• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт терапевтичного відділення №1 на третьому поверсі КНП "КМКЛ №7" вул. Котельникова, буд. 95» Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»

Торги не відбулися

4 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 250.00 UAH
Період уточнення: 17.01.2022 12:55 - 28.01.2022 00:00
Відповідь надана

Надання роз'яснення

Номер: 03e3b7136cb44274bcbdcbc4d8a87d1e
Дата опублікування: 20.01.2022 17:08
Опис: Серед переліку робіт, наведених у Дефектному акті, міститься «Улаштування каркасу підвісних стель «Армстронг». Проте Дефектний акт не містить демонтажу існуючих підвісних стель (якщо вони існують), або не містить електромонтажних робіт та матеріалів, необхідних для монтажу світильників (600*600) у складі підвісної стелі (якщо це монтаж на відкриту стелю). Просимо надати роз’яснення з наступного: 1) Чи має бути виконаний демонтаж існуючої підвісної стелі? 2) Чи мають бути змонтовані світильники (600*600) з відповідним прокладанням проводів (дефектний акт містить зняття відсотку площі на монтаж світильників)?
Відповідь: На даний момент, в приміщеннях, що підлягають ремонту підвісної стелі не має, тому і демонтаж не потрібен. Що стосовно електромонтажних робіт і встановлення світильників - ці роботи виконує інший підрядник.
Дата відповіді: 21.01.2022 09:28
Відповідь надана

умови ТД

Номер: 24a41601f5bf46dbbd38e84005eb2efb
Дата опублікування: 19.01.2022 14:39
Опис: Умовами Тендерної документації вимагається обов'язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об'єктом поточного ремонту, що є предметом закупівлі. При чому для такого відвідування до замовника необхідно попередньо звернутись з листом, зареєструвати такий лист у замовника та надати його у складі ТП. Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно здійснити огляд в присутності Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта т до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо узгодження процедури огляду об’єкта до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Підсумовуючи вищевикладене, керуючись положеннями Закону, вимагаємо внести зміни до ТД та видалити дискримінаційну вимогу про те, що Учасникам процедури закупівлі перед подачею тендерної пропозиції необхідно звернутись з листом до замовника та отримати дозвіл на огляд об’єкта. В разі незадоволення даної вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель..
Відповідь: Згідно з п. 6.4 ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання робіт. Обстеження включає ознайомлення та огляд на об'єкті. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення робіт, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути та визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію. Також відповідно по умов ТД для підтвердження розрахунків ціни Учасник повинен розробити та надати у складі пропозиції кошторисну документацію. Обстеження об’єкта Учасником дозволить не допустити в подальшому безпідставного корегування цінової пропозиції та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога Замовника не є дискримінаційною, оскільки встановлена для усіх без винятку учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі. У робочі дні та години учасники можуть узгодити дату та час виїзду Учасника на об’єкт. Замовник не має на меті перешкоджати потенційним Учасникам в обстеженні об’єкту, оцінки обсягу робіт, здійсненні необхідних замірів тощо. Крім того, після обстеження об’єкта Учасник може прийняти рішення не приймати участь у закупівлі, в зв’язку із неможливістю надання визначених Замовником робіт та/або інших, незалежних від Замовника причин.
Дата відповіді: 20.01.2022 19:07
Відповідь надана

Розмір кошторисної заробітної плати

Номер: 891d88831b2d42e399514be4356fd1aa
Дата опублікування: 19.01.2022 13:23
Опис: Чи правомірно враховувати розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва, у розмірі 18000 грн. згідно п.19.18 рішення Київської міської ради від 09 грудня 2021 року №3704/3745 "Про бюджет міста Києва на 2022 рік"?
Відповідь: Так, правомірно. При наданні офіційного розрахунку заробітної плати за підписом директора та головного бухгалтера, при умові виконання всіх зобов'язань, згідно тендерної документації
Дата відповіді: 19.01.2022 14:36