-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (ДК 021:2015: 15511210-8 Молоко коров’яче ультра пастеризоване , фасоване , Т/п)
відповідно тендерної документації
Торги не відбулися
440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 200.00 UAH
Період уточнення:
04.01.2022 23:40 - 10.01.2022 00:00
Відповідь надана
Роз'яснення щодо тендерної документації
Номер:
05407337c8544b48959ceddedecae6b3
Дата опублікування:
05.01.2022 16:13
Опис:
У підпункті 2.1 Додатку 4 до Тндерної документації всановлена вимога надати Сертифікат відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018,IDT)( FSSC 22000), або надати інші документи щодо підтвердження впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) на підприємстві учасника згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», дійсні на дату проведення тендеру.
Чи може Учасник надати такий сертифікат або інший документ, що підтверджує впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) на потутностях Збірігача, виданий Зберігачу, у разі якщо між учасником та зберігачем укладений договір Зберігання у відповідності до п. 1.6 Додатку 4 Тенднрної документації?
Відповідь:
Дякуємо за запитання , Шановний Учасник !
В підпункті 2.1. Додатку 4 до Тендерної документації вказано , що для підтвердження кваліфікації Учасники мають надати :
-Інформаційна довідка у довільній формі про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, всіх осіб, що входять до групи НАССР, відповідно до наказу про створення групи безпечності (групи НАССР)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо комірників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного.
Ніяких інших вимог підпункт 2.1. Додатку 4 до Тендерної документації не містить . Замовник не вимагає від Учасників закупівель нічого іншого , крім того , що передбачено та регламентується Законами України і тільки те , що вказано в Тендерній документацайії .
Дата відповіді:
09.01.2022 19:56
Відповідь надана
Роз'яснення щодо тендерної документації
Номер:
f1ae40e010554eb1aca629220e2bf15e
Дата опублікування:
05.01.2022 16:04
Опис:
У пункті 1.6 розділу 3 ТД встановлено, що Учасник у складі пропозиції надає документи якості (дійсні на дату проведення аукціону*), а саме: - декларації виробника або інший подібний документ від виробника товару**, відомості про якого учасник зазначив у Додатку № 2 у складі своєї пропозиції, та/або - документ, якій підтверджує якість та/або безпеку товару, що виданий компетентними органами (підприємствами) у сфері якості та безпеки товарів, де містяться відомості про виробника товару, якого учасник зазначив у Додатку № 2 у складі своєї пропозиції. * Якщо учасник має документ якості, дійсний на дату початку періоду подання пропозицій, але чинність якого закінчується раніше дати проведення аукціону, та не встигає отримати оновлений документ якості до закінчення періоду подання пропозицій, учасник повинен завантажити цей документ до системи електронних закупівель разом з письмовими поясненнями, де зазначити конкретні причини неможливості отримати до закінчення періоду подання пропозицій дійсного на дату проведення аукціону документу якості з гарантією мати такій документ під час поставки товару. **Якщо виробник товару періодично готує документи про якість товару на кожну партію, та їхня чинність (кінцевий строк для споживання) обмежена у часі, учасник надає письмову гарантію наявності таких документів із додаванням документа про якість товару на певну партію, що є останньою за часом до дати проведення аукціону. Ця примітка також охоплює випадки наявності документа про якість у вигляді зразку (без зазначення терміну дії документу).
Звертаємо увагу учасників на те, що замовник добре знає про скасування в Україні обов’язкової державної сертифікації деяких товарів, але це не виключає можливості для виробників (імпортерів тощо) цих товарів добровільно звернутися за підтвердженням якості і безпеки товарів до відповідних компетентних органів (підприємств) або провести необхідні дослідження за внутрішніми процедурами сертифікації якості і безпеки товарів і надати декларацію (або інший подібний документ) виробника. Пропозиції учасників, до складу яких замість документів якості входить лише документ про скасування в Україні обов’язкової державної сертифікації деяких товарів або взагалі немає цих документів, буде відхилено.
До даної вимоги є декілька запитань:
1) Якщо Замовник добре знає про скасування в Україні обов’язкової державної сертифікації деяких товарів, але це не виключає можливості для виробників (імпортерів тощо) цих товарів добровільно звернутися за підтвердженням якості і безпеки товарів до відповідних компетентних органів (підприємств) або провести необхідні дослідження за внутрішніми процедурами сертифікації якості і безпеки товарів. Хто повинен надавати обов'язкові державні сертифікати про якіст? чи стосується ця вимога імпортерів продукції, що є предметом закупівлі, чи закордонні виробники або ця вимога стосується учасників, які будуть поставляти продукцію вітчизняного виробництва?
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до частини 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. За таких обставин Ваше положення тендерної документації, що пропозиції учасників, до складу яких замість документів якості входить лише документ про скасування в Україні обов’язкової державної сертифікації деяких товарів або взагалі немає цих документів, буде відхилено є прямим порушенням закону і за таких підстав підлягає скасуванню.
Відповідь:
Дякуємо за запитання , Шановний Учасник !
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» інформацію про закупівлю . Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші відомості .
В Тендерної документації у пункті 1.6. Розділу ІІІ вказано , що , Учасник у складі пропозиції надає документи якості (дійсні на дату проведення аукціону*), а саме:
- декларації виробника або інший подібний документ від виробника товару**, відомості про якого учасник зазначив у Додатку № 2 у складі своєї пропозиції, та/або
- документ, якій підтверджує якість та/або безпеку товару, що виданий компетентними органами (підприємствами) у сфері якості та безпеки товарів, де містяться відомості про виробника товару, якого учасник зазначив у Додатку
№ 2 у складі своєї пропозиції.
* Якщо учасник має документ якості, дійсний на дату початку періоду подання пропозицій, але чинність якого закінчується раніше дати проведення аукціону, та не встигає отримати оновлений документ якості до закінчення періоду подання пропозицій, учасник повинен завантажити цей документ до системи електронних закупівель разом з письмовими поясненнями, де зазначити конкретні причини неможливості отримати до закінчення періоду подання пропозицій дійсного на дату проведення аукціону документу якості з гарантією мати такій документ під час поставки товару.
**Якщо виробник товару періодично готує документи про якість товару на кожну партію, та їхня чинність (кінцевий строк для споживання) обмежена у часі, учасник надає письмову гарантію наявності таких документів із додаванням документа про якість товару на певну партію, що є останньою за часом до дати проведення аукціону. Ця примітка також охоплює випадки наявності документа про якість у вигляді зразку (без зазначення терміну дії документу).
Звертаємо увагу учасників на те, що замовник добре знає про скасування в Україні обов’язкової державної сертифікації деяких товарів, але це не виключає можливості для виробників (імпортерів тощо) цих товарів добровільно звернутися за підтвердженням якості і безпеки товарів до відповідних компетентних органів (підприємств) або провести необхідні дослідження за внутрішніми процедурами сертифікації якості і безпеки товарів і надати декларацію (або інший подібний документ) виробника. Пропозиції учасників, до складу яких замість документів якості входить лише документ про скасування в Україні обов’язкової державної сертифікації деяких товарів або взагалі немає цих документів, буде відхилено.
Згідно Стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник у своєї діяльності керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників , а саме , добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економія, ефективність та пропорційність , відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі , запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не вимагає від Учасників закупівель нічого іншого , крім того , що передбачено та регламентується Законами України і тільки те , що вказано в Тендерній документації .
Дата відповіді:
09.01.2022 19:55
Відповідь надана
Роз'яснення щодо тендерної документації
Номер:
44bd2c8d47404f439516adb6eb0e7447
Дата опублікування:
05.01.2022 15:36
Опис:
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, роз'яснення, про яку мінімальну кількість аналогічних договорів учасник повинен зазначити у Довідці у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів , відповідно до вимог цієї тендерної документації?
Відповідь:
Дякуємо за запитання , Шановний Учасник !
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» інформацію про закупівлю . Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші відомості .
Замовник надав інформацію та визначив наступні кваліфікаційні крітерії для Учасників , які зазначені в Додатку № 4 до Тендерної документації в т.ч. , в п.3. Додатка №4 до Тендерної документації вказано , що , для підтвердження кваліфікації Учасники мають надати :
-Довідка у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів , відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо повного найменування замовника, його місцезнаходження, контактних телефонів, прізвище, ім'я та по-батькові, посада контактної особи відповідного замовника.
Згідно Стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник у своєї діяльності керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників , а саме , добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економія, ефективність та пропорційність , відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі , запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не вимагає від Учасників закупівель нічого іншого , крім того , що передбачено та регламентується Законами України і тільки те , що вказано в Тендерній документацайії .
Дата відповіді:
09.01.2022 19:53
Відповідь надана
Роз'яснення щодо тендерної документації
Номер:
7cf584bf494a4084bd71b8fc7f323c57
Дата опублікування:
05.01.2022 15:25
Опис:
Шановний Замовнику! Надайте, будь ласка, роз'яснення, кому повинні бути належати документи, передбачені п. 1.6 додатку 4 до тендерної документації, а саме, Оригінал або копію(ї) договору(ів) куплі-продажу (якщо холодильне обладнання власне) та/або договір(и) оренди на холодильне обладнання (якщо холодильне обладнання належить іншим особам), безпосередньо учаснику чи зберігачу (суб'єкту господарювання, з яким у учасника укладено договір зберігання)?
Відповідь:
Дякуємо за запитання , Шановний Учасник !
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» інформацію про закупілю . Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші відомості .
Замовник надав інформацію та визначив наступні кваліфікаційні крітерії для Учасників , які зазначені в Додатку № 4 до Тендерної документації в т.ч. , в п.1.6. Додатка №4 до Тендерної документації вказано , що , для підтвердження кваліфікації Учасники мають надати :
- Інформаційна довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про :
- потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для зберігання, відвантаження та передпродажної підготовки предмету закупівлі, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази (достатнього для виконання договору про закупівлю - ваги товарні платформні, ручні візки, гідравлічні візки, оргтехніка (комп’ютер, принтер, сканер) та спеціалізованого обладнання для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору (наявність холодильного обладнання), яке необхідне для роздільного зберігання товару. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- Оригінал або копію(ї) документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень чи оригінал або копію(ї) договору з суб’єктом господарювання на зберігання в складських приміщеннях Зберігача (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень.
- Оригінал або копію(ї) договору(ів) куплі-продажу (якщо холодильне обладнання власне) та/або договір(и) оренди на холодильне обладнання (якщо холодильне обладнання належить іншим особам).
- Оригінал або копію експлуатаційного дозволу (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданий Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційного дозволу Учасника (оператора ринку), що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення про реєстрацію потужностей Учасника.
Згідно Стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник у своєї діяльності керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників , а саме , добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економія, ефективність та пропорційність , відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі , запобігання корупційним діям і зловживанням. У Замовника не має повноважень встановлювати права власності на документи які надають Учасникі . Замовник не вимагає від Учасників закупівель нічого іншого , крім того , що передбачено та регламентується Законами України і тільки те , що вказано в Тендерній документацайії .
Дата відповіді:
09.01.2022 19:51
Відповідь надана
Роз'яснення щодо тендерної документації
Номер:
4d2e00ee6cdd42c58ea9f8cec54f8a83
Дата опублікування:
05.01.2022 14:08
Опис:
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, роз'яснення щодо вимог, викладених у підпункті 2.1 Додатку № 4 тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до обігу предмету закупівлі. Чи допускається відповідно до умов цієї документації залучення комплектувальників товарів, які здійснюють комплектацію замовлення клієнта товарно-матеріальними цінностями, зазначеними в заявці, замість комірників? Чим обумовлено, що кількість залучених комірників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, з огляду на те, що ця категорія працівників не задіюється безпосередньо при перевезенні предмету закупівлі? Чи може бути кількість працівників, які комплектують товари, бути меншою за кількість одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі?
Відповідь:
Дякуємо за запитання , Шановний Учасник !
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» інформацію про закупівлю . Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші відомості .
Замовник надав інформацію та визначив кваліфікаційні крітерії для Учасників , які зазначені в Додатку № 4 до Тендерної документації в т.ч. , в п .2.1. вказано , що для підтвердження наявністі в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації Учасник має надати :
- Інформаційна довідка у довільній формі про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, всіх осіб, що входять до групи НАССР, відповідно до наказу про створення групи безпечності (групи НАССР)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо комірників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного.
Замовник не має повноважень обирати засади на підприємствах Учасників , вирішувати які саме працівники підприємств Учасників повинні виконувати чи то інші обов’язки , та диктувати суб’єктам підприємництва яких саме працівників вони мають обрати для виконання обов’язків на своїх підприємствах , а також ставити задачі цим працівникам .
Згідно Стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник у своєї діяльності керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників , а саме , добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економія, ефективність та пропорційність , відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі , запобігання корупційним діям і зловживанням . Замовник не вимагає від Учасників закупівель нічого іншого , крім того , що передбачено та регламентується Законами України і тільки те , що вказано в Тендерній документацайії .
Дата відповіді:
09.01.2022 19:50
Відповідь надана
Роз'яснення щодо тендерної документації
Номер:
50fa6a7f12074fa39792ea34ec9dac15
Дата опублікування:
05.01.2022 12:45
Опис:
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка роз'яснення щодо вимог, викладених у пункті 1.6 додатку 4 до тендерної документації: інформаційна довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) про потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі. З цієї вимоги вбачається, що учасник має здійснювати виробництво/обіг предмету закупівлі тільки у складських приміщеннях. Чи допускається умовами цієї тендерної документації, що учасником для обігу предмету закупівлі можуть залучатися потужності, які не є складськими приміщеннями, а, наприклад, магазином продовольчих товарів?
Відповідь:
Дякуємо за запитання , Шановний Учасник !
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» інформацію про закупілю . Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші відомості .
Замовник надав інформацію та визначив наступні кваліфікаційні крітерії для Учасників , які зазначені в Додатку № 4 до Тендерної документації в т.ч. , в п.1.6. Додатка №4 до Тендерної документації вказано , що , для підтвердження кваліфікації Учасники мають надати :
- Інформаційна довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про :
- потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для зберігання, відвантаження та передпродажної підготовки предмету закупівлі, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази (достатнього для виконання договору про закупівлю - ваги товарні платформні, ручні візки, гідравлічні візки, оргтехніка (комп’ютер, принтер, сканер) та спеціалізованого обладнання для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору (наявність холодильного обладнання), яке необхідне для роздільного зберігання товару. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- Оригінал або копію(ї) документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень чи оригінал або копію(ї) договору з суб’єктом господарювання на зберігання в складських приміщеннях Зберігача (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі із зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень.
- Оригінал або копію(ї) договору(ів) куплі-продажу (якщо холодильне обладнання власне) та/або договір(и) оренди на холодильне обладнання (якщо холодильне обладнання належить іншим особам).
- Оригінал або копію експлуатаційного дозволу (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданий Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційного дозволу Учасника (оператора ринку), що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення про реєстрацію потужностей Учасника.
Згідно Стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник у своєї діяльності керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників , а саме , добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економія, ефективність та пропорційність , відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі , запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не являється законодавчим органом та не являється органом , який надає рішення о реєстрації потужностей та експлутаціоних дозволів . Замовник не вимагає від Учасників закупівель нічого іншого , крім того , що передбачено та регламентується Законами України і тільки те , що вказано в Тендерній документацайії .
Дата відповіді:
09.01.2022 19:48
Відповідь надана
Роз'яснення щодо тендерної документації
Номер:
bafb03dc4cd643c292eaa7d9ba1813b9
Дата опублікування:
05.01.2022 12:15
Опис:
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, роз'яснення щодо технічних вимог до предмета закупівлі, зокрема, яким саме ГОСТ, ДСТУ повинен відповідати товар - молоко ультрапастерізоване жирності від 2,5% до 2,8%, упаковка тетра пак? Чи допускає Замовник, що товар, який є предметом закупівлі, може бути виготовлений відповідно до технічних умов (ТУ)?
Відповідь:
Дякуємо за запитання , Шановний Учасник !
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі» інформацію про закупівлю . Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів містить наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші відомості .
Замовник надав інформацію про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 до Тендерної документації , де вказано , що , Молоко має бути натуральне , високоякісне , ультра пастеризоване , жирність від 2,5% до 2,8 % . Упаковка Тетра Пак . Фасування до 2 кг. Наявність клапану . Без ГМО. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова. Товар має відповідати діючим на Україні стандартам ГОСТ , ДСТУ ( вказати відповідність стандарту) . Технічні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, повинні відповідати Санітарним правилам для підприємств продовольчої торгівлі, технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів . Відповідність вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУ, СОУ), системі НАССР, іншим нормативним документам щодо показників якості та безпеки харчових продуктів, упаковки, маркування, транспортування, зберігання.
Сфера використання: для виготовлення страв дитячого харчування.
Згідно Стаття 5 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник у своєї діяльності керується принципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників , а саме , добросовісна конкуренція серед учасників , максимальна економія, ефективність та пропорційність , відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель , недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі , запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник не вимагає від Учасників закупівель нічого іншого , крім того , що передбачено та регламентується Законами України і тільки те , що вказано в Тендерній документацайії .
Дата відповіді:
09.01.2022 19:46