• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт з оформлення прав власності на існуючі та нові землі дорожніх господарств, а саме розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Службі автомобільних доріг у Луганській області для передачі в постійне користування земельних ділянок під існуючою автомобільною дорогою загального користування державного значення Р-66 Контрольно -пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ –Луганськ км 155+300-км 178+800 в межах Сєвєродонецького району Луганської області, відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013. ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Виконання робіт з оформлення прав власності на існуючі та нові землі дорожніх господарств, а саме розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Службі автомобільних доріг у Луганській області для передачі в постійне користування земельних ділянок під існуючою автомобільною дорогою загального користування державного значення Р-66 Контрольно -пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ –Луганськ км 155+300-км 178+800 в межах Сєвєродонецького району Луганської області, відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013. ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Торги не відбулися

587 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 937.50 UAH
Період уточнення: 10.01.2022 15:34 - 08.02.2022 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційної вимоги - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Номер: 987d302bddc24ec8823433a91f50ba12
Дата опублікування: 15.01.2022 18:30
Опис: На стр. 28-29 тендерної документації ( Додаток№2) містяться вимоги до МТБ. Серед яких є вимога надання - лист(и) від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі. Просимо Замовника надати відповіді : Чи потрібно від власника програмного забезпечення, яке використовує учасник на підставі виданої йому ліцензії, лист щодо незаперечення використання програмного забезпечення? Якщо так, то про який діючий договір треба зазначати, якщо Учасник купив ліцензію, яка є безстроковою, договір купівлі-продажу ліцензії припинив свою дію після виконання сторонами своїх зобовязань. Крім того просимо надати відповідь : чи обовязково учасник повинен включати в довідку інформацію про нерухоме майно? Якщо так, то чи треба довідка від власника приміщення щодо незаперечення використання його приміщення? Чи ця вимога стосується виключно машин, механізмів та обладнання?
Відповідь: У зазначених Замовником вимогах у Тендерній документації передбачено умову надавання Учасником Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. (довідка з вихідною реєстрацією (після дати оголошення закупівлі), яка подається Учасником на власному фірмовому бланку (у разі його наявності) та за підписом уповноваженої особи за формою нижче). Відповідно до пояснень (позначено *) під таблицею «якщо Учасник є власником, зазначається "власний" (зокрема - щодо технічного обладнання та програмного забезпечення – достатнім є довідка власника про балансову приналежність та ліцензійна угода (або посилання на її номер)).), в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України);» На підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник повинен надати витяги з оборотною - сальдової відомості підприємства або договір(и) оренди); завірені копії свідоцтва про повірку робочих засобів вимірювальної техніки, копії свідоцтва реєстрації ТЗ. Довідка про використання підприємством ліцензійного програмного забезпечення для обробки GPS-даних з найменуванням програмного продукту, інформація про власника/розробника версія продукту, номер ліцензії. Для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених машин, механізмів та обладнання, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: - договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами)/свідоцтв на право власності, свідоцтв про держреєстрацію, тощо; - лист(и) від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі; Резюмуючи вище наведене Замовник зазначає що: - докази наявності у нього ліцензії, що буде діяти на весь час закупівлі. Доказом може бути- ліцензійний договір, ліцензія (як документ в паперовому або електронному вигляді із відповідним посиланням та можливостю її перевірки), балансова довідка від власника, а також пояснення учасника щодо її безтроковості (якщо таке передбачено ліцензійною угодою); - наявність листа щодо незаперечення використання програмного забезпечення від власника програмного забезпечення не є обов’язковим; - включення в довідку інформації про нерухоме майно та її підтвердження відповідними документами не є обов’язковим; - вимога про надавання листа(ів) від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі стосується виключно машин, механізмів та обладнання що зазначені у довідці.
Дата відповіді: 17.01.2022 14:46
Відповідь надана

Вимога щодо надання розрахунку з використанням певного програмного комплексу містить ознаки дискримінації, оскільки цю вимогу зможуть виконати тільки особи які володіють зазначеним програмним комплексом.

Номер: c5a6eb473dbd4ac69299f28d94015884
Дата опублікування: 14.01.2022 15:26
Опис: В тендерній документації зазначено наступне: Розрахунок остаточної ціни тендерної пропозиції Учасника – переможця закупівлі має бути наданий у електронному виді з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. В переліку Мінрегіонбуду містяться програмні комплекси виключно з визначення вартості будівництва Послуги які зазначені в тендерній документації відносяться до послуг з землеустрою. Наказом Мінрегіонбуду, Мінфіну, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 05.04.2016 № 83/411/625 визнати таким, що втратив чинність, наказ Держкомзему, Мінфіну, Міністерства економіки України від 15.06.2001 року № 97/298/124 «Про затвердження Розмірів оплати земельно-кадастрових робіт та послуг». Згідно ст. 632 ЦК ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору. Лист Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру №24- 28-0.131-12074/2-16 від 20.07.2016. Такої ж самої позиції дотримується Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, про що зазначено в листі від 20.07.2016 №24-28-0.131-12074/2-16. Пропонуємо виключити вимогу щодо надання розрахунку за допомогою рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу.
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 17.01.2022 14:45
Відповідь надана

Вимога щодо надання розрахунку з використанням певного програмного комплексу містить ознаки дискримінації, оскільки цю вимогу зможуть виконати тільки особи які володіють зазначеним програмним комплексом.

Номер: 8f6bf1044ac542979e2a4ee084565d2b
Дата опублікування: 14.01.2022 13:11
Опис: В тендерній документації зазначено наступне: Розрахунок остаточної ціни тендерної пропозиції Учасника – переможця закупівлі має бути наданий у електронному виді з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Зазначена вимога містить ознаки дискримінації, оскільки цю вимогу зможуть виконати тільки особи які володіють зазначеним програмним комплексом. просимо виключити з документації вищезазначену вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, по перше слід розмежувати поняття володіння та поняття використання. Володільцем такого програмного забезпечення є правовласник, а користувачем можуть будь які особи та суб’єкти господарювання на договірних засадах (в тому числі ліцензіати). Порядок, обсяги та правила користування власним програмним забезпеченням встановлює правовласник з урахуванням вимог діючого законодавства України. Замовник встановив головну умову, що унеможливлює будь які ознаки дискримінації, а саме : застосування будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу. Умови Замовника не містить застережень і обмежень щодо використання програмного комплексу в тому числі і третіми особами для розрахунку договірної ціни Переможця закупівлі. Перелік рекомендованих Мінрегіоном ( Міністерство розвитку громад та територій 01601 м. Київ вул. Велика Житомирська,9 ) програмних комплексів та інформацію про правовласників є у вільному доступі на сайті www.minregion.gov.ua. (адреса електронної пошти: minregion@minregion.gov.ua) Отримати інформацію про умови використання ви можете за посиланнями про правовласника. У разі перемоги у закупівлі з метою складення договірної ціни будь ласка отримайте права користувача будь якого рекомендованого програмного забезпечення або скористайтеся послугами користувачів – третіх осіб на договірних засадах. Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 14.01.2022 14:33
Відповідь надана

Вимога щодо надання розрахунку з використанням певного програмного комплексу містить ознаки дискримінації, оскільки цю вимогу зможуть виконати тільки особи які володіють зазначеним програмним комплексом.

Номер: 805ee26841cf4ee8bec298bc99622b53
Дата опублікування: 14.01.2022 12:12
Опис: В тендерній документації зазначено наступне: Розрахунок остаточної ціни тендерної пропозиції Учасника – переможця закупівлі має бути наданий у електронному виді з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Зазначена вимога містить ознаки дискримінації, оскільки цю вимогу зможуть виконати тільки особи які володіють зазначеним програмним комплексом. просимо виключити з документації вищезазначену вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, по перше слід розмежувати поняття володіння та поняття використання. Володільцем такого програмного забезпечення є правовласник, а користувачем можуть будь які особи та суб’єкти господарювання на договірних засадах (в тому числі ліцензіати). Порядок, обсяги та правила користування власним програмним забезпеченням встановлює правовласник з урахуванням вимог діючого законодавства України. Замовник встановив головну умову, що унеможливлює будь які ознаки дискримінації, а саме : застосування будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу. Умови Замовника не містить застережень і обмежень щодо використання програмного комплексу в тому числі і третіми особами для розрахунку договірної ціни Переможця закупівлі. Перелік рекомендованих Мінрегіоном ( Міністерство розвитку громад та територій 01601 м. Київ вул. Велика Житомирська,9 ) програмних комплексів та інформацію про правовласників є у вільному доступі на сайті www.minregion.gov.ua. (адреса електронної пошти: minregion@minregion.gov.ua) Отримати інформацію про умови використання ви можете за посиланнями про правовласника. У разі перемоги у закупівлі з метою складення договірної ціни будь ласка отримайте права користувача будь якого рекомендованого програмного забезпечення або скористайтеся послугами користувачів – третіх осіб на договірних засадах. Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 14.01.2022 14:33
Відповідь надана

Використання квадрокоптера неможливе в забороненій зоні

Номер: 0309bfeb826640698287f4f70482d62d
Дата опублікування: 14.01.2022 12:02
Опис: В тендерній документації наведені вимоги до Учасника, зокрема: вимагається наявність квадрокоптера На веб-ресурсі ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА СЛУЖБА УКРАЇНИ https://avia.gov.ua/bezpilotni-povitryani-sudna-2/zoni-zaboron-ta-obmezhen-vikoristannya-povitryanogo-prostoru/ зазначені Зони заборон та обмежень використання повітряного простору Згідно яких в місці знаходженні дороги Р-66 заборонено використання безпілотних літальних апаратів цивільного призначення Просимо виключити вимоги щодо використання квадрокоптера з тендерної документації.
Відповідь: У зазначених Замовником вимогах у Тендерній документації використання квадрокоптеру є «не обов’язковим », тобто його відсутність у Вашому переліку необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт не позбавляє Вас від участі в закупівлі.
Дата відповіді: 14.01.2022 14:32
Відповідь надана

Щодо підтвердження досвіду

Номер: 739a369c65234b43b4fbbb7670931816
Дата опублікування: 13.01.2022 10:55
Опис: Шановний замовнику, відповідно до вимог додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під поняттям «аналогічний договір»слід розуміти договір(и) про надання послуг (виконання робіт) із розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно укладені із державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.). Просимо пояснити чи потрібно надавати аналогічний договір про надання послуг (виконання робіт) на кожен вид документації із землеустрою, який міститься у визначенні "аналогічний договір" чи достатньо одного договору про надання послуг (виконання робіт) на один з вищезазначених видів документації із землеустрою?
Відповідь: У своїй Тендерній документації Замовник передбачив лише ДВА види договорів, а саме договір(и) про надання послуг (виконання робіт) із розроблення (виготовлення): - проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), укладені із державними установами/ органами місцевого самоврядування/ підприємствами державної або комунальної форми власності/ підприємствами, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50%.) та окрему дію з внесення за результатами виконаних робіт (за будь яким з двох договорів окремо або за одним договором) відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідно до вище наведеного достатнім буде надати договір на один зазначений вид із обов’язковим доказом дії із внесення за результатами виконаних робіт (за будь яким з двох договорів окремо або за одним договором) відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Дата відповіді: 13.01.2022 16:21
Відповідь надана

Вимоги замовника щодо відгуку

Номер: e229c62eed54463398c66e553026857b
Дата опублікування: 13.01.2022 10:15
Опис: Шановний Замовнику, згідно вимог п.1.1.1 додатку № 2 до тендерної документації учасник серед іншого повинен надати: "позитивний(і) лист(и)-відгук(и) про якість та своєчасність виконання аналогічних послуг по договору(ам) що зазначений Замовником у довідці, датою видачі - не пізніше оголошення дати закупівлі". Дата оголошення закупівлі - 10.01.2022 року. Враховуючи те, що всі дати після 10.01.2022 року - це дати ПІЗНІШЕ оголошення дати закупівлі, просимо надати відповідь чи правильно ми розуміємо, що дата видачі відгуку повинна бути до 10.01.2022 року включно?
Відповідь: Зазначене Вами слід вважати технічною помилкою, що сталася при підготовці Тендерної документації. Будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 13.01.2022 16:20