• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, буд. 15-А

Торги відмінено

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період уточнення: 04.01.2022 12:51 - 11.01.2022 00:00
Без відповіді

Дискрімінаційні вимоги

Номер: a7b05bac7cd247be8c00dafbe96134c5
Дата опублікування: 10.01.2022 15:49
Опис: 1. Шановний замовнику в Додатку 1 Ви вимагаєте надати у складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Повідомляємо, що надання «гарантійний лист від виробника протипожежного обладнання, що буде обслуговуватись (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва чи філії виробника або від імпортера іноземного виробника, в якому виробник або представництво чи філія виробника або імпортер гарантуватиме учаснику поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі.» має дискримінаційні ознаки, які суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надати або не надавати такий лист. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від будь-яких державних органів. Крім того, жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати гарантійний лист від виробника протипожежного обладнання, що обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва чи філії виробника або від імпортера іноземного виробника, в якому виробник або представництво чи філія виробника або імпортер гарантуватиме учаснику поставку обладнання власного виробництва для обслуговування систем протипожежного захисту у встановлені строки згідно даної закупівлі для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Враховуючи викладене, не зрозуміло, яким чином на законодавчому рівні, виробник, який не є учасником процедури закупівлі гарантуватиме замовнику виконання учасником торгів зобов'язань з поставки предмету закупівлі в необхідній кількості в терміни, визначені документацією, тоді як безпосередні відносини замовника й учасника з поставки предмету закупівлі визначаються істотними умовами договору, які наведені у проекті договору і які не передбачають залучення третіх осіб в якості гарантів чи поручителів. Тобто, вимога про надання учасниками гарантійного листа суттєво обмежує право на участь інших учасників, скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників, крім того визначення терміну «гарантійний лист» у законодавстві відсутнє. Відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації. 2. Поясніть яким чином ми можемо погодити програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником. 3. Поясніть які вогневі роботи (До вогневих робіт належать виробничі операції, пов'язані із застосуванням відкритого вогню, іскроутворенням та нагріванням до температур, які можуть викликати загорання матеріалів та конструкцій (електро- та газозварювання (різка), бензогазорізка, роботи з використанням паяльних ламп, переносних горнів, і т.і.) повинен проводити потенційний переможець на об’єкті і навіщо Ви вимагаєте (ми так розуміємо, що первинні засоби пожежогасіння потрібні щоб убезпечити місце виконання вогневих робіт при виникненні пожежі) наявних в учасника первинних засобів пожежогасіння (в належному технічному стані, з зазначенням їх назви та кількості) з наданням копії документів, що підтверджують право власності або користування або залучення (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу. Якщо вогневі роботи на вашому об’єкті проводитися не будуть то ми вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації. 4. В пункті 4 документації 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Ви вимагаєте на кожного працівника вказаного у довідці про працівників необхідно надати посвідчення, які підтверджують знання з пожежної безпеки. Тобто Ви вимагаєте щоб працівники учасника пройшли підготовку по програмі з «Пожежної безпеки» (протипожежний мінімум) наголошуємо, що програма навчання одна і таж як для «Пожежної безпеки» так і для «Протипожежного мінімуму» Повідомляємо Вам щоб не було фантазій, що відповідно до наказу від 05.12.2019 року № 1021 «Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням» Міністерства внутрішніх справ України працівники, що зобов’язані пройти підготовку по програмі з «Пожежної безпеки» (протипожежний мінімум) повинні бути зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою – працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем. Ще раз наголошуємо, повідомте, які роботи з підвищеною пожежною небезпекою будуть проводитися на вашому об’єкті під час виконання технічного обслуговування обладнання вказаного в Технічних вимогаг долдатку 1 до тендерної документації. Якщо робіт з підвищеною пожежною небезпекою на вашому об’єкті проводитися не буде то ми вимагаємо видалити данну вимогу з умов тендерної документації. 5. Замовник вимагає надати довідку про наявність технологій, що підтверджується сертифікатом ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ; сертифікатом ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ; сертифікатом ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги») чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ. Зазначені сертифікати дотримання стандартів повинні містити печатку органу сертифікації та відповідний національний знак акредитації. Звертаємо увагу Замовника, що на даний час законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі. Оскільки дана вимога обмежує кількість учасників у закупівлі, вважаємо дискримінаційною вимогу надання учасником сертифікатів які не є обов`язковими, та вимагаємо виключити зі списку обов’язкових. Одночасно повідомляємо, що зазначені у закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету міністрів від 23 листопада 2006р. №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Ми вимагаємо видалити дану вимогу з умов тендерної документації. 6. Замовнику, Вами передбачена Вимога "Огляд об’єкту учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи закладу на акті оглянутих Учасником приміщень та подається у складі пропозиції (Додаток№3)" Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією і вимагаємо прибрати вимогу з огляду об’єкту з тендерної документації. Встановлені Вами вище зазначені вимоги за рахунок своє’ї складності чи недоцільності, обмежують участь учасників у закупівлі. Усвідомлюючи, що Ви здійснюєте спрощену закупівлю й униможливели звернення в Антимонопольний комітет, зазначаємо, що у випадку не реагування, відсутності дій Замовника, які спрямовані на усунення порушень, будемо змушені звернутись у порядку статті 8 Закону, до територіального відділення Державної аудиторської служби України для початку проведення моніторингу даної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності, згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Без відповіді

Дискримінація

Номер: ab77e31e9de141a5bc9e14ef5cf4cab7
Дата опублікування: 10.01.2022 14:17
Опис: В ТД наявна вимога "гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде обслуговуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) або від імпортера (-ів) іноземного виробника), в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику у випадку необхідності поставку обладнання для технічного обслуговування та у встановлені строки згідно даної закупівлі." що є дискримінаційною! Послуги даної закупівлі надаються на підставі Ліцензійних вимог, якими не передбачена обов'язкова вимога яку втановлює Замовник. Замовник навмисне встановлює дану вимогу, яка звужує коло учасників та дискримінує їх, порушуючи Законодавство. Якщо, ми як учасники, будемо постійно брати у виробників/представників листи, коли нас ще не визнали переможцями, виробники/представники відмовлятимуться від співспрацювання з нами, як з учасниками. Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу!
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 6bf2d8f4cf3f473ab6b6cf452c28137d
Дата опублікування: 05.01.2022 14:59
Опис: Добрий день. Що Замовник має на увазі під даною вимогою: Учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із Замовником. Як саме потрібно погоджувати з замовником? Замовник буде знати хто приймає участь у тендері і може впливати на учасників, тому приберіть дискримінаційну вимогу !
Відповідь: Доброго дня. Згідно умов оголошення Учасники повинні надати документ - програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг. Таку програму, повинен погодити у Замовника, згідно контактної інформації, вказаної в оголошенні. Звертаємо Вашу увагу, що умови оголошення складені згідно Закону України Про публічні закупівлі, в тому числі згідно інших чинних нормативно-правових актів України, а також враховуючи епідеміологічну ситуацію в м. Києві. Замовник не впливає та жодним чином не може впливати на учасників. Замовник встановлює певний перелік кваліфікаційних, технічних та інших вимог, які вважає за необхідне, з метою отримання якісних та безпечних послуг. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з метою захисту здоров’я працівників та учнів навчального закладу. Вимога жодним чином не означає, що Учасники, які погоджують Програму будуть приймати участь у закупівлі або, що Замовник буде вступати з Учасниками в будь-які перемовини. Також дана вимога не є дискримінаційною так-як будь-який Учасник безперешкодно може отримати дане погодження на рівних умовах.
Дата відповіді: 10.01.2022 10:32