-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Термінальне обладнання (Пристрій «3в1») для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Торги не відбулися
290 125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 450 625.00 UAH
Період уточнення:
17.01.2022 17:49 - 07.02.2022 00:00
Відповідь надана
Умови Договору
Номер:
33aca9213c474686b80610176c3e6d3d
Дата опублікування:
04.02.2022 11:28
Опис:
Шановний Замовнику. Відповідно до запропонованого проекту Договору встановлені наступні строки поставки обладнання:
«5.2.1. Поставка першої партії в кількості 200 одиниць Товару: протягом 30 (тридцяти) календарних днів, з моменту підписання цього Договору.
5.2.2. Поставка другої партії в кількості 4500 одиниць Товару: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів, з моменту підписання цього Договору
5.2.3. Поставка третьої та наступних партій: здійснюється за заявкою Покупця, підписаною уповноваженою особою Покупця, (далі – «Заявка»), у строк: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання відповідної заявки.»
Просимо дати відповідь, чи можливо при підписанні Договору (за умови перемоги в тендері) збільшити строк поставки обладнання для першої партії до 90 (дев’яносто) календарних днів, наступних до 140 (сто сорока) календарних днів.
Відповідь:
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. На поставлене запитання повідомляємо, що, враховуючи строки впровадження та важливість проекту для Замовника, на жаль, збільшити строки поставки товару не видається можливим, в тому числі при підписанні договору.
Дата відповіді:
04.02.2022 15:24
Відповідь надана
Кваліфікаційний критерії
Номер:
8fa80a38657e42eb8aff13af3d428a36
Дата опублікування:
02.02.2022 17:47
Опис:
Шановний замовнику!
Згідно п. 2.6. кваліфікаційних критеріїв для учасник повинен надати «довідку у довільній формі з інформацією, яка підтверджує відповідність програмного забезпечення для термінального обладнання запропонованого учасником вимогам стандарту PA DSS, із зазначенням найменування програмного забезпечення та з обов’язковим зазначенням моделі запропонованого POS-терміналу, по якому можна перевірити його дійсність на сайті: https://www.pcisecuritystandards.org/assessors_and_solutions/payment_applications?agree=true у розділі "ACCEPTABLE FOR NEW DEPLOYMENTS" та копію дійсного сертифіката відповідності PA DSS, який видано кваліфікованим аудитором зі списку, який наведено на сайті: https://www.pcisecuritystandards.org/assessors_and_solutions/payment_application_assessors та його переклад на українську мову.»
Просимо вказати:
1. На базі яких саме нормативно-правових документів та стандартів України замовником висувається дотримання даної вимоги.
2. Обґрунтування обов’язковості п. 2.6 в якості кваліфікаційного критерію, особливо за обставин, що стандарт PA DSS втрачає чинність в жовтні 2022 р. разом з усім сертифікованим ПЗ, та є таким, що не доступний для проведення сертифікацій з червня 2021 р., та наявність актуального стандарту PCI Secure Software Standard. (див. офіційне першоджерело On 28 October 2022, the Payment Application Data Security Standard (PA-DSS) program will officially close https://blog.pcisecuritystandards.org/how-to-successfully-transition-software-from-pa-dss-to-the-pci-secure-software-standard).
Відповідь:
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупвілі. За результатом розгляду вашого запитання, повідомляємо, що Замовником висувається дотримання даної кваліфікаційної вимоги з метою забезпечення впевненості у тому, що всі операції реалізовані у відповідності до вимог стандарту «Payment Application Data Security Standard», задля уникнення фінансових втрат фінансовою організацією, а також всіх організацій, що беруть участь у обробці платіжних карток, та які зберігають, обробляють або передають дані про власників карток та/або конфіденційні дані аутентифікації та ін.
Враховуючи обставини наявності нового стандарту PCI, до тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
07.02.2022 13:20
Відповідь надана
ПОСЛУГА "ПО ПІДПИСАННЮ ТА ПЕРЕВІРЦІ ІНТЕГРАЦІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРЕТІХ СТОРІН"
Номер:
9643634f00784551b4c646c2ee4308f9
Дата опублікування:
31.01.2022 10:41
Опис:
послуга ПІДПИСАННЯ ТА ПЕРЕВІРЦІ ІНТЕГРАЦІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРЕТІХ СТОРІН складається з двох послуг:
6.1 Постачальник повинен надати послуги за заявкою Покупця на підписання програмного забезпечення цифровим сертифікатом виробника, який використовується в термінальному обладнанні.
6.2. Постачальник повинен надати послуги за заявкою Покупця на перевірку інтеграції програмного забезпечення третіх сторін з платіжним додатком, який використовується в термінальному обладнанні у термін не пізніше 3-х календарних тижнів з моменту розміщення заявки у сервісній системі Постачальника.
п.6.1 як правило надається компаніями постачальниками термінального обладнання безкоштовно,
а п.6.2 - по суті є роботами з тестування програмного забезпечення третіх сторін і зазвичай виконується замовником самостійно.
пропонується п.6.2 видалити з ТД, або розписати більш детально - як саме очікується оформлення результатів проведенного тестування і чи передбачена фінансова відповідальність виконавця за неналежне виконання "перевірки інтеграції програмного забезпечення третіх сторін " ?
Відповідь:
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду вашого запитання повідомляємо наступне.
У разі якщо ПЗ третіх сторін інтегрується з платіжним додатком в терміналі, то воно має бути перевірене в комплексі з цим додатком для виявлення можливих розбіжностей, перевірки правильності виконання всіх операцій, всіх нюансів роботи пристрою, як з точки зору платіжних систем, так і Покупця (Замовника) та/або автора ПЗ третьої сторони, що впроваджується на терміналі. Мета - запобігання можливості використання платіжних пристроїв з неправомірними цілями (наприклад накопичувати та/або надсилати «чутливі» дані на невизначені платіжними системами сервери тощо), а також запобігання фінансових втрат Покупця (Замовника) та його клієнтів, що можуть виникнути при некоректному виконанні фінансових операцій, що ініційовані додатком третьої сторони.
Тому вважаємо, що вказані перевірки та підписання ПЗ третіх сторін цифровим сертифікатом виробника, який використовується в термінальному обладнанні, повинні бути обов’язковими.
Відповідні операції з тестування по одній послузі - це фактично повний регрес-тест, плюс додаткові операції та консультації розробників ПЗ (третьої сторони) із залученням роботи кваліфікованого персоналу на один реліз додатку третьої сторони.
За неналежне виконання своїх зобов’язань, Постачальник (Виконавець) несе відповідальність, передбачену умовами договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації та є її невід’ємною частиною.
Дата відповіді:
02.02.2022 13:49
Відповідь надана
гарантійний термін
Номер:
6de5af13e5344e9d9b141aa57fcb8628
Дата опублікування:
31.01.2022 10:33
Опис:
прошу уточнення - який гарантійний термін повинен бути для обладнання, що буде поставлено замовнику у 2022 році ?
згідно п.7.1.2, 7.2, 10.1, та п.6 - в сукупності виходить, що гарантійні зобов'язання на Товар діють до 31.12.2028 року.
але це виходить гарантійний термін більше 6 років, що є завеликим терміном для платіжних терміналів.
пропонуємо встановити гарантійний термін "3 роки з моменту початку експлуатації обладнання".
Відповідь:
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Згідно з вимогами тендерної документації, зокрема Договору, проєкт якого наведений у Додатку 6 до тендерної документації, а саме: пунктом 7.2. Договору встановлено, що «строк дії гарантійних зобов’язань Постачальника становить не менше строку дії цього Договору», враховуючи пукт 6. Специфікації (Додаток 1 до Договору), договір діє до 31.12.2028 року включно, відповідно, й гарантійні зобов'язання на товар діють до 31.12.2028 року включно. У свою чергу, строк дії договору розраховано таким, чином, щоб при замовленні чергової партії товару в 2023 р. Покупець мав можливість отримувати щомісячні послуги по обслуговуванню протягом 5 років після поставки такої партії товару. Таким чином, вважаємо недоцільним зменшувати гарантійний термін на товар, Учасник зі свого боку повинен врахувати у своїй пропозиції дану умову щодо встановленого Покупцем гарантійного терміну.
Дата відповіді:
31.01.2022 18:54