-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з інженерного проектування
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 500.00 UAH
Період уточнення:
18.01.2022 10:27 - 24.01.2022 10:28
Відповідь надана
уточнення
Номер:
71b90656fb6a4c19a02ad4bf7e769832
Дата опублікування:
21.01.2022 10:53
Опис:
Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "надати кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури інженера–проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки)), з досвідом роботи не менше 5 років, який розповсюджується на об’єкти усіх класів наслідків (відповідальності)."??
Чим аргументовано клас наслідків СС3?? Чому саме 5 років? інженер зі стажем 2 роки не зможе зробити проектну документацію??
Вимагаємо не дискримінувати учасників, та видалити дану неправомірну вимогу, або надати чітке пояснення з підтверджуючими документами!
Відповідь:
«Шановний учасник, розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
сучасні системи пожежогасіння та пожежної сигналізації є складним з технічної точки зору устаткуванням, тому для створення якісного проєкта пожежної сигналізації проектант обов’язково повинен бути висококваліфікованим, мати достатній досвід роботи з проектування таких систем.
24 грудня 2020 року рішенням Атестаційної архітектурно – будівельної комісії ВУГіП змінені критерії допуску виконавців для одержання сертифікатів відповідної категорії.
Так, як об’єктом проектування являється адміністративна будівля підприємства з великою кількістю людей, які постійно перебувають на місцях та великою кількістю відвідувачів, то при проектуванні об’єкту заявляється максимальний клас наслідків (відповідальності) СС3, який при проектуванні буде перевірений та уточнений.
Згідно з рішенням Атестаційної архітектурно – будівельної комісії ВУГіП особи, які мають стаж у проектуванні не менше 7 років та при цьому останні 5 років працюють по основному місцю роботи без перерв та які приймають участь у розробленні проектів відповідного класу наслідків (СС3) можуть бути допущеними до професійної атестації на одержання сертифіката – проектувальника.
На підставі вищенаведеного, та у зв’язку з необхідністю затвердження проектної документації ГІПом в частині дотримання вимог пожежної безпеки, Замовником проектування був визначений досвід проектувальника 5 (п’ять) років.».
Дата відповіді:
24.01.2022 09:58
Відповідь надана
уточнення
Номер:
45adce39911148d780e6897d74b35720
Дата опублікування:
21.01.2022 10:50
Опис:
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи повинен учасник в складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки?
Відповідь:
«Шановний Учасник, кошторисні розрахунки будуть надаватися Переможцем закупівлі при підписанні договору.».
Дата відповіді:
21.01.2022 15:35
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
3303702d9b794e459924d0e57315a2db
Дата опублікування:
21.01.2022 10:49
Опис:
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнен. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь:
«Шановний учасник, оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене протоколом №14 від 18.01.2022р. (далі оголошення) не містить жодної дискримінаційної вимоги. З приводу огляду об’єкта повідомляємо наступне:
1) у оголошенні Замовником зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі (Додаток №1), також до оголошення Замовником додано копії плану та експлікацій приміщень (Додаток №5), у разі якщо Учасникам не достатньо наданої інформації щодо об’єкту, вони запрошуються на огляд об’єкта з метою уникнення хибних обсягів робіт, до подачі пропозиції, визначення фактичного обсягу робіт за адресою:
м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2.
Після огляду об’єкта, у разі виникнення питань в Учасників, Замовник має змогу вносити зміни до оголошення тільки протягом періоду уточнень.
Також у Додатку №1 до оголошення зазначено: «Учасник (Виконавець) має можливість провести огляд об’єкту у будь-який час з представниками замовника, попередньо узгодив дату та час перебування на об’єкті для визначення фактичних обсягів робіт та прийняття відповідних рішень.».
У зв’язку з вищезазначеним, огляд об’єкта не обмежено тільки періодом уточнень.».
2) що до Вашого ствердження: «Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!», відповідно до оголошення Замовника такої вимоги не існує.".
Дата відповіді:
21.01.2022 15:34