• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33696500-0 Фармацевтична продукція

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або завірений підписом уповноваженої особи учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) Додаток №2 Місцезнаходження замовника: м.Коростень, вул. Жмаченка, 46 Категорія Замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади

Завершена

243 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 216.50 UAH
Період уточнення: 25.01.2022 16:27 - 31.01.2022 00:00
Відповідь надана

по вимогам

Номер: 44fa788cc9c04b519da83db1afbb0966
Дата опублікування: 25.01.2022 21:23
Опис: Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначена вимога щодо надання учасником оригінала гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів . Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчаня предмету закупівлі. Враховуючи наведене, для забезпечення цільового використання державних коштів, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині надання авторизаційних листів від виробника чи уповноважених представників.
Відповідь: Доброго дня! Уповноважена особа, розглянувши Ваше питання, повідомляє, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи із предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з дотриманням законодавства в цілому. Щодо надання оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником (далі – Гарантійний лист) по предмету закупівлі: «Лабораторні реактиви - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33696500-0 Фармацевтична продукція», яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника повідомляємо наступне. Учасникам для доведення змоги поставки потрібного товару необхідно надати Гарантійний лист, що дає Учаснику широкий спектр вибору для способу підтвердження своєї спроможності та сприяє створенню конкурентного середовища, а також, в відповідності до ч.4 ст.23 Закону , містить вираз «або еквівалент», що дає змогу Учаснику вибирати товар та його виробника, який буде представляти на торгах. Дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. Чинне законодавство не забороняє запрошувати гарантійні/авторизаційні листи. Зазначена вимога є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих реактивів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) реактивів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідній Замовнику кількості, якості та строками придатності. Внесенням вимоги щодо Гарантійного листа в додаток 2 (Медико-технічні вимоги) до тендерної документації є соціально обґрунтованою, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лабораторних реактивів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому У відповідності до зазначеного, в тендерній документації на закупівлю по предмету: «Лабораторні реактиви - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33696500-0 Фармацевтична продукція», Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об'ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов'язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівель зобов'язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам та зменшать рівен ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він пропонує). Враховуючи вищезазначене, Замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", вимога щодо Гарантійного листа не є дискримінаційною та такою що може призвести до звуження кола потенційних учасників і тому вважаємо, що внесення змін до тендерної документації не доцільне».
Дата відповіді: 27.01.2022 16:50