• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Активна електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія)

Торги не відбулися

11 869 974.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59 349.87 UAH
Період уточнення: 10.01.2022 16:30 - 31.01.2022 00:00
Відповідь надана

Наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: a7a2f88a63994e399e9efeb0bae3c6ef
Дата опублікування: 22.01.2022 12:25
Опис: Доброго дня, повідомляємо Вас про наявність у тендерній документації дискримінаційних вимог, що порушує п.3, п.4, Ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;» Повідомляємо, наступні вимоги тендерної документації є дискримаційними: ДОДАТОК № 1 сторінка № 2-3 ««4.Учасник у складні тендерної пропозиції повинен надати документи на підтвердження можливості участі на внутрішньо добовому ринку електроенергії та ринку електроенергії на добу на перед, із ціллю отримання необхідних обсягів предмету закупівлі відповідно до обсягів Замовника» «10.Надати підтвердження, що дані стосовно учасника закупівлі розміщені в реєстрі РДН/ВДР зі статусом “Активний”, на офіційному сайті Оператора ринку https://www.oree.com.ua/index.php/main/register.» Обґрунтування: Постачальники електроенергії мають змогу купувати електроенергію не тільки на РДН, але і на різних біржах та у трейдерів, це в свою чергу обмежує коло учасників та є дискримінаційною вимогою, тому вимагаємо змінити даний пункт на довідку в довільній формі про наявність в учасника всіх необхідних для забезпечення безперебійного електропостачання об’єктів замовника, договорів із іншими учасниками ринку електричної енергії.» ДОДАТОК № 1 сторінка № 6 4. Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі тощо учасника, що знаходиться у м. Закарпатської області (або територіально суміжній області) (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника) та через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. 4.1. Надається копія(ї) документу(ів), що підтверджують право власності (або користування) на нерухоме майно, де розташований зазначений підрозділ Учасника, або розташоване робоче місце посадової особи учасника, а ще посадова інструкція, наказ на призначення посадової особи учасника та Положення про власний структурний підрозділ учасника, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу, який за визначеними у цьому положенні функціями забезпечує дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. Обгрунтування: Повідомляємо замовника, що згідно абзацу третього ст..8.3.17 постанови НКРЕКП № 312 від 14.03.20218 року, «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» встановлено: «Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.» Тому, вимагаємо добавити формулювання до пункту 4. 4.2. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку, про що Учасники надають довідку в довільній формі про обслуговування менше 50000 споживачів та про наявність окремого структурного підрозділу (чи посадової особи) на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ сторінка № 5 «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Інформацію подати у вигляді Довідки (у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою Учасника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване, вказати наявність сервісного центру (довідка повинна стосуватись предмета закупівлі).» Обґрунтування: Повідомляємо Замовника, що згідно з зазначеною інформацією вище, створення сервісних центрів не обов’язкове для Учасників які обслуговують менше 50 000 тис. споживачів. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ сторінка № 11 «Під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження чого він повинен надати гарантійний лист та для підтвердження цього, учасник надає документи екологічного аудиту, що стосуються його діяльності, та є чинним на момент проведення закупівлі.» Обґрунтування: Відповідно до ст.. 11 ЗУ «Про екологічний аудит»: Екологічний аудит проводиться в процесі приватизації об’єктів державної власності, іншої зміни форми власності, зміни конкретних власників об’єктів, а також для потреб екологічного страхування, в разі передачі об’єктів державної та комунальної власності в довгострокову оренду, в концесію (щодо об’єктів підвищеної екологічної небезпеки), створення на основі таких об’єктів спільних підприємств, створення, функціонування і сертифікації систем екологічного управління, а також здійснення господарської та іншої діяльності. Відповідно до ст.. 12 ЗУ «Про екологічний аудит»: Екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Відповідно до чинного законодавства України екологічний аудит проводиться на добровільній підставі та не є обов’язковим у діяльності Учасника. Тому, дана вимога є дискримінаційною, адже обмежує коло потенційних учасників та зменшує штучно конкуренцію тому вимагаємо її забрати з тендерної документації. Для покращення надання послуг із сторони Учасників ринку електроенергії рекомендуємо добавити до тендерної документації сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у пунктах 1-6 частини першої статті 5 Закону, зокрема таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Дата відповіді: 26.01.2022 09:52
Відповідь надана

Очікувана вартість закупівлі

Номер: e665c187576a4bfaa9d7262ea22dc179
Дата опублікування: 21.01.2022 23:22
Опис: Шановний замовник, просимо Вас переглянути очікувану вартість закупівлі у відповідності до встановлених нових тарифів на 2022 рік, та витрат на небалансовану електричну енергію. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори. До вартості не включено послуги з розподілу електричної енергії.
Дата відповіді: 25.01.2022 16:06
Відповідь надана

Чи входить розподіл

Номер: 2c810b04c2a94738970eb3ed5e1726ed
Дата опублікування: 11.01.2022 11:52
Опис: Шановний замовнику, чи входить до очікуваної вартості закупівлі розподіл?
Відповідь: Доброго дня! До очікуваної вартості закупівлі розподіл електричної енергії не входить.
Дата відповіді: 12.01.2022 10:31