-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Торги не відбулися
2 755 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 776.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 776.00 UAH
Період уточнення:
12.01.2022 16:26 - 25.01.2022 00:00
Відповідь надана
Номер:
ea4e860a1b984396b631f5ce9b127560
Дата опублікування:
16.01.2022 15:49
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи входить до очікуваної вартості закупівлі оплата послуг з розподілу електричної енергії?
Відповідь:
Добрий день! Замовник планує включати вартість послуг з розподілу електричної енергії до вартості електричної енергії.
Дата відповіді:
17.01.2022 10:06
Відповідь надана
Щодо сертифікатів
Номер:
8cb1c5c0104e4b8b9689a074fe90bea1
Дата опублікування:
13.01.2022 11:45
Опис:
Шановний Замовнику. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що у складі ТП Учасник повинен надати: - копія чинного сертифікату SIC.COVID-FREE:2020 зі звітом по аудиту
- сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування"
- сертифікат ISO 45001:2018 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання»
Звертаємо Вашу увагу на безпідставність вказаних вимог. Отримання вищевизначених сертифікатів ISO не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Є закони та нормативно-правові акти України, які чітко обумовлюють, що потрібно для постачання електричної енергії. Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість включення Замовником до своєї тендерної документації іншої інформації, але наявність такої інформації повинно бути передбачено законодавством. Таким чином вимоги щодо наявності даних сертифікатів не передбачені законодавством та є дискримінаційними, оскільки суттєво зменшують коло можливих учасників аукціону, а наявність таких чи подібних сертифікатів в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електричної енергії. Крім того, додатково повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги.
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику, хочемо повідомити, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг). Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Частина 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі є обов’язковими і необхідними для виконання будь-яким учасником. При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до їх стандартів. Усі вимоги таких стандартів — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Таким чином, вимоги щодо надання учасниками документів відповідно до тендерної документації повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а також чинного законодавства, та, з точки зору їх доступності, можуть бути отримані будь-яким учасником.
Дата відповіді:
17.01.2022 10:07
Відповідь надана
Щодо розподілу
Номер:
044ed778d8b44e0fa53884ad1f9bd469
Дата опублікування:
13.01.2022 11:40
Опис:
Чи входить вартість послуг з розподілу електричної енергії до очікуваної вартості предмету закупівлі?
Відповідь:
Добрий день! Замовник планує включати вартість послуг з розподілу електричної енергії до вартості електричної енергії.
Дата відповіді:
17.01.2022 10:06