• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту копіювально-розмножувальної техніки за ДК 021:2015:50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).

Завершена

50 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 252.50 UAH
Період уточнення: 14.01.2022 14:32 - 20.01.2022 10:00
Без відповіді

Щодо системи Service Desk

Номер: 99644f0ab49045228514ae1e3ab25160
Дата опублікування: 20.01.2022 09:47
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 6 таблиці "Вимоги замовника до виконавця послуг" Додатку 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Учасник повинен мати функціонуючу систему Service Desk та надати замовнику доступ до неї для здійснення замовлень. Враховуючи, що чинними нормативно-правовими актами не встановлено визначення та вимоги до програмного забезпечення або інших інформаційно-комунікаційних систем для можливості застосування для їх визначення терміну "Service Desk", просимо надати детальне роз'яснення, які саме функції інформаційно-комунікаційної системи Учасника вважатимуться достатніми для здійснення замовлень послуг із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту копіювально-розмножувальної техніки. Окремо звертаємо Вашу увагу, що п. 3.2 Договору про надання послуг, зазначеному в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачено, що "термін надання послуги складає ___ календарних днів з моменту отримання письмових або електронних заявок від Замовника". Таким чином, Замовник погоджується з тим, що заявки на послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту копіювально-розмножувальної техніки можуть надаватися в паперовому вигляді, тобто без застосування інформаційно-комунікаційної системи взаємодії Замовника і Виконавця (без застосування системи Service Desk). Крім того наголошуємо, що предметом даної закупівлі за ДК 021:2015:50310000-1 є технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, а не програмне забезпечення, тому вимоги щодо надання Замовнику доступу до конкретно визначеної інформаційно-комунікаційної системи (системи Service Desk ) з вказанням назви вировбника або торгівельної марки будуть такими, що порушують чинне законодавство України. З повагою та надією на плідну співпрацю.