• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

код ДК 021:2015-39830000-9 (Продукція для чищення) (Миючі засоби для закладів освіти Оболонського району м. Києва)

Торги не відбулися

3 943 992.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 439.92 UAH
Період уточнення: 17.01.2022 16:07 - 23.01.2022 00:00
Відповідь надана

Одни косяки ... все надо контролировать

Номер: 93d86fc2002047fd8ab2bed2aae35362
Дата опублікування: 19.01.2022 20:20
Опис: Идиоты !!! Кто это писал ? Какой ещё Владлен ?!!!! Дыбилы!!!! Вилен он ... Вилен !!!!! Запомните , придурки !!!!
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства. Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав. Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників. Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов). У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов). Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов). Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”. Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
Дата відповіді: 24.01.2022 15:45
Відповідь надана

Петренко Ірина

Номер: 695bdd646ceb4f129d894c298ca7da7e
Дата опублікування: 19.01.2022 16:54
Опис: Петренко Ірина - Вы же проводите тендер! Ответьте что то взвалнованым участникам)
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.1 ст. 24 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх порилюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до ст.10 цього Закону.
Дата відповіді: 24.01.2022 15:52
Відповідь надана

Товарищи участники . Та шо Вы в самом деле ?!

Номер: fd05dbac2bd8472085bea29cca8b548e
Дата опублікування: 19.01.2022 15:48
Опис: Зачем писать такую чушь про нагло прописанные тендера . Та всем же понятно шо Кирюша с Валентином деребанят Оболонский бюджет. Ну поймите , пацанов , одному взносы в парнийную кассу платить , второму надо в кресле удержаться и выслужиться перед слугами народа . Ну а если Владлен в этом всем поможет, подкинет обоим бабосиков и сам неплохо заработает, то это просто бизнесс ребята . Не завидуйте !!! Идите лучше купайтесь в проруби и очищайтесь от своих грехов . Не выставляйте себя посмешищем перед заместителем головы Кмда А то он натравит на вас свою подружку с финаудита Кмда и мало Вам не покажется!!
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У частинах 2, 3, 4 статті 13 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) визначено, що при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б, зокрема, порушити права інших осіб. Не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства. Конституційний Суд України у абзаці 3 пункту 5.3 постанови від 28 квітня 2021 року у справі №3-95/2020(193/20) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/va02p710-21#n100) зазначив, що частина 3 статті 13 ЦКУ має на меті стимулювати учасників цивільних відносин до добросовісного та розумного здійснення своїх цивільних прав. Мінекономіки у Настановах щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (лист № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-etichnoji-povedinki-pid-chas-zdiysnennya-publichnih-zakupivel-1) сформульовало що є добросовісними та розумними діями учасників/потенційних учасників. Так, зокрема, Мінекономіки звернуло увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань (п.4 р.ІІ Настанов). У разі проведення замовниками консультацій з учасниками/потенційними учасниками, суб’єкти господарювання не можуть чинити тиск на замовників під час розробки технічної специфікації (п. 1 р.ІІІ Настанов). Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель (п.2 р.ІІІ Настанов). Враховуючи вищенаведене, неетичні звернення, які не місять аргументації, не відповідають добросовісному та розумному здійсненню учасниками своїх цивільних прав, а отже є зловживанням правом. Виходячи с положень частини 3 статті 13 ЦКУ такі дії є недопустимими, а отже не можуть тягнути за собою правових наслідків, передбачені статтею 24 Закону України “Про публічні закупівлі”. Закликаємо усіх учасників дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, а також добросовісно та розумно користуватися своїми правами.
Дата відповіді: 24.01.2022 15:52
Відповідь надана

Антимонопольный !!! Судить !!!

Номер: 1d65c75ec7a84ff8b5fc1667cc660d7d
Дата опублікування: 19.01.2022 14:44
Опис: Коллеги! Полностью потдерживаю коментарий ниже! Так открыто и так нагло тендера еще не прописывали, комментарий одного из лучших химиков далее (предлогаю еще до старта писать в антимонопольный) :Коллеги, очень жду возможности связаться с заказчиком . Условия тендера липовые и прописаны под определённого игрока Так как во всех лотах прописаны стандарт ISO22000 Этот стандарт касается исключительно пищевых предприятий. Это НАССР И ни один производитель химии не сможет его получить. По крайней мере честно. Мы не сможем предоставить исо 22000. Только 9001 и 140001
Відповідь: Доброо дня, надаємо роз'яснення на Ваше звернення. 1. У Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою КМУ 24 березня 2021 р. № 305 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/305-2021-%D0%BF#Text), зазначено: “13. Організація харчування у закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв здійснюється з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).” ДСТУ ISO 22000:2007 (https://haccp.center/assets/files/DSTU_ISO_22000-2007.pdf) має таку повну назву “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”. У цьому стандарті підприємства громадського харчування та виробники мийних та дезінфікувальних засобів зазначені як учасники харчового ланцюгу (див. Рисунок 1, що наведений у вступі до цього стандарту). Згідно з п. 2.9.3. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 №590, мийні та дезінфекційні засоби повинні бути ефективними для застосування у визначених специфічних умовах, але не повинні становити загрозу безпечності харчових продуктів за умови їх належного використання. Виготовлення продуктів харчування практично в будь-який час пов’язане з мікроорганізмами. Якщо при нормальних умовах вони цілком безпечні, то при порушенні технології можуть стати причиною отруєнь і важких шлунково-кишкових захворювань. Уникнути такого розвитку подій можна якщо постійно підтримувати чистоту у харчоблоці. Однак використання будь-яких засобів не принесе користь. По-перше, в їх складі можуть міститись небажані для харчового виробництва інгредієнти та хімікати. По-друге, ефективність таких рідин потребує перевірки (підтвердження). По-третє, для отримання гарного результату малоефективні засоби доведеться купувати більше і частіше, а це вже зовсім не схоже на економію. Враховуючи обов'язковість запровадження НАССР у закладах освіти засоби, що закуповуються, повинні відповідати не тільки вимогам Технічного регламенту та іншим нормативним документам, а також вимогам НАССР. Таким чином, наявність у виробника мийних та дезінфікувальних засобів сертифіката ISO 22000 є підтвердженням того, що його мийні та дезінфекційні засоби є ефективними для застосування у визначених специфічних умовах відповідної ланки харчового ланцюгу (харчоблок), та не становлять загрозу безпечності харчових продуктів. 2. Питання щодо НАССР досліджувалося АМКУ ще два роки тому. Так, у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4639-р/пк-пз від 11.03.2020 (UA-2020-02-06-000783-a) зазначено: “2. Скаржник зазначає, що у додатку 3 Документації за кожним видом продукції Замовник вимагає надання сертифікатів ІSО 22000. Однак, міжнародний сертифікат ІSО 22000 пов'язаний з безпекою харчових продуктів і застосовується до організацій в агробізнесі. Отже, вказаний міжнародний стандарт не встановлює жодних вимог власне до продукції, що є предметом цієї закупівлі, оскільки не поширюється на миючі засоби. Скаржнику невідомі виробники продукції, що є предметом цієї закупівлі, які мають сертифікати ІSО 22000. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 розділу 1 найменування предмета закупівлі: продукція для чищення. Миючі засоби для закладів освіти Шевченківського району м. Києва Код ДК 021: 2015 (СРV) 39830000-9. Додаток 3 Документації містить технічні вимоги. Відповідно до додатку 3 Документації учасники повинні надати на засоби, зокрема, сертифікати ISO 22000. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.” 3. Верховний Суд у справах щодо публічних закупівель навів такі правові позиції: “Верховний Суд вважає за необхідне також зазначити, що невідповідність продукції виробника умовам конкурсної документації не є підставою для визнання таких вимог дискримінаційними.”(п.37 постанови ВС від 05 березня 2020 року у справі №826/14444/16, https://reyestr.court.gov.ua/Review/88062662) “Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.” (п.125 постанови ВС від 28 жовтня 2020 року у справі №640/4170/19, https://reyestr.court.gov.ua/Review/92482697 ).
Дата відповіді: 24.01.2022 15:41
Відповідь надана

щодо вимог по закупівлі

Номер: 762584ead744413d975bed5296cb1ce0
Дата опублікування: 18.01.2022 11:22
Опис: Шановні. Читаєш всі ці ваші вимоги, щодо кваліфікації та товару та розумієш, що це все тільки для того , щоб потім мати підстави для дискваліфікації тих , хто непотрібний. Як це очевидно . Можна ж просто вказати найменування товару, але ж ні , треба понаписувати та вимагати побільше всіляких документів, бо у вас немалі гроші, отже треба вибрати вам потрібного учасника.
Відповідь: Доброго дня! Згідно з частиною 1 статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено право учасника звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дата відповіді: 21.01.2022 16:18