• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15110000-2: М’ясо (Філе куряче, яловичина охолоджена, свинина охолоджена нежирна)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення: 19.01.2022 15:12 - 28.01.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо акту

Номер: d00c2f7dd9c049fe8d575ecdfdfb9015
Дата опублікування: 24.01.2022 11:50
Опис: Згідно вимог технічної специфікації Учасник повинен надати у складі пропозиції: . Сканкопію акту обстеження складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий не раніше 6-місячної давності. Повідомляємо Вам, що даний акт додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин здійснюється за результатами планової чи позапланової перевірки управлінням Держпродспоживслужби. Перелік перевірок складає управління Держпродспоживслужби, відповідно на даний процес ми не входимо до переліку об'єктів, які будуть обстежені, можемо надати такий акт за 2020 рік, що обмежує нам участь у даних торгах, адже ви вимагаєте акт не більше 6-ти місячної давнини. Враховуючи наведене, Ваші вимоги є дискримінаційними, та обмежують нам Участь у торгах. Зобов'язуємо Вас усунути дану дискримінацію та привести документацію у відповідності до норм чинного Законодавства. У разі ігнорування, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо наступне. 31 жовтня 2018 року постановою Кабінету Міністрів України № 896 затверджено «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження».Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності, є: визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку (потужностей), використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, провадженням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин; результати здійснення попередніх заходів державного контролю; ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку (потужностей) з метою дотримання законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин; інформація, яка може свідчити про невідповідність господарської діяльності вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу. На основі нарахованої суми балів кожна потужність (об’єкт) відповідно до шкали балів відноситься до певного ступеня ризику: від 90 балів і більше - до дуже високого ступеня ризику; від 70 до 89 балів - до високого ступеня ризику; від 40 до 69 балів - до середнього ступеня ризику; від 21 до 39 балів - до низького ступеня ризику; від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику. Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: -з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; -з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; -із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; -з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; -з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Саме враховуючи вище вказані вимоги Постанови КМУ, в тендерній документації була передбачена така вимога. Проте, додатково повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.01.2022 23:35
Відповідь надана

Щодо протоколів випробувань

Номер: 204b061f3a664ddda8cc125b9f613f16
Дата опублікування: 24.01.2022 11:43
Опис: Згідно вимог Технічної специфікації в вимагаєте від Учасників: 5. Учасник повинен надати скановану з оригіналу декларацію якості виробника, протоколи випробувань на кожне найменування товару про результати дослідження за фізико-хімічними, мікробіологічними та токсичними показниками, який повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України, виданий на ім'я учасника/постачальника за грудень 2021 року або січень 2022 р. Чому саме за грудень 2021 року або січень 2022 р.? Дані документи повинні надаватися при поставці продукції на партію, і саме при поставці продукції має бути прив'язка до дати такого документу!!!! А не під час торгів!!! Усуньте дискримінацію з тендерної документації!!!!
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо. Будь-який постачальник м"ясної продукції, який дійсно займається підприємницькою діяльністю щодо обігу м"ясної продукції, такі документи має в наявності. Вимога щодо надання цих документів саме на участь в торгах зумовлена необхідністю перевірки факту поставки належної якості продукції учасниками своїм контрагентам. Наша документація також містить вимогу про надання таких документів при поставці продукції на партію товару. Проте, додатково повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.01.2022 23:30
Відповідь надана

Щодо калібрування обладнання

Номер: c369520699d24655b4d68d9d56ac63a2
Дата опублікування: 24.01.2022 11:38
Опис: Згідно п.4 Технічної специфікації ви вимагаєте від Учасників: 4. При поставці товару, учасник повинен дотримуватися температурного режиму. Для підтвердження підтримання температурного режиму Учасникмає подати наступні документи: - свідоцтво про калібрування, видане на прилад вимірювання виробником такого приладу, - свідоцтво про калібрування, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції, - атестат про акредтацію органу із калібрування. - документ (довідку, лист), що свідчить про дотримання умов перевезення товару. Зазначена Довідка (або інший документ) має бути виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. Повідомляємо Вам, що ці вимоги обмежують коло потенційний Учасників, адже для підтвердження дотримання температурного режиму при поставці товару є наявність автомобіля-рефрижератора. Вимагаємо внесення змін до тендерної документації в частині усунення дискримінаційних вимог!!!!
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному вебсайті Національного агентства з акредитації України https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ на даний час на території України діють 36 калібрувальних лабораторій різних форм власності, акредитованих в НААУ за ДСТУ ISO/IEC 17025, які можуть проводити роботи з калібрування та мають уповноваження на проведення робіт з повірки. Ваше звернення не містить обґрунтування неможливості виконання вимоги тендерної документації щодо калібрування та повірки. Зважаючи на кількість виконавців робіт з калібрування та повірки, які мають державну акредитацію, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.01.2022 23:26
Відповідь надана

Щодо сертифікатів ІСО

Номер: 3fd26a8482e44f6eb65acc344e5faca8
Дата опублікування: 24.01.2022 11:32
Опис: Згідно вимог оголошення ви вимагаєте від Учасників подати у складі пропозиції: Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати реалізацію, постачання та транспортування; у разі використання послуг перевезення – Учасник додатково подає копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів щодо експедиції, постачання та транспортування, видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитаціїУкраїни, на ім’я перевізника (дійсні на момент подання пропозиції): Повідомляємо, що видача сертифікатів не є обов'язковою згідно чинного законодавства України, а вимога щодо подачі сертифікатів, що мають включати реалізацію, постачання та транспортування - це чиста дискримінація, адже сертифікати видаються на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, а не на реалізацію, постачання та транспортування. Враховуючи практику антимонопольного комітету, для уникнення дискримінації Учасників пропонуємо Вам викласти даний пункт у наступній редакції: Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції, у разі використання послуг перевезення – Учасник додатково подає копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, на ім’я перевізника (дійсні на момент подання пропозиції): -ДСТУ ISO 9001; ДСТУ ISO 22000; ДСТУ ISO 14001 Вимога, щодо викладення вимоги в такій редакції знімає дискримінацію, адже є багато діючих ДСТУ ІSO, і якщо наприклад, в Учасника є сертифікат, виданий згідно ДСТУ 9001:2018, що є актуальним, він не зможе взяти участі у даних торгах, так як ви вимагаєте сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT). Вимога щодо надання копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України також містить дискримінацію, адже: Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо. …З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»… Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою) 1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін… добровільності акредитації» 2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ). Неприпустимість штучного обмеження потенціного кола учасників тендера Письмо Мінекономіки № 3433-09/17860-09 вiд 23.03.2021 підписом заступника міністра І. Новікової: «Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє. Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до норм Закону про закупівлі та Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…»
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо наступне. Отримати вище перелічені сертифікати має можливість будь хто з учасників. Ви не довели та документально не підтвердили НЕМОЖЛИВІСТЬ виконання вказаної умови тендерної документації. Проте, додатково повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації.
Дата відповіді: 27.01.2022 23:22
Відповідь надана

Щодо оплати консультаційних послуг

Номер: c2371cf9f662465fbe927aa8740d6d9a
Дата опублікування: 24.01.2022 11:16
Опис: Тендерна документація містить наступну вимогу: Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з експертом, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг сплачується після підписання акту приймання передачі в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 7 днів з моменту підписання акту на рахунок експерта торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та експертом угоди. Вартість послуг становить 3 000,00 (три тисячі) гривень. Повідомляємо Вам, що є не одне рішення суду та антимонопольного комітету, згідно яких оплата консультаційних послуг вважається дискримінаційною вимогою. Просимо Вас внести зміни до документації в частині приведення її до норм чинного законодавства, та усунути таку дискримінацію!!!!
Відповідь: Шановний учаснику. У відповідь на ваші питання повідомляємо наступне. Щодо включення до тендерної документації умови про те, що Замовником укладено договір про надання юридичних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі по тексту – Закон) передбачено вимоги до змісту тендерної документації при проведенні відкритих торгів. Кожен з цих пунктів замовником дотримано у суворій відповідності до вимог Закону та включено всю необхідну інформацію. Відповідно до цієї статті, замовник має право зазначити у тендерній документації також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи дане право, яке передбачене Законом, тендерним комітетом (Замовник при проведенні відкритих торгів) у тендерній документації була зазначена інформація про залучення до проведення торгів експерта торгів (спеціаліста з питань публічних закупівель). Між Замовником та спеціалістом з питань публічних закупівель укладено договір на надання юридично-консультаційних послуг у сфері публічних закупівель, для отримання правової допомоги та юридичного супроводу при проведенні торгів. Правовою підставою укладання вище зазначеного договору є наступні норми чинного законодавства України. Саття 627 Цивільного кодексу України зазначає, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства. Тобто, сторони у договорі мають право врегулювати навіть ті відносини, які не визначені у положеннях актів цивільного законодавства, а також відступати від положень, що визначені цими актами, і самостійно врегульовувати свої відносини. Крім того, ч.1 ст. 628 ЦКУ передбачає право сторін укладати договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). Пряма заборона у Цивільному чи Господарському кодексах України, щодо укладення такого виду договору, як договір на надання юридично-консультаційних послуг у сфері публічних закупівель, відсутня. Також варто зазначити, що згідно ПОСТАНОВИ Верховного суду України від 19 грудня 2018 року (справа №127/15574/16-а, адміністративне провадження №К/9901/45199/18) суд дійшов висновку, у контексті принципів тендерних закупівель, що вимога документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів не являється дискримінаційною. Враховуючи все вище викладене, вважаємо що в даній частині замовником не порушено жодної норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чи інших нормативно-правових актів.
Дата відповіді: 27.01.2022 23:15
Відповідь надана

Щодо виділення жовтим та салатовим кольором в технічному завданні

Номер: 79bcf2934b6349ceae8ae8310f08902a
Дата опублікування: 24.01.2022 11:09
Опис: Ознайомившись із тендерною документацією повідомляємо наступне: в тендерній документації, а саме у додатку № 4 "Технічна специфікація" жовтим та салатовим тоном відмічено усі дискримінаційні вимоги. 1. Це ФОП Поронюк Богдан Юрійович зробив Вам певні помітки, які дискримінаційні вимоги подавати в документації, щоб зменити коло осіб, які зможуть прийняти участь у даних торгах? 2. Чи це ФОП Поронюк Богдан Юрійович зробив консультанту торгів, який займався підготовкою тендерної документації, такі помітки, а пізніше після перемоги у торгах, у супереч чинному в Україні законодавству, оплатить консультанту такі послуги згідно з інформацією, зазначеною в тендерній документації, а саме: Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з експертом, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг сплачується після підписання акту приймання передачі в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 7 днів з моменту підписання акту на рахунок експерта торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та експертом угоди. Вартість послуг становить 3 000,00 (три тисячі) гривень. Так низько впали, тепер вартує 3000,00 гривень, щоб "сфабрикувати" результати тендеру??? Ваша така практика, як наживатися на дітях, закупляти у ФОП Поронюка продукцію по завищених цінах вкоренилася вже на протязі декількох років, та напевно, потребує розголосу у громаді, та перевірку Держаудитслужбою
Відповідь: Шановний учаснику. У відповідь на ваші питання повідомляємо наступне. Виділення усього чи окремого тексту тендерної документації певним кольором не суперечить жодній нормі ЗУ "Про публічні закупівлі". Виділення окремих вимог тендерної документації було зроблено для власного використання, щоб виділити для себе певні окремі документи та перевірити необхідність їх включення в тендерну документацію. Щодо включення до тендерної документації умови про те, що Замовником укладено договір про надання юридичних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем. Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі по тексту – Закон) передбачено вимоги до змісту тендерної документації при проведенні відкритих торгів. Кожен з цих пунктів замовником дотримано у суворій відповідності до вимог Закону та включено всю необхідну інформацію. Відповідно до цієї статті, замовник має право зазначити у тендерній документації також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи дане право, яке передбачене Законом, тендерним комітетом (Замовник при проведенні відкритих торгів) у тендерній документації була зазначена інформація про залучення до проведення торгів експерта торгів (спеціаліста з питань публічних закупівель). Між Замовником та спеціалістом з питань публічних закупівель укладено договір на надання юридично-консультаційних послуг у сфері публічних закупівель, для отримання правової допомоги та юридичного супроводу при проведенні торгів. Правовою підставою укладання вище зазначеного договору є наступні норми чинного законодавства України. Саття 627 Цивільного кодексу України зазначає, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства. Тобто, сторони у договорі мають право врегулювати навіть ті відносини, які не визначені у положеннях актів цивільного законодавства, а також відступати від положень, що визначені цими актами, і самостійно врегульовувати свої відносини. Крім того, ч.1 ст. 628 ЦКУ передбачає право сторін укладати договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). Пряма заборона у Цивільному чи Господарському кодексах України, щодо укладення такого виду договору, як договір на надання юридично-консультаційних послуг у сфері публічних закупівель, відсутня. Також варто зазначити, що згідно ПОСТАНОВИ Верховного суду України від 19 грудня 2018 року (справа №127/15574/16-а, адміністративне провадження №К/9901/45199/18) суд дійшов висновку, у контексті принципів тендерних закупівель, що вимога документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів не являється дискримінаційною. Враховуючи все вище викладене, вважаємо що в даній частині замовником не порушено жодної норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чи інших нормативно-правових актів.
Дата відповіді: 27.01.2022 23:14