• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-21 Лозова-Близнюки-Барвінкове-Велика Камишуваха на ділянці км 59+600 - км 66+300, Харківська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Торги не відбулися

493 833 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 470 000.00 UAH
Період уточнення: 19.01.2022 15:56 - 12.02.2022 00:00
Відповідь надана

ознайомлення з проектною документацією

Номер: 148938a6af334996921627fa3f81f2c1
Дата опублікування: 11.02.2022 20:00
Опис: Шановний Замовнику, дякуємо за змогу ознайомитись з кресленням, але виникли додаткові питання: 1. В кресленнях проекта Дорожній одяг Тип А. «Фрезерування асфальтобетону та Вирівнючий шар з органо-мінеральної суміші, виготовленої за технологією холодного ресайклінгу МДХР.КВ,Кз, М20 згідно ДСТУ 8976.2020 мінімальною товщиною 0,14м» , згідно ДСТУ 8976.2020 повинно готуватись в установці, а в кошторисній частині (Локальний кошторис на будівельні роботи № 1 -1 -1 ) (Локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-1) «Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN 2100 DC», «Перевезення відфрезованого матеріалу, що транспортуються навалом, самоскидами на вiдстань 5 км» , (Локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-1) «Розсипання кам'яного матеріалу щебенерозподільником» та «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу ресайклером Wirtgen WR 2500 S у складі із бітумовозом при товщині шару 20 см (14 см)», але креслення це першочернове в проектній документації. Просимо надати роз’яснення, щодо вірного варіанту дорожнього одягу? А також просимо роз’яснення, яким чином ресайклером Wirtgen WR 2500 S влаштовувати новий дорожній одяг(Тип Б)? 2. В кошторисній документації вказане встановлення Сепаратора нефтепродуктов OilProtec F-700/15Q=15,0 л/с . , а в кресленнях не вказано місце розташування Сепаратора нефтепродуктов OilProtec F-700/15Q=15,0 л/с. Чи дійсно потрібно їх там встановлювати? 3. В проекті в кресленнях вказані труби для футляра ПЕ 100 SDR 26 d.500x19.1 и d.630x24.1 в кошторисній документації Труба ПВХ d.500 (футляр) та Труба ПВХ d.630 (футляр), який варіант вірний? 4. В кошторисній частині – знаки індивідуального проектування не встановлюються. До них не передбачено стояків та кріплень? 5. В проекті в кресленнях є щити 2.3 на островках безпеки, а в кошторисній частині вони не враховані. Чи потрібно їх враховувати?
Відповідь: Шановний учасник торгів, надаємо наступні відповіді на ваші питання: 1. Влаштування дорожніх конструктивів враховувати та приймати відповідно кошторисної частини. 2. Так, потрібно враховувати згідно проектно-кошторисної документації. 3. Зазначені матеріали труб є аналогами. Прораховувати потрібно згідно кошторисної частини проектно-кошторисної документації. 4. Проектом передбачено встановлення стояків та кріплень до знаків індивідуального проектування, тому їх потрібно враховувати. 5. Так, потрібно враховувати.
Дата відповіді: 15.02.2022 16:46
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: af6d2eadee6b4d4e91de05560c3f139f
Дата опублікування: 10.02.2022 09:38
Опис: Шановний Замовнику, 1. Просимо надати роз’яснення стосовно розмітки, у пояснювальній записці п.9.1. вказано що дорожня розмітка влаштовується із холодного пластику, а у кошторисній частині, частина розмітки із гарячого пластику. Яку треба приймати? 2. В пояснювальній записці п.8.2. «Вздовж всіх тротуарів для забезпечення безпечного пересування пішоходів передбачено влаштування дорожнього огородження. Відповідно ДСТУ 8751:2017 , за межами населених пунктів передбачається влаштування дорожнього огородження 11ДО-280-0,8-2-1,5, в межах населених пунктів передбачено влаштування дорожнього огородження 11ДО-128-0,75-1-0,7», а в пояснювальній записці п.9.1 «На автомобільній дорозі встановлюємо напрямні пристрої та нове бар’єрне огородження з кроком стійок 2,0 м., та з світлоповертальними елементами відстань між якими прийнята по ДСТУ 2587:2010 , напрямні пристрої встановлені згідно ДСТУ 8751:2017, вставки дорожні згідно ДСТУ 4036-2001. Влаштування огородження: • бар′єрного: – 11ДО-128-0,75-2-1,0 – 7708м; – 11ДО-280-2-0,8-1,5 – 2524м • перильного: – ПОА-ЦМ-2,2 – 462 м;» по ДСТУ – Б В.2.3-11-2004 перильне огородження ПОА-ЦМ використовуються на надземних переходах в місцях над мережою електропостачання , чи дійсно там потрібно встановлювати ПОА-ЦМ-2,2 висотою 1,8м, або використовувати ПОА-РМ? Також просимо вказати, якій приймати варіант бар’єрного огородження? 3. В пояснювальній записці п. 7.3 Дорожній одяг Тип А. та Тип Б «- Вирівнючий шар з органо-мінеральної суміші, виготовленої за технологією холодного ресайклінгу в установці з додаванням оптимальної щебеневопіщаної суміші С7 (50%) та комплексного в’яжучого, марка матеріалу М 20 згідно СОУ 45.2.-00018112-061:2011 мінімальною товщиною 0,14м» , а в кошторисній частині (Локальний кошторис на будівельні роботи № 4-1-1) «Розсипання кам'яного матеріалу щебенерозподільником та Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу ресайклером Wirtgen WR 2500 S у складі із бітумовозом при товщині шару 20 см (14 см)». Просимо вказати, який варіант вважати вірним?
Відповідь: Шановний учасник торгів, дорожню розмітку, влаштування дорожнього огородження та регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу приймати та рахувати відповідно кошторисної частини, яка була завантажена до системи ProZorro.
Дата відповіді: 11.02.2022 11:37
Відповідь надана

ознайомлення з проектною документацією

Номер: 1e8c12c1db2c47b480df0a799e4c7f37
Дата опублікування: 08.02.2022 16:22
Опис: Шановний Замовнику, чи можемо ознайомитись з кресленнями проектної документації за предметом закупівлі "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-21 Лозова-Близнюки-Барвінкове-Велика Камишуваха на ділянці км 59+600 - км 66+300, Харківська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)"?
Відповідь: Шановний учасник торгів, з кресленнями проектної документації за предметом закупівлі "Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-21 Лозова-Близнюки-Барвінкове-Велика Камишуваха на ділянці км 59+600 - км 66+300, Харківська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)", Ви можете ознайомитись у Службі автомобільних доріг у Харківській області за адресою м. Харків, вул. Ахсарова, 2, Відділ проєктних робіт 502 каб., з понеділка по четвер 8:00 – 16:30 та п’ятницю 8:00 – 15:30.
Дата відповіді: 11.02.2022 11:25