• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з цiлодобового спостереження пожежної сигналізації з виведенням на пульт центрального спостереження та технічного обслуговування систем протипожежного захисту)

Завершена

638 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 190.00 UAH
Період уточнення: 13.01.2022 16:18 - 19.01.2022 00:00
Відповідь надана

Сертифікати

Номер: e28ffc7fb05b40aabf594729c2f58c72
Дата опублікування: 17.01.2022 10:23
Опис: Вимоги:1.Документальне підтвердження впровадження та функціонування на підприємстві Учасника системи менеджменту інформаційної безпеки (діючий сертифікат ISO/IEC 27001:2013) стосовно діяльності охоронних служб. 2.Документальне підтвердження впровадження та функціонування на підприємстві Учасника системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (діючий сертифікат ISO 45001:2018) стосовно діяльності охоронних служб. 3.Виконавець повинен надати документальне підтвердження впровадження і функціювання на підприємстві/організації системи управління якістю (чинного сертифікат ISO 9001:2015) стосовно діяльності охоронних служб. Дана вимога є дискримінаційною, адже відповідно до предмета проводиться закупівля на Послуги з цiлодобового спостереження пожежної сигналізації з виведенням на пульт центрального спостереження та технічного обслуговування систем протипожежного захисту, що ніяк не стосується охоронних служб. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, надаємо відповідь на питання. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо. Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124). Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Дата відповіді: 18.01.2022 11:23