-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту з виведенням на пульт центрального спостереження
Торги відмінено
1 789 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 948.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 948.00 UAH
Період уточнення:
21.01.2022 15:51 - 20.02.2022 00:00
Відповідь надана
неправомірна вимога
Номер:
bd64d12ba09647baa01e3258e92a82a6
Дата опублікування:
25.01.2022 17:51
Опис:
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Учасником надається довідка в довільній формі про наявність працівників, які пройшли вакцинацію не менше двох вакцин, та яких буде залучено для надання послуг."??
Чим вона передбачена??
Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД!
Відповідь:
П. 1 розділу I. Загальні положення до тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"(зі змінами) (далі - Закон).
Статтею 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням
Вимогами п. 5 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що на підтвердження Учасником надається довідка в довільній формі про наявність працівників, які пройшли вакцинацію не менше двох вакцин, та яких буде залучено для надання послуг.
Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам.
Пунктом 1 Постанови КМУ від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» визначено наступне: установити з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - COVID-19), з 19 грудня 2020 р. до 31 березня 2022 р. на території України карантин, продовживши дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061), від 20 травня 2020 р. №392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 43, ст. 1394, № 52, ст. 1626) та від 22 липня 2020 р. №641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 63, ст. 2029).
Згідно зі статтею 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та статтею 27 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» в Україні обов’язковими є профілактичні щеплення проти туберкульозу, поліомієліту, дифтерії, кашлюка, правця та кору.
При цьому передбачається, що працівники окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких може призвести до зараження цих працівників та поширення ними інфекційних хвороб, підлягають обов’язковим профілактичним щепленням також проти інших відповідних інфекційних хвороб. У разі відмови або ухилення від обов’язкових профілактичних щеплень, ці працівники відсторонюються від виконання зазначених видів робіт (ст.12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»).
Робітник, якій працює на території закладу освіти має усвідомлювати, що вакцинуючись, він сприяє захисту права, насамперед свого, та всіх учасників освітнього процесу на життя та здоров’я.
Додатком №2 до тендерної документації визначено 46 об’єктів для надання послуг саме закладів освіти. Так як згідно вимог тендерної документації Виконавцю обов’язкове здійснення планових регламентів та профілактичних робіт, усунення несправностей установок пожежної сигналізації Замовник вважає за необхідне включите вищезазначену вимогу до тендерної документації.
Надання довідки про наявність працівників, які пройшли вакцинацію не менше двох вакцин, та яких буде залучено для надання послуг не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі і продиктоване бажанням замовника отримати переможця, здатного виконати роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
Таким чином Замовником не порушено умови законодавства у сфері публічних закупівль.
Дата відповіді:
28.01.2022 15:39
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
91b9d63ddd3f446cb76db81916ee8e14
Дата опублікування:
25.01.2022 17:50
Опис:
Доброго ранку! Шановний замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо Наявність офісного приміщення на теpитopiї м. Дніпро. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного приміщення у місті Дніпро, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги згідно закупівлі здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначениї ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Дніпро. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
П. 1 розділу I. Загальні положення до тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"(зі змінами) (далі - Закон).
Статтею 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимогами Додатку 2 до тендерної документації визначено наявність офісного приміщення на території м. Дніпро. На підтвердження Учасником у складі пропозиції надаються документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого майна, договір оренди, куплі-продажу, свідоцтво прав власності про право власності, тощо).
Додатком №2 до тендерної документації визначено 46 об’єктів для надання послуг, які розташовані на території м. Дніпро.
Враховуючи вищезазначене для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи у строки визначені Замовником та для негайного усунення несправностей установок пожежної сигналізації по виклику Замовника необхідна наявність офісу Виконавця на території м. Дніпро.
Наявність офісного приміщення на території м. Дніпро не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі і продиктоване бажанням замовника отримати переможця, здатного виконати роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
Таким чином Замовником не порушено умови законодавства у сфері публічних закупівль.
Дата відповіді:
28.01.2022 15:38
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
6cbfb8ca372f4f9bb91684a107f7f498
Дата опублікування:
25.01.2022 17:47
Опис:
Доброго дня, В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
П. 1 розділу I. Загальні положення до тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"(зі змінами) (далі - Закон).
Статтею 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимогами Додатку 2 до тендерної документації визначено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку про обстеження об’єктів, на якому встановлена пожежна сигналізація. Під час про ведення обстеження об’єктів, не допускається спілкування з представниками Замовника з питань, що не стосується, предмету закупівлі.
Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури по закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником.
Тобто Учасникам для належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією необхідно відвідати об’єкт виконання робіт для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт за адресою вказаною Замовником, для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Надання довідки про обов’язкове відвідування об’єкту не обмежує учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі і продиктоване бажанням замовника отримати переможця, здатного виконати роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. Ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у закупівлі замовника і не є дискримінаційною.
Таким чином Замовником не порушено умови законодавства у сфері публічних закупівль.
Дата відповіді:
28.01.2022 15:37
Відповідь надана
Щодо повідомлення про прийняття працівника на роботу
Номер:
60570731b0a7445984aa3341f7ef1417
Дата опублікування:
24.01.2022 11:11
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику! У відповідності до ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось до Вас за наданням роз’яснень щодо тендерної документації. Так, п. 5 Розділу III Тендерної документації містить вимогу: "Учасник надає скановані з оригіналу накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників та повідомлення про прийняття працівника на роботу, з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою". Водночас, порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу визначено Постановою КМУ від 17 червня 2015 р. N 413, а отже й обовязок роботодавця щодо повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу виник з моменту вступу Постанови N 413 в силу, тобто з 2015 року. Отже, якщо з працівниками, прийнятими на роботу після 17.06.2015 року - все зрозуміло, то постає питання: яким чином потенційному учаснику процедури закупівлі надати у складі своєї тендерної пропозиції "повідомлення про прийняття працівника на роботу, з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою" щодо працівників, які працюють (та відповідно оформлені) на підприємстві з 2010, 2011 років, якщо в період з 2010 по 2015 рік порядку і самої форми повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу фактично не було? Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Вимога для роботодавців повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України. Виконати цей обов’язок треба до початку роботи працівника згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 (далі – Порядок № 413).
В цьому ж документі наведено й форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу. До появи Порядку № 413 не було ані форми, ані порядку такого повідомлення.
Крім того, п 6 розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Тому учаснику процедури закупівлі необхідно надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-роз’яснення щодо ненадання повідомлення про прийняття на роботу працівників, яких було працевлаштованно до 2015 року.
Дата відповіді:
24.01.2022 15:15