• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення документації із землеустрою на земельні ділянки під об’єктами енергетики ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» ПЛ-110 кВ, що розташовані в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради, Смілянської територіальної громади, Тернівської сільської громади Черкаського району Черкаської області

Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації.

Торги не відбулися

2 040 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 200.00 UAH
Період уточнення: 18.01.2022 13:55 - 28.02.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: 2f5d5069987e417d9c74d679bd6da5a9
Дата опублікування: 02.02.2022 16:13
Опис: Підпунктом 5.1.1. п.5 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що учасник має подати документи, зокрема, довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено про необхідність надання інформації щодо досвіду роботи працівників зазначених в довідці, про те не зазначено, який саме досвід має бути вказаний - на посаді, загальний, за спеціальністю загальний, тощо. Прошу надати інформацію, який саме досвід має бути вказаний у довідці.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ознайомившись з поданим Вами зверненням згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. На виконання вимог Закону, повідомляємо, що підпунктом 5.1.1. пункту5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості, що передбачена статтями 26, 66 Закону України «Про землеустрій», а саме сертифіковані інженери-землевпорядники - не менше 2 (двох) осіб та сертифікований інженер-геодезист (згідно форми така довідна має містити інформацію про досвід роботи працівників). Повідомляємо, що замовник у тендерній документації під «Досвідом роботи» підрозуміває «Загальний досвід роботи». Дякуємо за звернення!!!
Дата відповіді: 07.02.2022 12:02
Відповідь надана

Дискримінаційні умови документації

Номер: 41dd8297a86e483babfeaa395cc66db5
Дата опублікування: 29.01.2022 14:10
Опис: Шановний Замовник! Розділом ІІІ п.1.6.Тендерної документації вимагається: « З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для розрахункутендерної пропозиції, підготовка пропозиції та підписання договору, учасники зобовязані ознайомитися у замовника із вихідними даними переліченимиу Додатку 2 Технічна специфікація тендерної документації, які з точки зору учасника, можуть бути необхідні для підготовки тендерної пропозиції. Учасник має письмово звернутись до Замовника не пізніше ніж за 10 днів до бажаної дати відвідання обєкта.За результатами відвідання обєкта складається акт огляду з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою завкупівель та подається серед документів пропозиції учасника, підписаний відповідальною особоюзамовника. Пропозиції учасників, які не ознайомлювались з вихідними даними не беруться до увагита не розглядаються. Вважаємо, що огляд об'єкту учасником та підписання після обстеженні у Замовника Акту до аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням та підписом паперових документів. На нашу думку, це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на документах інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ, засвідчену підписом уповноваженої особи Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписана зазначений документ, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання. Аналогічної правової позиції дотримується Орган оскарження у Рішення № 1515 -р/пк-пз від 25.01.2022. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації та виключити дану дискримінаційну вимогу з складу тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ознайомившись з поданим Вами зверненням згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. На виконання вимог Закону, повідомляємо, що пп. 1.6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для розрахунку ціни тендерної пропозиції, підготовки пропозиції та підписання договору, учасники зобов’язані ознайомитися у замовника із вихідними даними переліченими у Додатку 2 Технічна специфікація до тендерної документації, які, з точки зору учасника, можуть бути необхідні для підготовки тендерної пропозиції. Учасник має письмово звернутися до Замовника не пізніше ніж за 10 днів до бажаної дати відвідання об’єкта. За результатами відвідання об’єкта складається акт огляду з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, та подається серед документів пропозиції учасника, підписаний відповідальною особою замовника. Пропозиції учасників, які не ознайомлювалися з вихідними даними не беруться до уваги та не розглядаються. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою. Законодавством про публічні закупівлі не встановлено обмежень, щодо проведення зустрічей з потенційними учасниками, з метою їх ознайомлення з технічними вимогами до предмету закупівлі, у конкретному випадку ознайомлювалення з вихідними даним, при цьому замовник ніяким чином не порушує вимоги ст. 5 Закону, Замовником технічно не може бути завантажена вся документація яка може бути необхідна учаснику для розрахунку тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а саме вихідними даними переліченими у Додатку 2 до тендерної документації. Вихідні дані: 1) Правовстановлюючі документи юридичної особи; 2) перелік об’єктів ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», а саме: - ПЛ-110кВ (орієнтовно 74 об’єктів), що розташовані в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради (в межах та за межами с. Ковалиха) та в адміністративних межах Смілянської територіальної громади (в межах та за межами м. Сміла) та адміністративних межах Тернівської сільської громади (в межах та за межами с. Холоднянське, с. Миколаївка) Черкаського району Черкаської області. 3) матеріали з Державного фонду документації із землеустрою; 4) планово-картографічні матеріали, MAP GIS; 5) за необхідності й інші документи, що містять вихідні дані. Згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено , що «Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. 49 При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).» Замовником за аналогією робіт та подібними умовами із даним видом послуг передбачалася дана умова тендерної документації. Так як у зв’язку з обмеженими строками у наданні послуг, надання послуг у зимовий період, місцем розташування об’єктів, розміром об’єктів які потенціїним учасникам на даний час не відомі та інші умови, Замовник встановлює вищезазначену вимогу, з метою коректного прорахунку Учасниками своєї цінової пропозиції. Таким чином, у пп. 1.6 Розділу ІІІ тендерної документації, відсутні вимоги, що б стали причиною дискримінації, обмеження конкуренції, оскільки на даний час до замовника уже звернулася значна кількість учасників які отримали Акти огляду об’єктів, та отримання зазначених документів не стало для них перешкодою для участі у закупівлі. Та дані вимоги встановлюються замовником не з мотивів створення антиконкункурентного середовища підчас проведення закупівлі, а через бажання уникнути ризику саме недобросовісності з боку учасників, в частині не добросовісного користуватися своїми правами, зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника затягнення процесу проведення процедури закупівлі, що вподальшому може призвести до спотворення результатів закупівлі та відмов від підписання договору чи невиконання умов договору. Також, варто додати, що у відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі ст.5 Закону не порушено принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Водночас, якщо учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст.18 Закону він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а тому не є дискримінаційними. На жаль, Учасник не довів необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частин. Дякуємо за звернення!!!
Дата відповіді: 01.02.2022 21:22
Відповідь надана

Дискримінаційни вимоги тендерної документації

Номер: 08faca4bc1ac4ae8be03fceeec55bc03
Дата опублікування: 29.01.2022 14:02
Опис: Шановний Замовник! Розділом ІІІ п.1.6.Тендерної документації вимагається: « З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для розрахункутендерної пропозиції, підготовка пропозиції та підписання договору, учасники зобовязані ознайомитися у замовника із вихідними даними переліченимиу Додатку 2 Технічна специфікація тендерної документації, які з точки зору учасника, можуть бути необхідні для підготовки тендерної пропозиції. ….Пропозиції учасників, які не ознайомлювались з вихідними даними не беруться до увагита не розглядаються. Вважаємо, що огляд об'єкту учасником та підписання після обстеженні у Замовника Акту до аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням та підписом паперових документів. На нашу думку, це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на документах інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ, засвідчену підписом уповноваженої особи Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписана зазначений документ, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання. Аналогічної правової позиції дотримується Орган оскарження у Рішення № 1515 -р/пк-пз від 25.01.2022. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Просимо Вас внести зміни до умов тендерної документації та виключити дану дискримінаційну вимогу з складу тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Ознайомившись з поданим Вами зверненням згідно ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. На виконання вимог Закону, повідомляємо, що пп. 1.6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для розрахунку ціни тендерної пропозиції, підготовки пропозиції та підписання договору, учасники зобов’язані ознайомитися у замовника із вихідними даними переліченими у Додатку 2 Технічна специфікація до тендерної документації, які, з точки зору учасника, можуть бути необхідні для підготовки тендерної пропозиції. Учасник має письмово звернутися до Замовника не пізніше ніж за 10 днів до бажаної дати відвідання об’єкта. За результатами відвідання об’єкта складається акт огляду з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, та подається серед документів пропозиції учасника, підписаний відповідальною особою замовника. Пропозиції учасників, які не ознайомлювалися з вихідними даними не беруться до уваги та не розглядаються. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою. Законодавством про публічні закупівлі не встановлено обмежень, щодо проведення зустрічей з потенційними учасниками, з метою їх ознайомлення з технічними вимогами до предмету закупівлі, у конкретному випадку ознайомлювалення з вихідними даним, при цьому замовник ніяким чином не порушує вимоги ст. 5 Закону, Замовником технічно не може бути завантажена вся документація яка може бути необхідна учаснику для розрахунку тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а саме вихідними даними переліченими у Додатку 2 до тендерної документації. Вихідні дані: 1) Правовстановлюючі документи юридичної особи; 2) перелік об’єктів ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», а саме: - ПЛ-110кВ (орієнтовно 74 об’єктів), що розташовані в адміністративних межах Ротмістрівської сільської ради (в межах та за межами с. Ковалиха) та в адміністративних межах Смілянської територіальної громади (в межах та за межами м. Сміла) та адміністративних межах Тернівської сільської громади (в межах та за межами с. Холоднянське, с. Миколаївка) Черкаського району Черкаської області. 3) матеріали з Державного фонду документації із землеустрою; 4) планово-картографічні матеріали, MAP GIS; 5) за необхідності й інші документи, що містять вихідні дані. Згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» передбачено , що «Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. 49 При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).» Замовником за аналогією робіт та подібними умовами із даним видом послуг передбачалася дана умова тендерної документації. Так як у зв’язку з обмеженими строками у наданні послуг, надання послуг у зимовий період, місцем розташування об’єктів, розміром об’єктів які потенціїним учасникам на даний час не відомі та інші умови, Замовник встановлює вищезазначену вимогу, з метою коректного прорахунку Учасниками своєї цінової пропозиції. Таким чином, у пп. 1.6 Розділу ІІІ тендерної документації, відсутні вимоги, що б стали причиною дискримінації, обмеження конкуренції, оскільки на даний час до замовника уже звернулася значна кількість учасників які отримали Акти огляду об’єктів, та отримання зазначених документів не стало для них перешкодою для участі у закупівлі. Та дані вимоги встановлюються замовником не з мотивів створення антиконкункурентного середовища підчас проведення закупівлі, а через бажання уникнути ризику саме недобросовісності з боку учасників, в частині не добросовісного користуватися своїми правами, зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника затягнення процесу проведення процедури закупівлі, що вподальшому може призвести до спотворення результатів закупівлі та відмов від підписання договору чи невиконання умов договору. Також, варто додати, що у відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником дотримано вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі ст.5 Закону не порушено принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Водночас, якщо учасник виявив вимоги, що на його думку є дискримінаційними чи такими, що порушують його права, відповідно до ст.18 Закону він може подати скаргу до органу оскарження. Кваліфікація дискримінаційних умов тендерної документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, а тому не є дискримінаційними. На жаль, Учасник не довів необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частин. Дякуємо за звернення!!!
Дата відповіді: 01.02.2022 21:21