• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки. Нанесення дорожньої розмітки за ДК 021:2015 45233221-4 Єдиний закупівельний словник

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 25.01.2022 11:15 - 31.01.2022 00:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 9409099bf6294546bcf8fa89e8b8aae0
Дата опублікування: 27.01.2022 16:15
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п. 2.3. проекту договору якщо виникне необхідність проведення додаткових, не передбачених Договором на момент його укладення робіт, виконання яких потягне за собою перебільшення твердого кошторису, затвердженого Сторонами, Підрядник зобов’язується в будь-якому разі не зупиняти виконувані роботи та виконати такі виявлені додаткові роботи за умови укладення Сторонами відповідної додаткової угоди про це. Із зазначеного випливає, що вартість таких додаткових робіт може бути будь-якою, тобто, наприклад, кошторис до договору за результатами закупівлі буде складено на 1 млн. грн., роботи з урахуванням додаткових виконаються на 2 млн. гривень, а підрядник, у кінцевому результаті отримає від замовника оплату у розмірі 1 млн. грн. та 1 млн. грн. збитків. Відповідно до п.1 ст. 878 ЦКУ Замовник має право вносити зміни до проектно-кошторисної документації до початку робіт або під час їх виконання за умови, що додаткові роботи, викликані такими змінами, за вартістю не перевищують десяти відсотків визначеної у кошторисі ціни і не змінюють характеру робіт, визначених договором. Враховуючи вищезазначене, просимо привести проект договору у відповідність до цивільного законодавства та зазначити у п. 2.3. проекту договору конкретний розмір у відсотках, на який може бути збільшено твердий кошторис. Окрім того, відповідно до п. 2 ст. ст. 878 ЦКУ внесення до проектно-кошторисної документації змін, що потребують додаткових робіт, вартість яких перевищує десять відсотків визначеної у кошторисі ціни, допускається лише за згодою підрядника. У цьому разі підрядник має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків. Просимо Замовника у разі внесення змін до п. 2.3. проекту договору, дотриматись вимог чинного законодавства та врахувати положення п. 2. ст. ст. 878 ЦКУ. Дякую
Відповідь: Договір підряду — це домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Принцип свободи договірного регулювання правовідносин, втілений у законодавстві, дозволяє сторонам договору на власний розсуд визначати свої взаємні права та обов’язки, у тому числі щодо виконання додаткових робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови. Разом з тим, п. 4.6 проекту Договору передбачено, що замовник відповідно до ст. 878 Цивільного кодексу України має право вносити в ході виконання робіт зміни і доповнення до проектно-кошторисної документації. Підрядник зобов’язаний врахувати ці зміни в порядку, встановленому ст. 878 Цивільного кодексу України, про що сторонами складається додаткова угода. Пунктом 12.1 проекту Договору передбачено, що взаємовідносини сторін, які не врегульовані цим договором, регламентуються загальними умовами укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (із змінами) та іншими діючими нормативно-правовими актами законодавства України з цих питань. Враховуючи вищенаведене, замовником в проекті договору враховано положення ст. 878 Цивільного кодексу України.
Дата відповіді: 31.01.2022 15:18
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 3df7eb5a153c4017a0324dccd470afc6
Дата опублікування: 27.01.2022 15:23
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п.11 додатку № 2 до тендерної документації учасник закупівлі повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Дана вимога є такою, що порушує ч.3 ст. 11, п. 3 ст. 5 , п.4.ст. 5, п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ставить учасників закупівлі у заздалегідь невигідне становище. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Встановивши вимогу про досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2 років Замовник СВІДОМО та ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем закупівлі. Припустимо, що учасник має досвід 1 рік і 11 місяців, то, судячи з позиції Замовника, такий учасник не зможе належним чином виконати взяті на себе договірні зобов’язання. Складається враження, що Замовник лобіює інтереси якогось конкретного учасника, який має такий досвід. Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема те, що Учасник повинен мати досвід роботи з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в міських умовах не менше 2-х років. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. При цьому, Замовником було враховано специфіку, очікувану вартість, перелік робіт та важливість даної закупівлі при встановлені вищезазначеного критерію. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на те, що оплату данних робіт буде проводитися за рахунок коштів міського бюджету, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічної роботи. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічної роботи яку виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Дата відповіді: 27.01.2022 17:01
Відповідь надана

Підтвердження кваліфікації учасника закупівлі

Номер: 5cc0a6c94c2e49e3863281eab9889d76
Дата опублікування: 27.01.2022 12:33
Опис: Шановний Замовник, у п.1.1. додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності обладнання та МТБ, які будуть використовуватись при наданні послуг Учасником надається інформація про наявність обладнання та МТБ необхідної для виконаня робіт в м. Києві або Київській обл., що не перевищує 30 км від адміністративних меж м. Буча Київської області. Дана вимога є незаконною (порушує ч.3 ст. 11, п. 3 ст. 5 , п.4.ст. 5, п.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ), дискримінаційною , такою що спрямована на обмеження конкуренції, оскільки заздалегідь ставить більшість учасників процедури закупівлі у нерівні умови. Замовник жодним чином не обгрунтовує та не доводить необхідності у розташуванні МТБ та обладнання на відстані не більше 30 км, як і не доводить яким чином більш віддалене розташування МТБ учасника перешкодить якісному та вчасному виконанню ним укладеного із Замовником Договору. Цієї ж позиції дотримується і АМКУ , про що свідчить Рішенні Колегії № 6703-р/пк-пз від 01.04.2021р. Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь: Шановний Учасник Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Дана вимога дасть можливість оперативного реагування під час виконання робіт з найменшими затратами часу на підготовчі та інші робочі потреби. А також дозволить уникнення ситуацій пов’язаних із зберіганням матеріалів та техніки поряд з об’єктом на якому проводяться роботи, що може спричинити порушення безпеки дорожнього руху. Оскільки, фінансування даних робіт проводяться за кошти місцевого бюджету, Замовник хоче пересвідчитись, що роботи будуть виконані вчасно та якісно, згідно із якими саме підрядник організовує процес роботи та відповідає за неї. В той же час, Замовник встановивши даний кваліфікаційний критерій передбачив рівні умови учасників тендерної закупівлі, та тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 31.01.2022 16:38
Відповідь надана

ДСТУ 2587

Номер: 860e77b97bfb4b48a15012e4927f19b3
Дата опублікування: 26.01.2022 09:28
Опис: Доброго дня з 1 вересня 2021 року ДСТУ 2587:2010 не є чинним. У вас в тендерній документації в розділі Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначене дане ДСТУ 2587:2010. Розмітка має виконуватись по старому ДСТУ 2587:2010 чи новому ДСТУ 2587:2021? І зазначте ширину лінії 1.8 бо згідно ДСТУ 2587:2021 лінія 1.8 може бути як 20 см. так і 30 см.
Відповідь: Дякуємо, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 27.01.2022 17:02