• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування систем пожежної сигналізації, керування евакуюванням, централізованого пожежного спостерігання в приміщеннях Чортківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 за адресою: вул. Шевченка, 25, м. Чортків, Тернопільська обл.

Завершена

455 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 550.00 UAH
Період уточнення: 06.01.2022 08:56 - 13.01.2022 00:00
Відповідь надана

Централізоване пожежне спостерігання

Номер: 2e2a1f9f26af44e78a9423d151dcf329
Дата опублікування: 12.01.2022 15:54
Опис: Шановний Замовнику, протягом якого строку планується надання послуг централізованого пожежного спостерігання? Які вимоги до даних послуг? Чому такі послуги не відображені у технічному завданні?
Відповідь: Замовник не закупляє послугу централізованого пожежного спостерігання, а влаштування системи централізованого пожежного спостерігання, що передбачає систему цифрового GSM-автододзвону. Модуль автододзвону забезпечує приймання сповіщень від ППКП в протоколі Contact ID і передачу сповіщень по каналу передачу даних операторів мобільного зв'язку стандарту GSM 900/1800 на ЦПТС.
Дата відповіді: 13.01.2022 10:45
Відповідь надана

Залучення субпідрядника

Номер: a81d8b7fdda14849bf3fe66650107d8c
Дата опублікування: 12.01.2022 08:50
Опис: Доброго дня шановний Замовнику! У відповідності до п.7 розділу III у закупівлі даної закупівлі до надання послуг не передбачається залучення субпідрядника, чим порушується Закону України "Про публічні закупівлі", а саме згідно пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг. Просимо внести зміни у тендерну документацію. У випадку залишення звернення без розгляду будемо вимушені звернутися до АМКУ. Ось приклад позитивних розглядів 1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-20-006296-b. 2) UA-2021-01-13-000454-b
Відповідь: Відповідні зміни буде внесено.
Дата відповіді: 12.01.2022 15:28
Відповідь надана

неправомырна вимога

Номер: 05f766a83be648e192fce121efef610e
Дата опублікування: 11.01.2022 12:35
Опис: Доброго дня. В ТД зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, порядком відшкодування Замовнику витрат електричної енергії ( у разі використання електричних мереж закладу освіти), ознайомитись робочим проєктом, графіком і особливостями роботи навчального закладу та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Також кожен учасник зможе об'єктивно оцінити порядок надання послуги оскільки паралельно у даному закладі освіти будуть проводитись роботи з капітального ремонту з впровадженням заходів по енергозбереженню будівель. Хочемо зазначити, що Замовник ( управління освіти, молоді та спорту) не підписує акт огляду і жодного контакту з потенційними учасниками не відбувається. Дана вимога не являється дискримінаційною та не порушує права учасників.
Дата відповіді: 13.01.2022 10:01
Відповідь надана

завірення документів

Номер: 7e4ce077e155490cbce4f3d9f0257475
Дата опублікування: 10.01.2022 20:42
Опис: Шановний замовнику, чи буде підставою для відхилення завірення документів "копія вірна", а не згідно з оригіналом? І чи буде враховуватися при оцінці тендерних пропозицій відповідний наказ Мінекономіки про затвердження переліку формальних помилок? Оскільки у тендерній документації перелік формальних помилок не відповідає повному переліку формальних помилок відповідно до зазначеного наказу.
Відповідь: Перелік формальних помилок буде відкориговано відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 12.01.2022 15:32
Відповідь надана

Документи, що підтверджують технічний стан

Номер: e7efd3a8c0304e378316e242289e17c2
Дата опублікування: 10.01.2022 18:05
Опис: Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що у тендерній документації вимагається надати "1.2 Копії документів, що підтверджують технічний стан вимірювальної техніки (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), інструментів за результатами технічного обстеження (повірка, калібрування)». Тому повідомляємо що: під засобом вимірювання розуміється технічний засіб (або їх комплекс), призначений для вимірювання, має нормовані метрологічні характеристики, які відтворюють і (або) зберігають одиниці фізичної величини, розмір якої приймають незмінним (в межах встановленої похибки) протягом відомого інтервалу часу. Вимірювальний прилад – засіб вимірів, призначений для отримання значень вимірювальної фізичної величини у встановленому діапазоні. Вимірювальний прилад, як правило, містить пристрій для перетворення вимірювальної величини в сигнал вимірювальної інформації і його індикації у формі, найбільш доступній для сприйняття. Наприклад, в якості пристрою для індикації використовуються шкала і стрілка і т.п. Порядок проведення повірки засобів вимірювання законодавчо регульовано Постановою КМУ від 4 червня 2015 року №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають метрологічній повірці." Оскільки прилад ІМІТАТОР ТЕПЛА ТА ДИМУ не дає змогу виміряти ніяку величину, не має пристроїв для перетворення вимірювальної величини в сигнал вимірювальної інформації, він не є вимірювальним приладом, а тому не підлягає метрологічній повірці, тому документ про повірку не може бути наданий. Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці Постанова Кабінету Міністрів України; Перелік від 04.06.2015 № 374 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/374-2015-%D0%BF#Text Просимо внести зміни в тендерну документацію щодо вимоги надання документів, що підтверджують технічний стан імітатору тепла та диму.
Відповідь: На рахунок імітатора тепла та диму учасники зобов'язані надати копію документа, що підтверджує технічний стан. Зокрема учасник може надати у своїй пропозиції паспорт приладу та довідку в довільні формі про стан.
Дата відповіді: 13.01.2022 10:33
Відповідь надана

Види послуг, що закуповуються

Номер: 08733437ddab477fb0df97ed511097c3
Дата опублікування: 10.01.2022 17:53
Опис: Шановний Замовнику, детально вивчивши вимоги тендерної документації та її додатків, не зрозуміло які послуги Ви плануєте закупити. Так, код предмету закупівлі ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі ВСТАНОВЛЕННЯ протипожежного устаткування. Тобто закуповується монтаж системи пожежної сигналізації, в технічному завдання зазаначено "Термін встановлення системи пожежної сигналізації – протягом 60 робочих днів з моменту підписання договору." АЛЕ, назва предмету закупівлі містить послуги централізованого пожежного спостерігання в приміщеннях, а також вимагається наступне: "Учасник, юридична чи/або фактична адреса якого є поза межами Тернопільської області, повинен окремим листом обґрунтувати, як саме буде забезпечуватися цілодобове, гарантійне обслуговування встановленої системи протипожежного захисту при хибних (інших) спрацюваннях". Чи правильно зрозуміло, що Замовник закуповує ТРИ різні послуги: монтаж пожежної сигналізації, технічне обслуговування встановленої системи протипожежного захисту та централізоване пожежне спостерігання??? Такі послуги закуповуються окремо. Крім того, наголошуємо, що ринок по наданню послуг з пожежного спостерігання є конкурентним, а тому вказану послугу Замовник зобов’язаний закуповувати окремо з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад, за предметом «75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб». Технічне завдання та специфікація обладнання не містить вимог, обладнання та іншої інформації щодо технічного обслуговування та центарлізованого пожежного спостерігання системи пожежної сигналізації. З огляду на строки виконання договору та бюджет закупівлі, за таких умов технічне осблуговування та центральне спостерігання має бути безкоштовним? І на кого мають покладатись обов'язки щодо виконання таких послуг? Будь ласка, надайте пояснення щодо послуг, що закуповуються.
Відповідь: Оскільки гарантійний термін на встановлену систему пожежної сигналізації повинен складати протягом 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг. Тому учасник повинен обгрунтувати як буде відбуватися гарантійне обслуговування (протягом даного терміну) встановленої системи протипожежного захисту при хибних (інших) спрацюваннях. Закупівля здійснюється послуги влаштування систем пожежної сигналізації. При огляді об'єкту кожен учасник більш детально може ознайомитись з робочим проєктом документації і об'єктивно оцінити обсяги послуги.
Дата відповіді: 13.01.2022 10:17
Відповідь надана

Строки

Номер: 0b7e7da417d64585bfb210b7d15eaef9
Дата опублікування: 10.01.2022 17:37
Опис: Шановний Замовнику, просимо уточнити інформацію щодо строків надання послуг. Так, в електронних формах системи закупівель заначено:" Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022", у проекті договору "Строк надання послуги: протягом 60 робочих днів з моменту підписання договору"; у технічному завданні -"Термін встановлення системи пожежної сигналізації – протягом 60 робочих днів з моменту підписання договору." Вбачається що монтаж системи пожежної сигналізації має бути встановлене протягом 60 робочих днів з моменту підписання договору, а чому ж тоді зазначено строк надання послуг до кінця року - 31.12.2022 в електронних полях.
Відповідь: Термін встановлення пожежної сигналізації - протягом 60 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше до 31.12.2022р..(дана дата зазначена оскільки неможливо спрогнозувати момент підписання договору про надання послуг).
Дата відповіді: 12.01.2022 15:43
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо огляду об'єкту

Номер: d2b8a2ed494742e8bae114faaf037ae7
Дата опублікування: 10.01.2022 09:27
Опис: У додатку № 3 Технічне завдання тендерної пропозиції зазначена вимога «До подачі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен здійснити виїзд на об’єкт для ознайомлення з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у керівника закладу загальної середньої освіти і надати його копію у складі тендерної пропозиції». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.» Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, порядком відшкодування Замовнику витрат електричної енергії ( у разі використання електричних мереж закладу освіти), ознайомитись робочим проєктом, графіком і особливостями роботи навчального закладу та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Також кожен учасник зможе об'єктивно оцінити порядок надання послуги оскільки паралельно у даному закладі освіти будуть проводитись роботи з капітального ремонту з впровадженням заходів по енергозбереженню будівель. Хочемо зазначити, що Замовник ( управління освіти, молоді та спорту) не підписує акт огляду і жодного контакту з потенційними учасниками не відбувається. Дана вимога не являється дискримінаційною та не порушує права учасників.
Дата відповіді: 13.01.2022 10:00