-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (ДК 021:2015 «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»)
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період уточнення:
05.01.2022 08:38 - 04.02.2022 00:00
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
fd356700651d4ff383ec6502479d70d9
Дата опублікування:
10.01.2022 15:03
Опис:
Вимога:Копія сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» за кодом ДКПП:
71.11 Діяльність у сфері архітектури.
Предметом даної закупівлі є Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, Вимога про наявність у сертифіката сфери:71.11 Діяльність у сфері архітектури не відповідає предмету даної закупілі. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Щодо вимоги наявності у Учасника сертифікатів, то вона опирається на відповідні Державні стандарти України (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці) і вимагаються виключно в видах діяльності, що є предметом закупівлі.
Оскільки, предмет закупівлі вимагає виконання послуг згідно технічної документації, то Учасник повинен мати достатню кваліфікацію для роботи з документацією, рішення поточних питань, що можуть виникнути під час роботи, і консультування Замовника, щодо цього. Тобто при наданні послуг, що є предметом закупівлі, Виконавець буде займатися діяльністю за кодом ДКПП: 71.1. Таким чином наявність вищевказаних сертифікатів по даному виду діяльності цілком оправдано.
Враховуючи, що вказані сертифікати може отримати кожна організація, що виконає відповідні умови, то дана вимога не може бути визнана дискримінаційною.
Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Дата відповіді:
11.01.2022 15:04
Відповідь надана
Аналогічний досвід
Номер:
46c5f01f48074ea5826864273067d8a6
Дата опублікування:
10.01.2022 14:59
Опис:
Вимога: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатками та специфікаціями до договору). Вимога про наявність аналогічного договору з усіма укладеними додатками та специфікаціями до договору є дискримінаією, адже не вс ідоговори мають додатки. Вимагаємо видалити дану вимогу.
Відповідь:
Розглянувши вимогу по предмету закупівлі – Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (ДК 021:2015 «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-05-000108-c) повідомляємо наступне. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, зокрема не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатками та специфікаціями до договору).
Додатки, як невід’ємні частини того чи іншого документа, можуть містити важливу інформацію, яка доповнює, змінює чи спростовує викладене в основній частині документа. Та не можна наперед передбачити, що в зазначених додатках може міститься, й об’єктивно й повно оцінити сам документ без надання додатків до нього.
При наданні учасником договору, у відповідності до якого його частиною є додаток або ряд додатків, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками. Інакше такий документ вважається поданим у неповному обсязі, що слугує підставою для відхилення пропозиції.
Таким чином, якщо по тексту договору зазначається «Додаток», то він надається разом з договором.
Замовником дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Дата відповіді:
11.01.2022 14:47
Відповідь надана
Огляд
Номер:
6b65cbacfc0e491ea9dd355f7df6d753
Дата опублікування:
10.01.2022 14:57
Опис:
Вимога: Огляд.Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною.
Відповідь:
Розглянувши вимогу по предмету закупівлі – Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул. 20 років Перемоги, 13 (ДК 021:2015 «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-05-000108-c) повідомляємо наступне.Замовник є медичним лікувальним закладом, тобто об’єктом з масовим перебуванням людей, а тому слід враховувати, що у випадку пожежі не всі пацієнти зможуть самостійно залишити небезпечне місце - їх треба евакуювати, тому кожен заінтересований учасник повинен одержати повну інформацію та визначити всі об’єми при наданні послуг, а також усвідомлювати відповідальність від ненадання послуг чи затримки у наданні, чи відтермінуванні надання послуг.
Дану вимогу встановлено з метою більш детального ознайомлення заінтересованого учасника з обсягом послуг та задля формування учасником правильної тендерної (цінової) пропозиції, яка неможлива без попереднього ознайомлення з об'ємом послуг, оскільки замовник не має технічної можливості надати документації планів поверхів та будівель.
Крім того, жодного розголошення кофіденційної інформації в ході такого обстеження не відбувається. Довідка огляду об'єкта за примірною формою не містить ні вартості послуг, ні будь-яких даних про учасника та інших даних, розголошення яких може вплинути на хід торгів.
Враховуючи вищезазначене, замовник не порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний учасник може оглянути об'єкт, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом надання послуг та підписати за результатом довідку огляду об'єкта.
Замовник чекає всіх заінтересованих Учасників даної закупівлі з понеділка по п’ятницю з 08.00 – 16.30, перерва 12.00-12.30.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Дата відповіді:
11.01.2022 14:46