• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи вуличного освітення по вул. Миру та по вул. Паркова від КТП-435 в с. Івано-Благодатне Кропивницького району Кіровоградської області ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи

Підрядник повинен розпочати роботи протягом 5 (п'яти) календарних днів з дня підписання Договору. Роботи повинні бути виконанні протягом 31 календарного дня.

Завершена

310 575.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 552.88 UAH
Період уточнення: 21.01.2022 11:20 - 27.01.2022 00:00
Відповідь надана

Питання по кваліфікаційним вимогам

Номер: 5b842459acaf4253b46d3b8520cef122
Дата опублікування: 26.01.2022 09:54
Опис: Шановний Замовник, просимо надати пояснення. Так, як предмет закупівлі «Капітальний ремонт систем вуличного освітлення», а такі роботи відносяться до «електромонтажних робіт», то чому у тендерній документації «виконавець робіт» або «майстер» повинен мати спеціальність будівельник або інженер-будівельник, а не інженер-електрик. При поданні у Довідці про працівників відповідної кваліфікації інженера-електрика, чи буде вважатись це помилкою.
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до документації. При поданні у Довідці про працівників відповідної кваліфікації інженера-електрика не буде вважатись помилкою.
Дата відповіді: 26.01.2022 15:09
Відповідь надана

Виконавець робіт

Номер: bc79c55ee7ac43c58c6681e34927eb83
Дата опублікування: 24.01.2022 12:50
Опис: Наполягаємо розширити коло керівників підрозділів (виконавець робіт) відповідно до КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 код КП 1223.2 "Начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві", адже Ваші вимоги щодо саме "Виконавця робіт" є дискримінаційною, та штучно звужує коло потенційних учасників.
Відповідь: Згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу про наявність саме виконавця робіт, кваліфікаційні характеристики данної професії повністю відповідають нашим потребам.
Дата відповіді: 25.01.2022 19:09
Відповідь надана

Корупційні дії Замовника

Номер: 1984adc3af3c4baebf44539b317cad36
Дата опублікування: 24.01.2022 11:57
Опис: «Замовник вимагає перед подачею пропозиції відвідати та оглянути обєкт, де передбачається виконання робіт згідно технічних вимог цієї документації. Для підтвердження відвідування та огляду Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об’єкта ( або іншого документа в довільній формі) підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Відповідь: Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об'єкт та ознайомитись з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та ля того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1. ДСТУ-Н Б В.2,-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану" встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень "РПорядку проведення обстеження прийнятих в екплуатацію об'єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з п.6.4. вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об'єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об'єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об'єкта є нормативно визначеним обовязком для здійснення обстеження, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини 3 ст.5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жоднго учасника на обстеження об'єкта.
Дата відповіді: 25.01.2022 19:08
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 19c7cdf9af0e48f7aa838c4839970787
Дата опублікування: 24.01.2022 11:55
Опис: ендерною документацією (Відомість ресурсів), вказано конкретну марку вуличного світильника. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників
Відповідь: Відповідно до ст. 14 закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Вказані в технічному завданні вуличні світильники можуть бути замінені на світильники іншої торгівельної марки з ідентичними характеристиками або кращими.
Дата відповіді: 25.01.2022 19:23