-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, моніторингу сигналів тривоги пожежної сигналізації у Мирноградській ЗОШ №1, у Мирноградському ОЗЗСО, у Мирноградському ЗДО №2 «Попелюшка», у Мирноградському ЗДО №3 «Сонечко», у Мирноградському ЗДО №4 «Іскринка»
Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, моніторингу сигналів тривоги пожежної сигналізації у Мирноградській ЗОШ №1(84150 грн на 11 місяців), у Мирноградському ОЗЗСО (52800 грн на 11 місяців), у Мирноградському ЗДО №2 «Попелюшка» (28380 грн на 11 місяців), у Мирноградському ЗДО №3 «Сонечко» (46860 грн на 11 місяців), у Мирноградському ЗДО №4 «Іскринка» (37950 грн на 11 місяців)
Торги не відбулися
250 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.70 UAH
Період уточнення:
11.01.2022 10:40 - 17.01.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
c07f6d9d2b954ce99fde1750c8c50689
Дата опублікування:
13.01.2022 12:58
Опис:
Вимога:працівники повинні бути зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку (У разі проживання/реєстрації працівників поза межами м. Мирноград Донецької області, надати обґрунтування, яким чином Учасник надаватиме послуги стосовно предмету даної закупівлі на території Замовника та забезпечить швидке прибуття працівників Учасника до об’єкту). Предметом даної закупівлі є Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, моніторингу сигналів тривоги пожежної сигналізації .Відповідно до Наказу МВС "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" усунення несправності протипожежної автоматики проводиться протягом 12 годин з моменту спрацювання в містах обласного підпорядкування та 24 годин в інших населених пунктах”.Таким чином працівники не зобов'язані проживати або бути зареєстрованими в м. Мирноград Донецької області. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Шановний замовнику! На ваше питання відповідаємо, що тендерною документацією зазначено, що «У разі проживання/реєстрації працівників поза межами м. Мирноград Донецької області, надати обґрунтування, яким чином Учасник надаватиме послуги стосовно предмету даної закупівлі на території Замовника та забезпечить швидке прибуття працівників Учасника до об’єкту». Таким чином, вважається, що у разі відсутності представників Учасника на території, де знаходяться об’єкти Замовника, Учасник надає письмове обґрунтування (лист, довідка, тощо), яким чином будуть надаватися послуги, відповідно до діючого законодавства.
Дата відповіді:
14.01.2022 10:23
Відповідь надана
Огляд в період уточнень
Номер:
427d979e51b44da7be2d2d4f3f4d6ab9
Дата опублікування:
13.01.2022 12:55
Опис:
Вимога:Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій (на період уточнення інформації) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами, визначення детального обсягу надання послуг, у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами і печатками сторін та подальшим оприлюдненням довідки у системі закупівель Prozorro (Додаток 7).
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Відповідь:
Шановний учаснику! Детально вивчивши ваше питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Довідки про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже учасники мають можливість провести попереднє обстеження об’єкта без перешкод до кінцевої дати подачі пропозицій, оцінити стан об’єкту та, за потреби, отримати необхідні для аналізу технічного стану відомості, що тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ми гарантуємо добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата відповіді:
13.01.2022 16:33