• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія, код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Завершена

3 920 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 604.00 UAH
Період уточнення: 14.01.2022 13:53 - 21.01.2022 00:00
Відповідь надана

щодо сертифікату

Номер: 7b736c2585674fd4869a14ca2d846a48
Дата опублікування: 19.01.2022 13:29
Опис: Шановний Замовнику. Вами у Додатку 4 до тендерної документаціїї наявна вимога "Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи управління якістю стосовно торгівлі електричною енергією, яка здійснюється учасником процедури закупівлі". Повідомляємо, що даний сертифікат з 01 січня 2022 року втрачає чинність згідно наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 26.12.2019 №502. Тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо надання Учасником оригіналу або копії сертифікату відповідності вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги».
Відповідь: Доброго дня. З даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.01.2022 09:31
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 08ea7a608e024e6c8019d945e3cfef7f
Дата опублікування: 17.01.2022 20:58
Опис: Шановний Замовник! Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер.
Відповідь: Доброго дня. З даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.01.2022 09:31
Відповідь надана

Проект Договору

Номер: 2f80a81c9a4b4dd7bd326805fe72f07d
Дата опублікування: 17.01.2022 20:37
Опис: Шановний Замовник! Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Згідно з 5.7. Проекту Договору: « … Зміна ціни за одиницю товару може бути здійснена не частіше 1 (одного) разу протягом розрахункового періоду, встановленого у п. 5.13. Договору, та не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення цього Договору.» Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», а саме п.2 ч.5 ст.41 визначено, що один із випадків зміни ціни є збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на календарний місяць та підписання договору про закупівлю не раніше, ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення цього Договору. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ . Зауважимо, що предметом закупівлі є ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну не частіше ніж один раз на календарний місяць та підписання договору про закупівлю не раніше, ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення цього Договору. Одночасно також зауважимо, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти та строку внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни товару не частіше ніж один раз на календарний місяць та підписання договору про закупівлю не раніше, ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення цього Договору є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Відповідь: Доброго дня. З даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.01.2022 09:31