класом вогнестійкості ЕІ-60

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 318 днів назад

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 26.01.2022 09:20 - 01.02.2022 09:08
Відповідь надана

Стосовно надання документів

Номер: 5a5485979b104e0c9203d9dc1023d5e7
Дата опублікування: 27.01.2022 15:48
Опис: В ТД Замовника зазначено - надати: Копію договору(ів) укладеному(их) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку товару/виконання робіт на 2022 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог). Питання - Якщо Учасник надає Сертифікат дилера від виробника, чи може він не надавати Договір між виробником і Учасником,бо наявність Сертифіката Дилера не передбачає наявність Договору.
Відповідь: Після уточнення з тендерним відділом відповідаю на Ваше запитання: обов'язково потрібен договір.
Дата відповіді: 28.01.2022 15:40
Відповідь надана

Дякуємо

Номер: 7d1ba01fa55147e3be4896e9996ec839
Дата опублікування: 26.01.2022 12:18
Опис: "Після аукціону переможець перед виготовленням дверей повинен зробити свої точні заміри"- .ДЯКУЄМО
Відповідь: Будь ласка.
Дата відповіді: 27.01.2022 13:33
Відповідь надана

Увага!

Номер: 55e3ecfa41ee49eb8fffd391985b50e6
Дата опублікування: 26.01.2022 11:15
Опис: Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Технічних Вимогах в Додатоку 1 червоним кольором Ви вимагаете,а саме :-Огляд об’єкту та заміри Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий!. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту та підписання акту до аукціону перед подачею пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням акту огляду до аукціону.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену/допорогову закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту Огляду об’єкту та заміри Учасником перед подачею пропозиції, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового проведення огляду та замірів в період уточнень,або подання пропозицій , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо попередніх замірів до аукціону буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Розглянули Ваше зауваження, виправили помилку, та уточнили вимогу. (У ЗОШ № 41 не має фахівця з установкі дверей , розміри є приблизними. Тому після аукціону переможець перед виготовленням дверей повинен зробити свої точні заміри.)
Дата відповіді: 26.01.2022 12:03