• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 5

Електрична енергія

Прекваліфікація

від початку періоду пройшло 1 309 днів

14 339 805.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 868.93 UAH
Період уточнення: 17.01.2022 11:24 - 07.02.2022 00:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 44e818eced464ee082b6dbd8f6b2a67b
Дата опублікування: 04.02.2022 17:00
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до проекту договору Вартість 1 кВт електроенергії, запропонованої Електропостачальником Споживачу, визначається за формулою: ∑ = (А + В + С)*1,2, де А – фактична вартість виробленої електроенергії, яка закуповуватиметься Електропостачальником на організованих сегментах ринку електричної енергії, в тому числі витрати постачальника на послуги оператора ринку, встановлені Постановою НКРЕКП, з урахуванням індивідуального графіка Споживача; В – тариф Постачальника С – тариф на послугу з передачі електроенергії оператора системи передачі, встановлений регулятором на розрахунковий період ∑ - вартість 1 кВт електроенергії для Споживача Вартість 1 КвТ/год електроенергії на момент підписання Договору становить _________грн. з ПДВ. Просимо надати інформацію, чи є тотожним значення «В – тариф Постачальника», вказаний в проекті договорі, значенню «М – маржа (вартість послуг постачальника), грн. без ПДВ», яке включається до розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції учасника для розрахунку ціни тендерної пропозиції? Чи допускається від`ємне значення «М – маржа (вартість послуг постачальника), «В - тариф постачальника» при укладенні договору?
Відповідь: Шановний Учаснику! Значення «В – тариф Постачальника», вказаний в проекті договорі є тотожним значенню «М – маржа (вартість послуг постачальника), грн. без ПДВ», яке включається до розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції учасника для розрахунку його тендерної пропозиції. Від`ємне значення «М – маржа (вартість послуг постачальника) та «В - тариф постачальника» при укладенні договору не допускається.
Дата відповіді: 09.02.2022 17:43
Відповідь надана

Розрахунок ціни

Номер: c4383efc7fb049a68dfd316e0b4e66b5
Дата опублікування: 04.02.2022 16:59
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до тендерної документації загальна сума тендерної пропозиції (загальна вартість тендерної пропозиції) щодо розрахунку ціни розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином: Р = ∑ Niплан * (Цпрогн.рдн. +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де, Р – загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача 2 600 000 кВт*год. Цпрогн.рдн.– ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 4,204359985 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за листопад 2021 року – 3,30965 грн за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників); Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі, що дійсний в періоді постачання планового обсягу закупівлі, за 1 кВт.год без ПДВ; М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником, грн. без ПДВ; Примітка. Маржа не може бути величиною від’ємною. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі буде від’ємна в тому числі за результатами аукціону. Учасник надає гарантійний лист про те, що маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %). Просимо надати інформацію, яким чином буде розраховуватися Замовником "М – маржа (вартість послуг постачальника), грн. без ПДВ, визначена учасником для участі в процедурі закупівлі при розрахунку загальної суми тендерної пропозиції та після проведення електронного аукціону? Для уникнення можливої дискваліфікації тендерних пропозицій учасників, просимо навести приклад цього розрахунку з використанням арифметичних значень, які наведені в даній тендерній документації. Просимо внести цю інформацію до тендерної документації для можливості вірного розрахунку учасниками ціни тендерних пропозицій. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог тендерної документації керуючись абзацом першим частини 3 статті 22 Закону замовник з метою запобігання необґрунтованому заниженню (демпінгу) при здійснені закупівлі встановлює вимогу до порядку розрахунку ціни (вартості тендерної пропозиції), за яку Учасник згоден виконати замовлення. Загальна сума тендерної пропозиції (загальна вартість тендерної пропозиції) розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином: Р = ∑ Niплан * (Цпрогн.рдн. +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де, Р – загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача 2 600 000 кВт*год. Цпрогн.рдн.– ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 4,204359985 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за листопад 2021 року – 3,30965 грн за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників); Тпер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі, що дійсний в періоді постачання планового обсягу закупівлі, за 1 кВт.год без ПДВ; М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником, грн. без ПДВ; Примітка. Маржа не може бути величиною від’ємною. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі буде від’ємна в тому числі за результатами аукціону. Учасник надає гарантійний лист про те, що маржа за результатами аукціону не буде величиною від’ємною 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %). Маржа (вартість послуг) учасника розраховується замовником виходячи, з загальної суми його тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції) шляхом оберненого розрахунку згідно з наведеною вище формулою. Загальна вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розраховується ним з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів. Вважаємо, що наведеної в тендерній документації інформації цілком достатньо для формування учасником загальної суми його тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції). А отже, відсутня необхідність для внесення до тендерної документації змін у цій частині. Замовник жодним чином не уповноважений надавати рекомендації учаснику щодо визначення ним вартості його тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 09.02.2022 17:41
Відповідь надана

Невідповідність інформації

Номер: a187dcdb08ea4144bbae646f0b947be9
Дата опублікування: 04.02.2022 16:56
Опис: Шановний замовнику! В тендерній документації вказаний кінцевий строк подання тендерних пропозицій - До 00:00 13.01.2022 року, що не відповідає оголошенню в системі Прозорро. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасників до 17.02.2022 року 00:00. У зв`язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши її у новій редакції. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! В тендерній документації при публікації допущено технічну помилку щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, автентичною інформацією щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, є інформація, розміщена в електронній формі оголошення: а саме до 17.02.2022 року 00:00 годин.
Дата відповіді: 09.02.2022 17:37
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a4447efb6c404a22ac908ce65a661c59
Дата опублікування: 04.02.2022 16:54
Опис: Шановний замовнику! Розділ 3 тендерної документації містить вимоги щодо надання учасниками оригіналу або копії сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію, та Сертифікату ISO 9001:2015, що має бути чинним на дату подання пропозиції. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). На підтвердження чинної акредитації установи, яка видала сертифікат надати відповідний документ з підтвердженням відповідної сфери акредитації з усіма додатками. Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників , обмежує конкуренцію, а отже, не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі. Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Враховуючи наведене, вимагаємо виключити вищезазначену вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо надання учасниками оригіналу або копії сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»: Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону - технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля та клімат. Відповідно до наказу від 21.12.2015  № 203 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», гармонізований відповідним з міжнародним нормативним документом. Отже, керуючись вимогами законодавства у сфері захисту довкілля, виходячи з норм пункту 33 частини 1 статті 1 Закону, а також абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 21.12.2015  № 203 та враховуючи, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, замовник вимагає від учасників надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням №1558-р/пк-пз від 13.02.2019) Щодо надання Сертифікату ISO 9001:2015: Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, відповідно до Розділу 4 та п.6.5 Розділу 6 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375, відповідно до підпунктів 36-39 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 №1469, учасник (постачальник) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості. А замовник (споживач) має права на отримання послуг з постачання електричної енергії з дотриманням відповідних показників якості. Відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015  № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» (Далі – Наказ від 21.12.2015  № 203) прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гармонізований з відповідним міжнародним нормативним документом. Отже, враховуючи вищезазначене, а також керуючись нормами абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник вимагає в учасників документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням №19422-р/пк-пз від 27.12.2019) Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.02.2022 17:36
Відповідь надана

Проект договору

Номер: fc9af1013f194e9b8fa07bc37e73ea7b
Дата опублікування: 04.02.2022 16:53
Опис: Шановний замовнику! Відповідно п.13.7 Розділу 13 проекту договору, викладеному у Додатку 1 до тендерної документації, Постачальник разом з письмовою пропозицією щодо внесення змін до договору надає документ (або документи), що підтверджує збільшення середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару в тих межах/розмірах, на які Постачальник пропонує змінити ціну товару. Документ (або документи), що підтверджує збільшення ціни товару, повинен містити дані щодо середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару на будь-яку дату після укладення Договору та середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару на більш пізню дату та до моменту письмового звернення Постачальника до Споживача щодо збільшення ціни і повинен бути наданий у формі належним чином оформленої довідки/інформації (або в іншій документальній формі), виданої торгово-промисловою палатою України, або регіональною торгово-промисловою палатою, або органами державної статистики. У випадку прийняття рішення Споживачем щодо внесення змін до цього Договору у вказаній частині до розрахунку ціни за одиницю товару приймається ціна за одиницю товару, що визначена Сторонами у момент укладення цього Договору (з урахуванням внесених раніше змін до цього Договору, та якщо такі обставини мали місце). При цьому, максимальна сума, на яку Сторонами може бути здійснено підвищення ціни за одиницю товару визначається як різниця між середньоринковою ціною (діапазоном цін тощо) за одиницю товару, що передує моменту письмового звернення Постачальника щодо зміни ціни (згідно наданого учасником підтверджуючого документу) та середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару станом на дату після укладення цього Договору (згідно наданого учасником підтверджуючого документу), або станом на момент внесення змін до цього Договору в частині ціни за одиницю товару, якщо такі зміни до цього Договору вже були раніше здійснені Сторонами. В будь-якому випадку підвищення ціни за одиницю товару здійснюється з урахуванням вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Чинне законодавство не містить терміну "середньоринкова ціна" і механізму її визначення. Однак при цьому Правилами ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку, зокрема главою 3.7, передбачено визначення та оприлюднення середньозважених цін на електричну енергію. У зв`язку з викладеним, просимо дати визначення середньоринкової ціни і механізму її визначення, або привести тендерну документацію та проект договору у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом внесення до них змін. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику! У розумінні тендерної документації цієї закупівлі середньоринкова ціна – це визначена у відповідності до вимог глави 3.7 Правил ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку та оприлюднена Оператором ринку на його офіційному веб-сайті ціна на електричну енергію, що склалася на торгах на РДН по кожному розрахунковому періоду та кожній торговій зоні, у грн/МВт/год.
Дата відповіді: 09.02.2022 17:34