-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання постільної білизни; прання ковдр; сухого хімічного чищення штор, тюль, одягу, скатертин, килимів
Завершена
199 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.25 UAH
Період уточнення:
24.01.2022 09:55 - 28.01.2022 01:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
e20a1e33d88c487b85aa36ce519076fd
Дата опублікування:
27.01.2022 14:37
Опис:
Замовником у Додатку 2 визначено, що аналогічний договір, відомості про який значаться у довідці Учасника, має бути подібний за змістом та своєю правовою природою.
Що має на увазі Замовник під визначенням подібний за змістом? та яка має бути його правова природа (укладений у письмовій формі чи що)?
Надайте більш чіткі пояснення по цьому пункту, так як подібних за змістом договорів може не існувати окрім типових, так як кожен Замовник по своєму наповнює змістом.
З яким змістом договору буде порівнювати Замовник наданий аналогічний договір Учасника?
Відповідь:
Шановний Запитувач, аналогічним є договір предмет якого відповідно до коду ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника України буде аналогічним до предмету даної закупівлі. Тобтто предмет аналогічного договору повинен підпадати під код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення.
Дата відповіді:
27.01.2022 21:41
Відповідь надана
уточнення
Номер:
1804f080ac7541b3ac767d5d8622df42
Дата опублікування:
27.01.2022 13:54
Опис:
Замовником визначено: Копії інших документів, що подаються у складі пропозиції, мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку.
У разі, якщо скануються оригінали документів виданих/підготовлених іншими організаціями (ДПІ, держреєстратором, іншим суб'єктом) та прикріпляються до пропозиції чи НЕ відхилить таку пропозицію Замовник?
Чи можливо Учаснику спочатку необхідно зробити ксерокопію далі її засвідчити і тільки потім сканувати та долучати до пропозиції?
Відповідь:
Шановний Запитувач, пунктом 8 Розділу 10 Глави 2 Правил організації діловодства встановлено, що копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Дата відповіді:
27.01.2022 21:38
Відповідь надана
уточнення
Номер:
b79c5a29d875460a98ce52646057517a
Дата опублікування:
27.01.2022 13:44
Опис:
Шановний Замовник, підскажіть, будь ласка, чи буде причиною відхилення пропозиції Учаника, який при наданні копії паспорту приховає(затре) персональні дані (дата, місяць, рік народження та адресу проживання(реєстрації)?
Відповідь:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що під час оцінки пропозиції Учасника Замовник зобов'язаний здійснити його перевірку у відкритих реєстрах України та відповідність вимогам, встановленим ЗУ "Про публічні закупівлі". Може виникнути ситуація коли ПІП особ повністю співпадає з ПІП іншої особи. Тому приховування такої інформації може призвести до неможливості здійснення перевірки Учасника. До того ж електронною системою закупівель встановлена можливість під час завантаження документу обрати статус "конфіденційно" і в такому випадку він буде доступний для перегляду лише Учаснику та Замовнику.
Дата відповіді:
27.01.2022 21:38
Відповідь надана
щодо причин відхилення
Номер:
69acb02fb8494a5ea99dc10302980939
Дата опублікування:
27.01.2022 13:30
Опис:
Підскажіть чи буде причиною відхилення Учасника, який на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надасть копію цивільно-правової угоди з такою особою, а не наказ на призначення?
Відповідь:
Шановний Запитувач, ні, надання копії цивільно-правової угоди не буде підставою для відхилення. Учасник повинен надати лист-пояснення про відсутність працівників у штаті та співпрацю з іншими суб'ктами на підставі цивільно-правового договору. Також надати копію такого договору та долучити документи, що підтверджують кваліфікацію таких осіб та їх особові медичні книжки.
Дата відповіді:
27.01.2022 21:34
Відповідь надана
роз'яснення
Номер:
11c58407049247e1825fa6b0c70a18dd
Дата опублікування:
27.01.2022 12:49
Опис:
Замовником у Додатку 1 встановлено потребу в наданні: належні копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідні засоби мийні та чистильні, а також декларації відповідності мийного засобу вимогам Технічного регламенту.
Прошу пояснити/розтлумачити, що має на увазі Замовник під словами "належні копії"? Тобто, що Замовник буде вважати належною копією запитуваного документа?
Відповідь:
Шановний Запитувач, пунктом 8 Розділу 10 Глави 2 Правил організації діловодства встановлено, що копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Дата відповіді:
27.01.2022 21:31
Відповідь надана
Надання роз'яснення
Номер:
60247348f1bf4ea1b51ff42289fb76ba
Дата опублікування:
27.01.2022 12:30
Опис:
Замовник вимагає документи, що підтверджують наявність працівників з відповідною кваліфікацією для надання вищезазначених послуг із зазначенням чисельності персоналу, посад, ПІП, досвіду роботи (накази про прийняття на роботу, документи, що підтверджують їх кваліфікацію та особові медичні книжки).
Підскажіть, якщо ФОП самостійно здійснює діяльність та/або здійснює діяльність спільно з іншим ФОПом (по договору), то жодного наказу про прийняття на роботу НЕ буде. Питання: при такій ситуації Замовник відхилить пропозицію Учасника?
Відповідь:
Шановний Запитувач, Учасник може надати лист-пояснення про відсутність працівників у штаті та співпрацю з іншим ФОП. На підтвердження того Учасник повинен надати договір, що буде підтверджувати наявність таких правовідносин. Та обов'язково долучити документи, що підтверджують кваліфікацію таких ФОП та особові медичні книжки.
Дата відповіді:
27.01.2022 21:30
Відповідь надана
виключення дискримінаційних умов закупівлі
Номер:
57f7ee0510fb4bbeb8dbf3c374dc1553
Дата опублікування:
27.01.2022 11:05
Опис:
Прошу Замовника внести зміни до оголошення щодо виключення більшості пунктів Додатку 2.
Оскільки майже всі запитувані ним документи можна перевірити через відкриті реєсти та офіційні ресурси, що й передбачено чинним законодавством у сфері публічних закупівель, де чітко визначено про заборону вимагати Замовнком такі документи.
До того ж, також прошу Заковника ознайомитися з правовою природою та значенням слів ІНФОРМАЦІЯ та ВИМОГА, так як Законом України "Про публічні закупівлі" про організації спрощеної закупівлі передбачено вимагати підтвердні документи щодо предмету закупівлі, а не щодо Учасника. А також визначитися: закупівлі здійснюється згідно порядку проведення спрощених закупівель (стаття 14) чи процедура закупівлі (стаття 13).
При цьому не надано відповідь: чи буде відхилено суб'єкта господарювання який одноособово здійснює свою діяльнісь без найманих працівників? Так як умовами оголошення вказано надання відомостей про праціникІВ із зазначенням чисельності персоналу... Ця умова обмежує право на участь, що у свою чергу дискимінує Учасників.
Відповідь:
Шановний Запитувач, ЗУ "Про публічні закупівлі" не встановлено виключного переліку вимог до учасників закупівлі. Замовник є зацікавленим в отриманні послуг кваліфікованими виконавцями. До того ж прання за даним предметом закупівлі має здійснюватися для гуртожитків. Замовник повинен бути впевненим в отриманні послуги з урахуванням всіх вимог законодавства та дотримання вимог щодо безпечності засобів, якими буде здійснено прання та чищення. Крім, того об'єми прання є досить значними. Тому вимога щодо наявності працівникІВ є обгрунтованою та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
27.01.2022 21:27
Відповідь надана
уточнення даних
Номер:
16d93141df5346fca26ae5ce5122bc62
Дата опублікування:
26.01.2022 16:20
Опис:
Замовник пунктом 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагає гарантійний лист певного змісту. Але, які гаранції він надасть Замовнику?
Рада національної безпеки і оборони створила Автоматизовану систему пошуку за санкційними списками (посилання: https://sanctions-t.rnbo.gov.ua/).
У разі надання такого гарантійного листа про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, а за даними пошуку такий Учасник буде в санкційному списку, чи буде його відхилено адже на вимогу Замовника гарантійний лист наявний?
Відповідь:
Шановний Запитувач, у разі надання гарантійного листа про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, а за даними пошуку такий Учасник буде в санкційному списку, то у відповідності до чинного законодавства України така пропозиція буде відхилена.
Дата відповіді:
27.01.2022 10:55
Відповідь надана
про аналогічний договір
Номер:
8893c2158206452b9d4bb09467ea33be
Дата опублікування:
26.01.2022 16:10
Опис:
Підскажіть чи не буде причиною відхилення, якщо в інформаційній довідці у довільній формі про виконання аналогічного договору
зазначити інформацію про один договір, оскільки за поданою таблицею Замовник визначив два порядкові номери?
Відповідь:
Шановний Запитувач, відповідно до п. 6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен надати: "Інформаційну довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, виконувався у 2019-2021 роках (до якої додається оригінал або копію договору(ів) (не менше 1), з документами, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт, тощо)". В даній вимозі є уточнення НЕ МЕНШЕ 1. Тобто це може бути або один аналогічний договір або більше чим один.
Дата відповіді:
27.01.2022 08:55
Відповідь надана
щодо працівників
Номер:
f479cba3d33349c792b667f63d9f7289
Дата опублікування:
26.01.2022 16:02
Опис:
Чи відхилити Ви Учасника, який надає послуги самостійно без найманих працівників? Чи в участі повинен приймати тільки суб'єкт господарювання зі штатом працівників? Або працівники вам повинні подобатися?
Відповідь:
Шановний Запитувач, відповідно до п. 5 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Учасник повинен надати "Документи, що підтверджують наявність працівників з відповідною кваліфікацією для надання вищезазначених послуг із зазначенням чисельності персоналу, посад, ПІП, досвіду роботи (накази про прийняття на роботу, документи, що підтверджують їх кваліфікацію та особові медичні книжки)". Тобто такі працівники повинні мати трудові правовідносини з Учасником. Щодо питання "Або працівники вам повинні подобатися?" вважаємо його некоректним. Оскільки згідно ст. 11 ЗУ "Про публічні закупівлі" Уповноважена особа під час організації та проведення процедури спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедури закупівлі. Тому оцінка пропозиції Учасника здійснюється виключно у відповідності до вимог, що були встановлені Замовником.
Дата відповіді:
27.01.2022 10:43