• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації

Завершена

95 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 479.40 UAH
Період уточнення: 19.01.2022 11:19 - 28.01.2022 00:00
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 40079f96d0f64101b8ddecdf260ec098
Дата опублікування: 24.01.2022 14:28
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Довідка, складена в довільній формі Учасником (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована, подана у сканованому форматі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виконання аналогічних послуг по пожежному спостереженню за допомогою пультового обладнання відповідного типу, яке буде використовуватися при охороні об’єктів Замовника, не менше 2-х років (у довідці вказати назву пультового обладнання, ПІП працівників, освіту, посаду, досвід роботи)."??? Чому Замовник бере на себе законодавчі повноваження та встановлює конкретний досвід роботи працівників, якщо це не передбачено навіть Ліцензійними умовами?? В разі не видалення даної вимоги з оголошення, будемо звертатися в контролюючі органи!
Відповідь: На Ваше звернення повідомляю, що дана вимога буде видалена з оголошення. Оголошення буде викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 24.01.2022 14:56
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: ee252d8326384a83944526bd727b25a0
Дата опублікування: 24.01.2022 14:26
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "Завірена копія журналу обліку претензій, пред'явлених Учаснику тендерної закупівлі, що оформлений відповідно до рекомендацій профільного міністерства."?? Дана вимога є незаконною та дискримінує учасників, тому вимагаємо видалити дану вимогу з оголошення, в іншому випадку будемо звертатися до контролюючих органів!
Відповідь: На Ваше звернення повідомляю, що дана вимога буде видалена з оголошення. Оголошення буде викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 24.01.2022 14:56
Відповідь надана

дискримінація

Номер: aa9da6e7249c439894fdecb4e9fcda42
Дата опублікування: 24.01.2022 14:24
Опис: В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Відповідно до Вашого звернення дана вимога буде видалена з оголошення. Оголошення буде викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 24.01.2022 14:56
Відповідь надана

Перевірка проходження сигналу.

Номер: 5136bfeadbe44294a24869789668d57f
Дата опублікування: 24.01.2022 08:13
Опис: Згідно технічного завдання, Замовник обов'язково відвідує Центр приймання тривожних сповіщень Учасника торгів задля перевірки проходження сигналу від об'єктового прибору до ЦПТС. Звертаємо увагу, що наявність ЦПТС саме в регіоні надання послуг не є обов'язковою, згідно чинних ліцензійних вимог протипожежної безпеки, будь-який ЦПТС може спостерігати прилади пожежної безпеки (ППК) по всій території України. Чи враховано Замовником можливість виїзду його представника в інший регіон задля здійснення такої перевірки? Чи не буде це потім підставою для відхилення пропозиції Учасника, ЦПТС якого розташований, наприклад, у Києві чи Дніпрі?
Відповідь: На Ваше звернення повідомляю, що дана вимога буде видалена з оголошення. Оголошення буде викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 24.01.2022 14:54