• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Крупа пшенична ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа перлова ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа ячнева ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа гречана ДК 021:2015: 15613000-8; Крупа вівсяна(геркулес) ДК 021:2015: 15613100-9; Крупа кукурудзяна ДК 021:2015: 15613311-1; Рис ДК 021:2015: 15614000-5; Пшоно ДК 021:2015: 15613000-8; Борошно пшеничне цільнозернове ДК 021:2015: 15612110-5; Борошно кукурудзяне ДК 021:2015: 15612210-6; Борошно пшеничне в\г ДК 021:2015: 15612100-2; Сочевиця – ДК 021:2015: 15613000-8; Булгур ДК 021:2015: 15613000-8; Кус-кус ДК 021:2015: 15613000-8

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Допускається подача Учасником окремих документів, що мають відношення в т.ч. до інших суб’єктів або технічних характеристик товару іншою загальновживаною міжнародною мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Торги не відбулися

300 617.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 006.17 UAH
Період уточнення: 11.01.2022 18:38 - 22.01.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо вимог документації

Номер: aaa7bb41896040198eff2e0e96e53bab
Дата опублікування: 13.01.2022 16:40
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник закупівлі! Щодо вимог документації надати наступні документи: файл під назвою «Додаток 3» п.п. 6.12-6.16 вимагається «Оригінал або копію наказу про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів (дійсний на момент подачі тендерної пропозиції); Оригінали або копії документів, які підтверджують, що учасник забезпечив належну підготовку осіб, відповідальних за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів; Довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи передбачені статтею 21 Закону України № 771/97-ВР від 23.12.1997 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». На підтвердження учасник має надати документи про проведення учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками; Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються учасником, як оператором ринку харчових продуктів, по встановленню інших операторів ринку, що постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед". На підтвердження учасник має надати витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює учасник, як оператор ринку харчових продуктів, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених Законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини. На підтвердження учасник має надати документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих заходів;» Аудит постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів заснованих на принципах НАССР (під час Аудиту здійснюється перевірка: документації; ведення записів; процесів, що впливають на безпечність харчових продуктів; системи внутрішнього контролю оператора ринку; коригувальних дій, вжитих оператором ринку внаслідок аналізу виявлених невідповідностей; кваліфікації персоналу); ці перевірки Держпродспоживслужба проводить з використанням двох уніфікованих форм актів. Один використовується для перевірок дотримання харчового законодавства (форма Акту затверджена Наказом Міністерства аграрної політики України та продовольства України № 447 від 08.08.2019 р.), інший виключно для перевірки системи НАССР (форма Акту затверджена Наказом Міністерства аграрної політики України та продовольства України № 446 від 08.08.2019 р.). Дані акти містять переліки питань, які перевіряються. Відповідно ведення документації НАССР на підприємствах в тому числі і зазначених документів, які вами вимагаються ,- наказів , журналів, довідок та ін. належить до компетенції уповноважених на те органів, зокрема Держпродспоживслужби. Так періодично і проводяться перевірки, наглядові аудити уповноваженими на те органами на відповідність вимогам щодо дотримання законодавства щодо безпечності харчових продуктів. Тому вимога про надання документів, перерахованих пп. 6.12-6.16 тендерною документацією є неправомірною, цією вимогою Замовник фактично бере на себе функцію контролюючого органу, що протирічить вимогам діючого законодавства України. Згідно п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Встановлені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 17.01.2022 10:39
Відповідь надана

Виключення дискримінаційних вимог

Номер: 7f7c5da4ffb64486b3a4935602ba91b4
Дата опублікування: 13.01.2022 16:35
Опис: Доброго дня, вами, як Замовником встановлено вимогу у тендерній документації про надання сертифікатів: ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 2000:2019 , які Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції. Даною вимогою, Замовник вказує на конкретний ланцюг, який складається з виробництва, переробки, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізації товарів, чим звужує коло учасників лише до виробника, оскільки зазначений ланцюг змозі виконати виключно виробник товару. Встановлення у тендерній документації таких вимог порушує принципи здійснення закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тому враховуючи вище викладене, вимагаю виключити зазначені дискримінаційні вимоги, які призводить до штучного звуження кола учасників. Згідно п.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому враховуючи все вище викладене Замовник порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відсутні законодавчі підстави включення вимоги щодо сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 2000:2019 в умови ТД, тому вимагаю виключити зазначену дискримінаційну вимогу, яка призводить до штучного звуження кола учасників.
Відповідь: Встановлені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Окрім цього, Замовником серед іншого було враховано, в тому числі, й рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з цим рішенням прийнято наступне: "Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині". Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 30.11.2018 року № 454 "Про прийняття та відновлення дії національних стандартів" прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Таким чином, міжнародний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який був прийнятий у якості Національного стандарту України є частиною національного законодавства. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників зазначених сертифікатів є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Замовник звертає увагу потенційного Учасника, що товар постачається закладу освіту, і Замовник має бути впевненим, що Переможець закупівлі здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 17.01.2022 10:39
Відповідь надана

Щодо вимог документації

Номер: 11d1ab5605dc4088b1db3460cc984da7
Дата опублікування: 13.01.2022 11:16
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник закупівлі! Щодо вимог документації надати наступні документи: 1) файл під назвою «Додаток 3» п. 6.7 вимагається «Діючий сертифікат на систему управління якістю, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий акредитованим органом сертифікації;» файл під назвою «Додаток 3» п. 6.10 вимагається «Діючий сертифікат на систему правління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 2000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий акредитованим органом сертифікації;» На території України відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі. Вказані положення кореспондуються із положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якими документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 2000:2019, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Встановлена Вами вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та як наслідок порушує принцип конкурентності. Вимагаючи надання вказаних в документації сертифікатів, наявність яких не є обов`язковими згідно чинного законодавства України, на наше переконання, Ви встановили надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. ЧАСТИНА 7 СТАТТІ 21 ЗАКОНУ 771 (Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів) НАГОЛОШУЄ НА ТОМУ, ЩО: «7. СЕРТИФІКАЦІЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПРОЦЕДУР, ЗАСНОВАНИХ НА ПРИНЦИПАХ СИСТЕМИ АНАЛІЗУ НЕБЕЗПЕЧНИХ ФАКТОРІВ ТА КОНТРОЛЮ У КРИТИЧНИХ ТОЧКАХ, НЕ Є ОБОВ`ЯЗКОВОЮ». Акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником. Принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників, рівне ставлення, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Тому враховуючи все вище викладене відсутні законодавчі підстави включення вимог щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 2000:2019 в умови тендерної документації, тому вимагаємо виключити зазначені дискримінаційні вимоги, які призводить до штучного звуження кола учасників.
Відповідь: Встановлені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Окрім цього, Замовником серед іншого було враховано, в тому числі, й рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з цим рішенням прийнято наступне: "Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині". Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 30.11.2018 року № 454 "Про прийняття та відновлення дії національних стандартів" прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Таким чином, міжнародний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який був прийнятий у якості Національного стандарту України є частиною національного законодавства. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників зазначених сертифікатів є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети, що полягала у забезпеченні балансу розумної відповідності використовуваних засобів і переслідуваної мети. Замовник звертає увагу потенційного Учасника, що товар постачається закладу освіту, і Замовник має бути впевненим, що Переможець закупівлі здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову тендерної документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 17.01.2022 10:39
Відповідь надана

Щодо вимог документації надати наступні документи

Номер: ba6c3097fd1446e5b0e8f3d65e3735f7
Дата опублікування: 13.01.2022 10:49
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник закупівлі! Щодо вимог документації надати наступні документи: 1 ) файл під назвою «Додаток 1» п. 1.2.1 вимагається «Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для поставки товару згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при поставці товару, що є предметом закупівлі» « Інформація, зазначена у довідці, підтверджується копіями документів, завіреними учасником процедури закупівлі: Трудова книжка або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво (за наявності) або цивільно – правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю.» Згідно до листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 за № 162/06/187/07 , та п.3 ст. 64 Господарського кодексу України наприклад фізична особа підприємець може здійснювати підприємницьку діяльність самостійно, без використання найманої праці. Відповідно просимо надати відповідь - яким чином підтвердити потенційному учаснику (фізичній особі підприємцю) відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, якщо потенційний учасник працює з іншими приватними підприємствами та підприємцями на договірних умовах, у тому числі укладено договір про надання транспортних послуг, за якими Перевізник залучає своїх працівників (водіїв автотранспортних засобів)? При цьому Перевізник не зобов’язаний надавати трудову книжку або накази про призначення на посаду,та/або накази про сумісництво на працівників/водіїв ,які будуть задіяні при надані послуг. 2) файл під назвою «Додаток 3» п. 4.2 вимагається « Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення охолоджених (заморожених) продуктів харчування. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни.» файл під назвою «Додаток 3» абз. 11,стор.10 вимагається « Транспортування – в транспортних засобах з ізотермічним кузовом, згідно з правилами перевезень швидкопсувних вантажів…» Беручи до уваги товар, що є предметом закупівлі, просимо привести тендерну документацію у відповідність, в частині вимог до транспорту (транспортні засоби повинні бути чисті, сухі, не заражені шкідниками хлібних запасів, без сторонніх запахів. Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення товарної продукції, що є предметом закупівлі). 3) файл під назвою «Додаток 3» п. 6.6 вимагається « Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю щодо додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (стосовно приміщення(ь), що зазначені згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не більше місячної давнини відносно початку процедури закупівлі. Акт має бути без виявлених порушень;» файл під назвою «Додаток 3» п. 6.10 вимагається « Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (стосовно приміщення(ь), що зазначені згідно пп. 1.1. п. 1 ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації), виданий учаснику не більше місячної давнини відносно початку процедури закупівлі. Акт має бути без виявлених порушень;» З метою запобігання непорозуміння, дискримінації учасників та порушення Закону, просимо Вас внести зміни щодо терміну давності даних документів ( не більше місячної давнини відносно початку процедури закупівлі) , встановлюючи такі обмеження в термінах складання актів перевірки, замовник значно обмежує конкуренцію серед учасників.
Відповідь: Відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для поставки товару згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при поставці товару, що є предметом закупівлі. До вищезазначеної довідки учасник надає або трудову книжку або накази про призначення на посаду,та/або накази про сумісництво (за наявності) або цивільно – правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю. Щодо встановленої вимоги у додатку №3 до тендерної документації з метою пітвердження відповідності транспортного засобу - найбличним часом в тендерну документацію зокрема в додаток №3 до тендерної документації будуть внесено зміни.
Дата відповіді: 17.01.2022 10:38
Відповідь надана

Щодо вимог документації

Номер: 1fab11cc38194226bc72af96d29b3fdc
Дата опублікування: 13.01.2022 09:48
Опис: Доброго дня! Шановний Замовник закупівлі! Щодо вимог документації надати наступні документи: 1) файл під назвою «Додаток 1» ( ост абзац п.1.1.) вимагається « Учасник в складі пропозиції надає графіки, маршрути постачання товарів, з урахуванням термінів їх придатності та наявності умов для їх зберігання, транспортування швидкопсувних, охолоджених або заморожених товарів …» 2) файл під назвою «Додаток 1» ( ост абзац п.1.1.) вимагається « Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення охолоджених (заморожених) продуктів харчування…» Беручи до уваги товар, що є предметом закупівлі, просимо привести тендерну документацію у відповідність, в частині вимог до транспорту (транспортні засоби повинні бути чисті, сухі, не заражені шкідниками хлібних запасів, без сторонніх запахів)
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого питання/звернення найближчим часом в тендерну документацію зокрема в додаток №1 до тендерної документації будуть внесено зміни.
Дата відповіді: 17.01.2022 10:37