• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Йогурт, сметана

Завершена

131 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 311.00 UAH
Період уточнення: 15.01.2022 14:11 - 20.01.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо надання товару

Номер: 7a73030997dd4c43b1eb89fbb9d70057
Дата опублікування: 16.01.2022 15:11
Опис: Щодо надання товару: На вимогу Замовника, учасник зобов’язується надати зразки продукції у строк не пізніше 24 години з моменту закінчення торгів. Замовник залишає за собою право вимагати проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки, в спеціальних акредитованих лабораторіях. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує учасник. На зразках продукції повинно бути прописано найменування товару, що планується до постачання. У випадку не відповідності товару технічним та іншим характеристикам товару, Замовник має право на дискваліфікацію участника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника на протязі 24 годин з моменту закінчення торгів. У зв’язку з вищевикладеним просимо Вас надати відповіді: 1 На вимогу Замовника, учасник зобов’язується надати зразки продукції у строк не пізніше 24 години з моменту закінчення торгів. Тобто в п’ятницю пройшов аукціон і замовник дзвонить і каже привезіть мені додому в суботу зразки для встановлення відповідності якості предмету закупівлі чи як??? і чи потрібно щось брати до зразків???? 2 На зразках продукції повинно бути прописано найменування товару, що планується до постачання. Просимо Вас уточнити чи грамів по 10 продукції буде достатньо для зразку і якою фарбою повинно бути прописано найменування товару 3 Замовник має право на дискваліфікацію учасника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника на протязі 24 годин з моменту закінчення торгів. Виходячи з вищевикладеного в суботу представник заводу привіз по 10 грамів сметани та йогурту на якому написано фарбою що це йогурт а це сметана і тут вдома замовник відкриває дім в якому стоїть акредитована лабораторія держпродспоживслужби і начинає проводити дослідження. Тоді замовник забув про контрольні зразки які необхідно буде опломбувати в разі встановлення неякісного товару для оскарження можливих його досліджень. Чи може замовник просто внесе зміни і напише надати учасником в складі пропозиції експертний висновок виданий акредитованою лабораторією держпродспоживслужби на відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ відповідно до яких встановлено вимоги.
Відповідь: Щодо п.30 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація) : звертаємо увагу що прописано "На вимогу Замовника" та не є істотною умовою на етапі подання пропозицій. Сертифікати якості та копіїї актів Держпродспоживслужби на відповідність продукції діючим нормам законодавства передбачено пп. 22-28 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація).
Дата відповіді: 17.01.2022 16:07
Відповідь надана

Щодо автотранспорту

Номер: bc6e89dc11e74a64bee4a01819aff9be
Дата опублікування: 16.01.2022 14:54
Опис: Щодо автотранспорту Довідка за формою, про наявність власного автотранспорту для перевезення даного виду харчових продуктів, його кількість та характеристики (вантажопідйомність, температурний режим тощо). До довідки також обов’язково надати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (з відміткою «рефрижератор») придатних для постачання відповідного виду товару, та якими планується постачання товару. Учасник повинен здійснювати поставку товарів тільки автотранспортними засобами, які були заявлені в тендерній пропозиції. Заміна автотранспортних засобів можлива лише після погодження з Замовником. 1 Просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на технічні характеристики чим відрізняється фургон ізотермічний з встановленою холодильною установкою від транспортного засобу рефрижератора. 2 Учасник повинен здійснювати поставку товарів тільки автотранспортними засобами, які були заявлені в тендерній пропозиції. Заміна автотранспортних засобів можлива лише після погодження з Замовником. Тобто в разі якщо під час транспортування предмету закупівлі сталася якась дорожньо-транспортна пригода учасник повинен подзвонити і сказати чи можна привезти іншим транспортним засобом???? Чи можна не визти
Відповідь: Щодо п.11 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація) : 1. Відмітка " рефрижератор " стосується транспортних засобів які мають таку відмітку згідно технічних характеристик виробника. Учасник надає вичерпний перелік автотранспорту, який відповідає вимогам законодавства для перевезення товару, що є предметом закупівлі. 2. Для забезпечення безперебійного постачання товару, який є предметом закупівлі, постачальник подає вичерпний перелік автотранспорту який використовується для доставки товару.
Дата відповіді: 17.01.2022 16:07
Відповідь надана

щодо 30 км

Номер: 6221395b24644a0a8f63af2c0577dbb0
Дата опублікування: 16.01.2022 14:47
Опис: Вимогами тендерної документації встановлено: З метою недопущення зривів у поставках (особливо в зимовий період через несприятливі погодні умови) постачальник повинен забезпечити наявність потужностей для зберігання товару у період між поставками в м. Кропивницький (та/або в радіусі 30 км. Від м. Кропивницький). 1 Просимо Вас в першу чергу з рішенням Антимонопольного комітету України, яке викладено за результатами розгляду, яке викладено за результатами розгляду тендерної документацією відділу освіти Кропивницької міської ради, в якому зазначено, що дана вимога є дискримінаційною до інших учасників процедури закупівлі. 2 Просимо Вас пояснити яким чином особливо в зимовий період через несприятливі погодні умови сметана та йогурт з відстані більше 30 км долетить до складу учасника, щоб він не привів до зриву поставок.
Відповідь: Щодо п.10 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація) : Дякуємо за пораду, ми з вами погоджуємось , але фраза "та/або в радіусі 30 км. від м. Кропивницький" має на увазі занепокоєність вчасною доставкою продуктів для забезпечення харчування дітей.
Дата відповіді: 17.01.2022 16:07
Відповідь надана

щодо фасування

Номер: 88bcf9e5327049a6a370058408e1f1a2
Дата опублікування: 16.01.2022 14:40
Опис: Описом предмету закупівлі встановлено: Сметана з масовою часткою жиру не менше 20%........ Фасована масою нетто 500 г у спожиткове пакування: пакети вітчизняного виробництва згідно з чинними нормативними документами, що дозволено Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров"я для контакту з харчовими продуктами. На підставі вищевикладеного просимо зазначити чи насправді у вас порційне харчування вихованців і на кожного вихованця передбачено на день по 500 грам сметани, якщо ні просимо Вас внести зміни до фасування оскільки підприємства виробники використовують різне фасування і яке ніяким чином не вливає на якість предмету закупівлі. В разі не можливості внесення змін просимо Вас надати аргументоване пояснення в необхідності саме такого фасування.
Відповідь: Відповідно до проекту договору (додаток 4 до тендерної документації) фасування узгоджується відповідно до замовлення.
Дата відповіді: 17.01.2022 16:07
Відповідь надана

Щодо акту

Номер: 0d8509fbcc7a49bc8069feba94794503
Дата опублікування: 16.01.2022 14:33
Опис: Щодо акту Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого у 2021 році (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року). 1 Відповідно до вимог документації передбачено можливість залучення перевізника. Просимо Вас внести зміни до документації в частині надання замовнику в складі пропозиції учасника Копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого у 2021 році (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року) перевізника оскільки він приймає безпосередню участь в харчовому ланцюзі під час постачання предмету закупівлі або надати аргументоване пояснення чому учасники які задіюють перевізників не повинні надавати вищезазначений акт. 2 Просимо Внести зміни щодо зазначення транспортних засобі якими планується постачання в копії акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого у 2021 році (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019 року) за для підтвердження дотримання вимог чинного законодавства на всіх стадіях харчового ланцюга.
Відповідь: Щодо п.25-27 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація) : доставку продуктів для забезпечення харчування дітей відповідно до вимог законодавства забезпечує учасник (потенційний постачальник), тому зазначені вимоги вважаємо обов'язковими
Дата відповіді: 17.01.2022 16:07
Відповідь надана

Щодо сертифікату

Номер: f1de3dc712da4a238b9d1aca267ee070
Дата опублікування: 16.01.2022 14:25
Опис: Щодо сертифікату виданий на ім’я учасника на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). З метою уникнення непорозумінь під час кваліфікації учасників процедури закупівлі, просимо Вас; 1 Відповідно до вимог документації передбачено можливість залучення перевізника. Просимо Вас внести зміни до документації в частині надання замовнику в складі пропозиції учасника Сертифікату виданого на ім’я перевізника на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: G (надання послуг транспортування) оскільки він приймає безпосередню участь в харчовому ланцюзі під час постачання предмету закупівлі або надати аргументоване пояснення чому учасники які задіюють перевізників не повинні надавати вищезазначений сертифікат. 2 Відповідно до норм чинного законодавства орган сертифікації який видав відповідний сертифікат повинен проводити щорічний наглядовий аудит за дотриманням оператором ринку програм передбачених програмою з відміткою в сертифікаті ДСТУ ISO 14001:2015, щодо проведення даного заходу. В зв’язку з чим просимо Вас внести зміни щодо надання потенційними учасниками які отримали сертифікат більше року відносно дати отримання такого документу звіту за результатами щорічного наглядового аудиту органу сертифікації та відміткою в сертифікаті про проведення наглядового аудиту.
Відповідь: Щодо п.24 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація) : учасник є потенційним постачальником, тому саме на ім'я учасника має бути видано відповідний документ , вимоги щодо якості продукції ні яким чином не стосуються перевізника.
Дата відповіді: 17.01.2022 16:08
Відповідь надана

Щодо Сертифікату

Номер: 8a8709b0f87d4676961f7f80a19fc2b0
Дата опублікування: 16.01.2022 14:24
Опис: Щодо Сертифікату виданого на ім’я учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). З метою уникнення непорозумінь під час кваліфікації учасників процедури закупівлі, просимо Вас; 1 Відповідно до вимог документації передбачено можливість залучення перевізника. Просимо Вас внести зміни до документації в частині надання замовнику в складі пропозиції учасника Сертифікату виданого на ім’я перевізника на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: G (надання послуг транспортування) оскільки він приймає безпосередню участь в харчовому ланцюзі під час постачання предмету закупівлі або надати аргументоване пояснення чому учасники які задіюють перевізників не повинні надавати вищезазначений сертифікат. 2 Відповідно до норм чинного законодавства орган сертифікації який видав відповідний сертифікат повинен проводити щорічний наглядовий аудит за дотриманням оператором ринку програм передбачених програмою НАССР, з відміткою в сертифікаті ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)., щодо проведення даного заходу. В зв’язку з чим просимо Вас внести зміни щодо надання потенційними учасниками які отримали сертифікат більше року відносно дати отримання такого документу звіту за результатами щорічного наглядового аудиту органу сертифікації та відміткою в сертифікаті про проведення наглядового аудиту.
Відповідь: Щодо п.23 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація) : учасник є потенційним постачальником, тому саме на ім'я учасника має бути видано відповідний документ , вимоги щодо якості продукції ні яким чином не стосуються перевізника.
Дата відповіді: 17.01.2022 16:08
Відповідь надана

Вимогами тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги та такі, що прописані під одного учасника:

Номер: f86e0366a2244287bc284dc5c2f830c0
Дата опублікування: 16.01.2022 14:23
Опис: Вимогами тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги та такі, що прописані під одного учасника: Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих у штаті учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водіїв – відповідно до кількості автотранспортних засобів (обов’язково), завідуючого складом або комірника (обов’язково), вантажника (обов’язково), прибиральник приміщень (обов’язково). Шановний замовнику фізична особа-підприємець здійснює свою діяльність одноосібно, що не заборонено законом та має необхідний досвід, а також виконує всі заходи необхідні для постачання предмету закупівлі. Просимо Вас роз’яснити навіщо при постачанні на рік 1350 кілограм йогурту та 750 кілограм сметани необхідні водії – відповідно до кількості автотранспортних засобів (обов’язково), завідуючого складом або комірника (обов’язково), вантажника (обов’язково), прибиральник приміщень (обов’язково). Неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України встановлено, що дана вимога є\ дискримінаційною до фізичних осіб – підприємців, Також просимо пояснити яке відношення до предмету закупівлі має прибиральниця, а також чому тендерна документація не встановлює вимоги, що потрібно 2 бухгалтера, особа яка здійснює приймання заявок, особа яка відправляє заявки, операціоніст який вибиває накладні, двірник який замітає подвір’я. Просимо Вас пояснити чому фізична особа підприємець не може одноосібно виконувати функції необхідні для постачання предмету закупівлі. На підставі вищевикладеного просимо Вас, внести зміни щодо надання гарантійного листа про можливість одноосібно здійснювати постачання предмету закупівлі.
Відповідь: Щодо п.17 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація): Дякуємо за зауваження , погоджуємось стосовно вимог до фізичних осіб – підприємців, але вимога стосується потенційних постачальників усіх форм власності.
Дата відповіді: 17.01.2022 16:08
Відповідь надана

Вимогами тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги та такі, що прописані під одного учасника

Номер: ff37f2f782664572bb5e5ad54b9183c0
Дата опублікування: 16.01.2022 14:22
Опис: Вимогами тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги та такі, що прописані під одного учасника: Надати сканкопію оригіналу договору про послуги з технічного обслуговування холодильного обладнання з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 році, щомісячні. Шановний замовнику просимо Вас надати роз’яснення яке відношення до предмету закупівлі мають договори про послуги з технічного обслуговування холодильного обладнання з відповідними актами виконаних робіт з початку 2021 році, щомісячні. Враховуючи, що постачання продукції буде здійснюватися протягом 2022 року просимо Вас внести зміни щодо надання діючого договору на 2022 рік, оскільки наявність вищезазначеного договору підтверджує, що учасником будуть вживатися заходи по проведення обслуговування предмету закупівлі, а не про те, що прописаний учасник колись проводив обслуговування. Також просимо Вас надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, якими Ви встановлюєте, що проведення холодильного обладнання повинно проводитися щомісячно а не щоквартально або раз на пів року або не раз в рік з зазначенням відповідно нормативного акту. Також просимо Вас зазначити чи Замовник також в своєму закладі проводить щомісячне обслуговування холодильного обладнання, яке використовується в закладі.
Відповідь: Відповідь: Ви помилилися , такої вимоги тендерна документація не містить, або просимо уточнити де саме Ви знайшли вказану вимогу ( №додатку, пункту підпункту).
Дата відповіді: 17.01.2022 16:08
Відповідь надана

Вимогами тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги та такі, що прописані під одного учасника:

Номер: 585db63bfc24437daa7569aad9098a96
Дата опублікування: 16.01.2022 14:21
Опис: Вимогами тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги та такі, що прописані під одного учасника: Сканована копія оригіналу договору про дератизацію складських приміщень з відповідними актами виконаних робіт (за останній (перед поданням пропозиції рік (помісячно)). Шановний замовнику просимо Вас надати роз’яснення яке відношення до предмету закупівлі мають договори про дератизацію складських приміщень з відповідними актами виконаних робіт (за останній (перед поданням пропозиції рік (помісячно)) тобто мова йде про дератизацію в 2021 році та не має жодного відношення до 2022 року. Враховуючи, що постачання продукції буде здійснюватися протягом 2022 року просимо Вас внести зміни щодо надання діючого договору на 2022 рік, оскільки наявність вищезазначеного договору підтверджує, що учасником будуть вживатися заходи для проведення дератизації складських приміщень, а не про те, що прописаний учасник колись проводив дератизацію.
Відповідь: Щодо п.12 додатку 1 до оголошення ( тендерна документація): вважаємо зазначену вимогу обґрунтованою та такою що говорить про відповідальне відношення потенційного постачальника до вимог законодавства.
Дата відповіді: 17.01.2022 16:08